Oletteko tilanneet raskaustestejä netistä, esim ebay?
Tilasin itse äskettäin kiinasta, sekä toisen satsin briteistä kun löysin kyseisen myyjän hieman tätä kiinalaista myöhemmin. Oletteko tilanneet ja kokeilleet, millaisia kokemuksia? Väittävät molemmat toki olevansa yhtä luotettavia, eikä sen hormoonin mittaaminen virtsasta mitään ydinfysiikkaa pitäisi vaatiakkaan.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kolme lasta ja olen eläessäni tehnyt neljä testiä. Niitä halvimpia liuskatestejä, jotka on puoli-ilmaisia. Miksi ihmeessä niitä pitäisi tilata Kiinasta??? Ovulaatiotikutkin ymmärrän vain, jos raskaaksi tulemisessa on ongelmia. Epäsäännöllisissä kuukautisissa gynekäynti varmasti myös paikallaan. Mutta muuten tässäkin lajissa maltti on valttia.
Huomaa että sinulla on ne kolme lasta. Et varmaan oo kärsiny koskaan lapsettomuudesta, epäsäännöllisistä menkoista, odottanut enemmän kuin koskaan että tulisit raskaaksi? Entäs jos haluat varmistua ennen kun lähdet esim. ystäviesi kanssa lasilliselle tai parille, että voitko ottaa muutakin kuin kokista? Oikeesti näitä vinkuajia aina riittää ja mitö v**un väliä vaikka ap ostaisi 300kpl niitä kaappiin ja testaisi joka pvä? Kai sitä ihmiset tekee hullumpiakin asioita?
Kiinasta sai 21 raskaustestiä alle 3 eurolla :D
Itselläni kiinatestit on antanut nyt yhteensä neljä kertaa väärän positiivisen raskauteen.
Vierailija kirjoitti:
Ostin itse 20kpl testejä ja olivat ihan samoja kuin jotkut Suomesta ostetut :D ja halpoja, hintaa tuli about 3e. Pakkaus vaan kiinaksi, mutta tilauksen tiedoissa luki ohjeet. Ihan oikeita tuloksia on näyttänyt, ei viallisia.
Kiinasta mäkin olen tilannut pussillisen liuskatestejä. Oikeita tuloksia näyttäneet, aina negaa eikä lastakaan ole näkynyt.
Kylläpä menee toisen raskauden testailut tunteisiin. Miksei ap saisi pissata tikkuun vaikka 15 min välein?
Itse tilasin useita kymmeniä kappaleita testejä kun raskautta yritettiin ja ei parilla kierrolla kuulunut. Niitä menee yllättävän paljon jos yritys venyy ja lisäksi joskus on pakko testata ajoissa eikä odotella paria viikkoa että tuleekohan ne kuukautiset sieltä.
En myöskään tajua tuota että jotkut väittää että ne tikut aiheuttaa stressiä. Minulla ja kolmella muulla kaverilla on kaikilla sama kokemus että sen ovistikun käyttö vähensi stressiä ja kahdella meistä yllättävä kyllä ovulaatio oli aivan eri aikaan kun luultiin tai mitä keskimääräisesti pitäisi olla. Lisäksi osalla seksielämä ei ole sitä että suurin piirtein oviksen aikaan sekstataan joka toinen päivä vaan normaali seksi on sen 1-2 kertaa viikossa ja sillon on hyvä jos sen voi ajoittaa ovulaation.
Osa myös tykkää seurata halvoilla liuskoilla viivan vahvistumista kun siitä saa viitteen onko raskaus alkamassa vai onko esim kemiallinen raskaus.
Mitä tulee ulkomaan testeihin niin ihan samaa kamaa sieltä tulee kun kotimaasta. Halpa hinta johtuu yleensä siitä että siinä ei ole välikäsiä ja verotusta.
Saksasta ne oli jotain 20 ovistestiä ja 5 raskaustestiä 6€ xD