Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko tilanneet raskaustestejä netistä, esim ebay?

Vierailija
05.05.2015 |

Tilasin itse äskettäin kiinasta, sekä toisen satsin briteistä kun löysin kyseisen myyjän hieman tätä kiinalaista myöhemmin. Oletteko tilanneet ja kokeilleet, millaisia kokemuksia? Väittävät molemmat toki olevansa yhtä luotettavia, eikä sen hormoonin mittaaminen virtsasta mitään ydinfysiikkaa pitäisi vaatiakkaan.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinasta tulee varmaan väärennöksiä.

Vierailija
2/26 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan?:/

Vierailija
4/26 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tilaa netistä raskaustestejä ku niitä saa cittareista ja prismoista?

Vierailija
5/26 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 20:50"]Kuka tilaa netistä raskaustestejä ku niitä saa cittareista ja prismoista?
[/quote]

Hinnan vuoksi lähinnä

Vierailija
6/26 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööm... hinnan vuoksi??! Kuinka paljon sä niitä testejä tehtailet? Pissitkö tikkuun joka kerta vessassa käydessä??

Prismassa maksaa testi pari euroa, ei nyt kovin kalliiksi tule vaikka kerran kuussa käyttäisi :D Tulee toki säästöjä postikulujenkin jälkeen jos tilaat Kiinasta kontillisen tikkuja ja läträät niillä päivittäin, onnea vaan, hanki ensin parisuhde niin ei tarvita noin paljon testejä vaan plussa ilmaantuu nopeammin. Säästät rahaa.

Vierailija
7/26 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 20:57"]Ööm... hinnan vuoksi??! Kuinka paljon sä niitä testejä tehtailet? Pissitkö tikkuun joka kerta vessassa käydessä??

Prismassa maksaa testi pari euroa, ei nyt kovin kalliiksi tule vaikka kerran kuussa käyttäisi :D Tulee toki säästöjä postikulujenkin jälkeen jos tilaat Kiinasta kontillisen tikkuja ja läträät niillä päivittäin, onnea vaan, hanki ensin parisuhde niin ei tarvita noin paljon testejä vaan plussa ilmaantuu nopeammin. Säästät rahaa.
[/quote]

Okei anteeksi mitä vittua? Yritän tulla raskaaksi, naimisissa mieheni kanssa oltu nelisen vuotta. Asiallisempaa tekstiä kiitos.

Vierailija
8/26 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tilasin jostain kotimaisesta nettikaupasta ovulaatio- ja raskaustestit. Edullisia liuskatestejä olivat, hyvin toimivat.

Vierailija
9/26 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 21:01"]Minä tilasin jostain kotimaisesta nettikaupasta ovulaatio- ja raskaustestit. Edullisia liuskatestejä olivat, hyvin toimivat.
[/quote]

Niinjoo olisin tietenkin tuota voinut tulla ajatelleeksi niin olisi saanut luotettavat ovistestit samalla. Noh, tuleepahan testattua näitä sitten urakalla tai lentävät roskiin, samapa tuo kun pari euroa niistä maksoin vain yhteensä...

Vierailija
10/26 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut, niin raskaus-, kuin ovulaatioliuskat raskauskeiju.fi sivustolta. Saa isomman satsin halvalla, ja kätevä tilata sieltä, tai ainakin minulle oli kätevämpää kun mulla ei koskaa oo ollu säännölliset kuukautiset ni en voinimu ovulaatiota laskea joten oli tarvetta useannalle tikkutestille :D raskaustestit sit tuli siinä samalla sitten tilattua, halvalla ja paljon :) oisko ollu 12e/10kpl :)

Vierailija
11/26 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 21:00"]

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 20:57"]Ööm... hinnan vuoksi??! Kuinka paljon sä niitä testejä tehtailet? Pissitkö tikkuun joka kerta vessassa käydessä?? Prismassa maksaa testi pari euroa, ei nyt kovin kalliiksi tule vaikka kerran kuussa käyttäisi :D Tulee toki säästöjä postikulujenkin jälkeen jos tilaat Kiinasta kontillisen tikkuja ja läträät niillä päivittäin, onnea vaan, hanki ensin parisuhde niin ei tarvita noin paljon testejä vaan plussa ilmaantuu nopeammin. Säästät rahaa. [/quote] Okei anteeksi mitä vittua? Yritän tulla raskaaksi, naimisissa mieheni kanssa oltu nelisen vuotta. Asiallisempaa tekstiä kiitos.

