Päätin elää kotona vain äidin roolissa
En jaksa enää joka ilta pettyä siihen, ettei mies halua minusta mitään muuta.
Kommentit (51)
Ajattelin nyt katsoa, muuttuuko tilanne. Ap
Ei kai kukaan saman tien eroa, kun tuolta alkaa tuntua? Ap
No oikeasti, useimmat ei tosiaan eroa. Monet on iltaisin yksinkertaisesti niin loppu töistä ja kotitöistä ja lapsista ja lemmikeistä ja kaikesta, että haluavat mieluummin olla hetken ihan rauhassa ja ihan itsekseen eikä olla enää yhtään ketään tai mitään muuta varten, eikä seksikään kiinnosta.
Mites lomilla, onko teillä parempi yhteys silloin, kun molemmat on levänneitä ja huolettomia?
On ollut tähän mennessä joo. Mutta en nyt jaksa mitään lomia ajatella. Ap
Mutta nyt pidän huolta siitä, etten edes puhu miehelle oma-aloitteisesti kuin lapsista ja pakollisista käytännön asioista. Ap
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 19:25"]Mutta nyt pidän huolta siitä, etten edes puhu miehelle oma-aloitteisesti kuin lapsista ja pakollisista käytännön asioista. Ap
[/quote]
Siinähän ne lapset saa samalla terveen parisuhdemallin...
Siis Minkä ikäiset lapset teillä on..? Oletko sanonut että erotaanko? Milloin viimeksi ukkos on sanonut rakastavasi Sua? Monta lasta teillä on? Miksi?
Eivät lapset mitään huomaa kun mies kuitenkin puhuu koko ajan. Ap
Päätin nyt odottaa vuoden tilanteen muuttumista. Jos mies kuvittelee mun senkin jälkeen elävän dildon varassa, se on siinä. Ap
Vai mikä teidän mielestänne olisi kohtuullinen uhrautumisaika? Ap
Vai mitä muut tekisivät? Mikään puhe ei ole auttanut. Ap
Eihän se seksielämä ihan vain yksin miehen vastuulla ole. Vähän luulen että marttyyriys tai uhrautuminen ei auta. Yrittäisin sinun tilanteessa olla itse aloitteellinen, järjestää vaikka romanttinen vapaailta tms.
Olen ollut ihan helvetin aloitteellinen jo vuoden. Vapaailta ei onnistu, koska ei ole lapsille hoitajaa. Ap
Voi ei. Oletteko jutelleet miehen kanssa, mitä hän sanoo syyksi?
Vain että suhde ei ole mielestään lämmin. Ja antaa ymmärtää että ongelma on vain minussa. Ap
Joten mulla ei ole enää mitään muuta vaihtoehtoa. Ap
Et sitten voisi vain ottaa ja erota?
Ei, et varmaankaan, koska ajattelet lapsiasi, joiden uskot voivan paremmin kasvaessaan kylmässä kodissa jossa on molemmat vanhemmat, kuin kahdessa lämpimässä kodissa, jossa vanhemmat ovat erillään.