Miten pärjäisit työssäsi, jos et koskaan voisi
kysyä kollegoilta apua?
Kommentit (9)
No minä teen töitä pääasiassa omatoimisesti, joten..olen yleensäkin sellainen, joka tykkää selvitellä asioita ja hyvä hoksaamaan. Alan koulutus on, joten sillä pärjää aika pitkälle.
Hyvin vaikeasti. Työni on sellaista, että siitä ei yksinkertaisesti voi suoriutua yksin. Tai voisi suoriutua, mutta veikkaan, että asiakkaat vaihtaisivat paikkaa hyvin äkkiä.
Hyvin. Paremmin jos kollegatkaan eivät koko ajan tarvitsisi apuani koneiden ja käännösten kanssa.
Enpä tiedä. Olen sellaisessa kisällinhommassa (koulutusvirassa), jossa minun kuuluu kysyä lähes jokainen päätös muilta. Kyllä varmaan melko hyvin pärjäisin yksinkin, mutta epävarmuus varmasti kuormittaisi.
Kyllä kai sitä PÄRJÄISI, mutta onhan se paljon mukavampaa ja fiksumpaa kysyä ja yhdessäkin miettiä.
Alussa pärjäisin huonosti, muutaman viikon tai kuukauden päästä alkaisi sujua jo paremmin. Jos ei koskaan voisi kysyä kollegoilta apua, järjestäisin niin että tietäisin tasan tarkkaan mistä löydän ohjeet erilaisiin tilanteisiin.
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 18:23"]Hyvin. Kysyisin aaveeltä.
[/quote]
Ootko lääkäri? ;)
No osa meidän tuotteista ja niiden valmistukseen tarvittavista työvaiheista on sellaisia, ettei yksin työskennellen ole mahdollista valmistaa niitä. Tai ainakin se olisi sellaista rääpimistä, että aikaa menee seitsemän kertaa enemmän ja lopputulos on laadultaan välttävä, jos työskentelee yksin. Vaikka olisi ammattilainen asialla.
En siis kovin hyvin pärjäisi, mutta onneksi meillä on em. syistä järjestetty nämä työt/työvaiheet käytännössä aina työpareittain.
Hyvin. Kysyisin aaveeltä.