[/quote]

No mutta oikeesti siitä huolimatta. Ei niitä testejä tarvii koko ajan tehdä, mikä hyöty siitäkin, stressaat vain. Mitä sitten jos olisitkin huomaamattasi raskaana muutaman viikon?? Odota oireita ja puuttuvia kuukautisia ja tee testi sitten. Säästäisit oikeasti.

Stressi vaikuttaa raskaaksituloon yllättävän paljon. Unohda ne tikut. Kun tunnet oikeasti ehkä olevasi raskaana niin on luksusta tuhltata prisman kahden euron testiin.

Vierailija
12/26 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niin vaikeeta kävellä apteekkiin?

Vierailija
13/26 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teidän pitää tietää HETI kun olette raskaana? Ihan uteliaisuuttani kysyn. Vaikka olenkin toivonut raskautta niin en ole sitä jaksanut kytätä vaan olettanut että jos menkat ei ilmaannu viikokausiin ja väsymys iskee niin riittää kun testaa sitten.

Vierailija
14/26 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se ulkopuolisia haittaa vaikka ap työntäisi korviinsa noita raskaustestejä? Menkää muualle viisastelemaan.

Vierailija
15/26 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 21:07"][quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 21:00"]

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 20:57"]Ööm... hinnan vuoksi??! Kuinka paljon sä niitä testejä tehtailet? Pissitkö tikkuun joka kerta vessassa käydessä?? Prismassa maksaa testi pari euroa, ei nyt kovin kalliiksi tule vaikka kerran kuussa käyttäisi :D Tulee toki säästöjä postikulujenkin jälkeen jos tilaat Kiinasta kontillisen tikkuja ja läträät niillä päivittäin, onnea vaan, hanki ensin parisuhde niin ei tarvita noin paljon testejä vaan plussa ilmaantuu nopeammin. Säästät rahaa. [/quote] Okei anteeksi mitä vittua? Yritän tulla raskaaksi, naimisissa mieheni kanssa oltu nelisen vuotta. Asiallisempaa tekstiä kiitos.

[/quote]

No mutta oikeesti siitä huolimatta. Ei niitä testejä tarvii koko ajan tehdä, mikä hyöty siitäkin, stressaat vain. Mitä sitten jos olisitkin huomaamattasi raskaana muutaman viikon?? Odota oireita ja puuttuvia kuukautisia ja tee testi sitten. Säästäisit oikeasti.

Stressi vaikuttaa raskaaksituloon yllättävän paljon. Unohda ne tikut. Kun tunnet oikeasti ehkä olevasi raskaana niin on luksusta tuhltata prisman kahden euron testiin.
[/quote]

Jestas sentään, vieläkö tästä pitää vängätä. Et vastaa kysymykseeni millään tavalla, mutta koska tarvitset ilmeisesti yksityiskohtaisempaa tietoa miten minulla on oikeus tällaista tiedustella netistä jopa niin tästäpä lähtee
1. En puhu mistään 100 kappaleen satseista, 5kpl/myyjä ostin testejä ja ne menee melko äkkiä kuukausien saatossa
2. En tosiaan jokapäivä läträä. Ostatko itse esimerkiksi kuukautissuojia niin että tunget kymmenen tampoonia saman päivän sisällä väkisin?
3. Kuukautisia ei muutenkaan ole ilmennyt aikoihin tai sitten erittäin epäsäännöllisesti. Että arvaileppa siitä sitten

Vierailija
16/26 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin itse 20kpl testejä ja olivat ihan samoja kuin jotkut Suomesta ostetut :D ja halpoja, hintaa tuli about 3e. Pakkaus vaan kiinaksi, mutta tilauksen tiedoissa luki ohjeet. Ihan oikeita tuloksia on näyttänyt, ei viallisia.

Vierailija
17/26 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos #16 :)
-ap

Vierailija
18/26 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kolme lasta ja olen eläessäni tehnyt neljä testiä. Niitä halvimpia liuskatestejä, jotka on puoli-ilmaisia. Miksi ihmeessä niitä pitäisi tilata Kiinasta??? Ovulaatiotikutkin ymmärrän vain, jos raskaaksi tulemisessa on ongelmia. Epäsäännöllisissä kuukautisissa gynekäynti varmasti myös paikallaan. Mutta muuten tässäkin lajissa maltti on valttia.

Vierailija
19/26 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tilasin ebay.de sivulta. Paljon halvempia kuin Suomessa.

Vierailija
20/26 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ebayn tikuilla testasin ovista ja raskauden. Hyvin toimivat. Epäilen, että nuo jotkut suomalaiset verkkokaupat myyvät samaa kiinakamaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän