WHO: PUOLET EUROOPPALAISISTA JOUTUU TAISTELEMAAN LÄPI COVID-19-TAUDIN LÄHIVIIKKOINA! Aikooko joku vielä selvitä ilman sairastumista??
Tällä hetkellä monet tuttavat sairastavat koronaa. Osa on juuri saanut positiivisen testituloksen, toisilla oireet ovat jo pahentuneet useamman viikon ajan ja ensimmäiset sairaalaan lähtemisetkin on tapahtunut. Itse olen jo parantunut, mutta long covidin takia sain sairaslomaa tämän kuun loppuun.
Onko joku joka aikoo säilyä terveenä?
Kommentit (136)
Rajoituksia pitäI lisätä. Maaliskuussa on omikroniin tehoava rokote markkinoilla Pfizer mukaan.
Ei olisi mikään pakko sairastua, jos hallitus johtaisi koronatoimia tiukkaan suuntaan.
Suomi ei saavuta tuota tavoitetta. 10 000 päivässä on 70 00 viikossa ja 21 000 kolmessa viikossa. Vaikka lisääntyisi tuosta, niin silti jäädään reilusti 50% tavoitteesta.
En jostain syystä edelleenkään tunne kuin muutaman koronaan sairastuneen vaikka asun pääkaupunkiseudulla. Ja heilla tauti oli lievä ja nopeasti ohi.
Kohta 2 vuotta sairastamatta mitään. Helposti onnistuu!
No onko kypärät kuhmuttomia ja miekat teräviä ja kilvet ehjiä, niin käydään tuulimyllyä vastaan.
No sitten sairastetaan jos osuu kohdalle.
No mitä ilmeisimmin ainakin puolet eurooppalalissta selviää tuon mukaan. Että ihan realsitiset 50-50 mahdollisuudet tässä tuntuu olevan. Että en ymmärrä, miksei kannattaisi yrittää.
En aio sairastua lähiaikoina. Saanen tartunnan sitten joskus myöhemmin kun sairaalaruuhkat ovat helpottaneet.
Meidän suvussa kaikki riskiryhmää kun paskat geenit. Näkyy jo kuolleisuudessakin kun kukaan ei tunnu elävän yli 80. Tästäkin huolimatta koko paskageenistö ei ole yhtäkään koronaa saanut vaikka vanhuksia ois vaikka joka sormelle. Pandemia ei huoli meitä!
Vierailija kirjoitti:
Suomi ei saavuta tuota tavoitetta. 10 000 päivässä on 70 00 viikossa ja 21 000 kolmessa viikossa. Vaikka lisääntyisi tuosta, niin silti jäädään reilusti 50% tavoitteesta.
Siis piti olla
10 000
70 000
210 000
Olen rokottamaton myös ja 2vuotta sairastumatta mihinkään.
Pitäisin erittäin todennäköisenä, että säilyisin ilman tartuntaa, ellei puoliso pitäisi tarpeellisena rampata kaupoissa.
Mielikuvitustauti leviää. Pelätkää ja totelkaa.
Ok, pöpöt sairastetaan, niinkuin talviflunssat yleensä. Ei haittaa yhtään. Chill.
Minä olen sen verran defenssissä vielä, että aion selvitä ilman tartuntaa 😅 en tosin tiedä miten se käytännössä onnistuu. Lapset on suurin riski . Puoliso ei kannata että otetaan pois koulusta joten sieltähän se sitten tulee. Mutta kauheasti kiinnostaisi yrittää kaikin tavoin välttyä siltä.
Kyllä aion ja onnistuu helposti.
Vierailija kirjoitti:
R-luku taitaa olla 3,5 laske siitä.
Ei yksi yhteen.
Ellei asu yksin kellarissa, niin kyllähän tuon tartunnan saa.
Voit ehkä valita otatko tartunnan rokottamattomana vai rokotettuna sekä minkä virusvariantin sairastat.
Ei näy meillä oikein tarttuvan vaikka tilaisuuksia on ollut riittämiin. Tai sitten tauti on jo ollut ja mennyt täysin oireettomana, mistä sen tietää.
Päläpälä.