Tinder, yms treffit
Olin tuossa Tinder treffeillä ja heti ekoilla treffeillä nainen tenttasi entisten seksikumppanien määrän, entiset parisuhteet, kuukausipalkan, vuositulot.
Eikö sitä voi yrittää tutustua ihmiseen ihan muuten vain ensiksi? Ilman tälläistä tenttimistä. Mielelläni kertoilen esimerkiksi harrastuksistani, yms. siitä missä on matkustellut tai tykkäisi matkustelka.
No, mukava ja nätti nainen oli muuten ja nauroi mun jutuille, joten "pääsin jatkoon". Eli tavataan uudelleen. Mutta ei ole edes eka kerta. Tälläistäkö tää nyt on aina?
Kommentit (13)
Mä usein kysyn miehiltä, että onko se ollut koskaan rakastunut. Tollaset perustavaalaatua olevat kysymykset ja niihin reagoiminen (ei tarvi vastata) kertoo vaan henkilöstä aika paljon :)
Nätillä naisella on varaa kysyä miehiltä mitä tahansa, koska valinnanvaraa on. Naisella ei ole syytä miellyttää sua, toisinkuin sinulla tätä naista.
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 17:42"]
Mä usein kysyn miehiltä, että onko se ollut koskaan rakastunut. Tollaset perustavaalaatua olevat kysymykset ja niihin reagoiminen (ei tarvi vastata) kertoo vaan henkilöstä aika paljon :)
[/quote]
Eli onko se niin että jos ei koskaan ole ollut rakastunut niin ei jatkoon?
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 17:46"]
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 17:42"]
[/quote]
Eli onko se niin että jos ei koskaan ole ollut rakastunut niin ei jatkoon?
[/quote]
Ei, jos mies sanoo, että on ollut rakastunut mun mielenkiinto lopahtaa just tasan sillä hetkellä. Mutta mä olenkin aika erikoinen tapaus naiseksi, liian erikoinen useimmille :)
Suostuit tapaamaan uudelleen. Eli nainen saa tietenkin sen käsityksen että mielestäsi nuo kysymykset olivat OK.
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 17:45"]Nätillä naisella on varaa kysyä miehiltä mitä tahansa, koska valinnanvaraa on. Naisella ei ole syytä miellyttää sua, toisinkuin sinulla tätä naista.
[/quote]
No, nätti kattaa suunnilleen ehkä joku 30-40 pinnaa naisista miesten mielestä, eli ei se nyt ihan loputonta miesvalikoimaa takaa.....
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 17:50"]Suostuit tapaamaan uudelleen. Eli nainen saa tietenkin sen käsityksen että mielestäsi nuo kysymykset olivat OK.
[/quote]
Kerroin jo, että aika hämmentävät ensitreffit.
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 17:55"][quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 17:50"]Suostuit tapaamaan uudelleen. Eli nainen saa tietenkin sen käsityksen että mielestäsi nuo kysymykset olivat OK.
[/quote]
Kerroin jo, että aika hämmentävät ensitreffit.
[/quote]
Ja siis osa mun vastauksista oli sellaisia, että olin varma, että ovat vääriä ja tää olis tässä. Esim. että olen aikalailla ikisinkku, seksikumppaneita kuitenkin ~40-50.
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 17:52"]
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 17:45"]Nätillä naisella on varaa kysyä miehiltä mitä tahansa, koska valinnanvaraa on. Naisella ei ole syytä miellyttää sua, toisinkuin sinulla tätä naista. [/quote] No, nätti kattaa suunnilleen ehkä joku 30-40 pinnaa naisista miesten mielestä, eli ei se nyt ihan loputonta miesvalikoimaa takaa.....
[/quote]
Oli miten oli, nainen on tarpeeksi nätti hyppyyttääkseen esim. ap:ta jo ensimmäisillä treffeillä :D
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 17:58"]
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 17:55"][quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 17:50"]Suostuit tapaamaan uudelleen. Eli nainen saa tietenkin sen käsityksen että mielestäsi nuo kysymykset olivat OK. [/quote] Kerroin jo, että aika hämmentävät ensitreffit. [/quote] Ja siis osa mun vastauksista oli sellaisia, että olin varma, että ovat vääriä ja tää olis tässä. Esim. että olen aikalailla ikisinkku, seksikumppaneita kuitenkin ~40-50.
[/quote]
En nyt hahmota, miten tämä liittyi kommenttiini.
Ja siis sain selville, että aikalailla ikisinkku tää mimmikin on, mikä ei ole yllätys.... Ei haittaa mua kuitenkaan. Ja tässö oli se hyvä puoli, että k.o. mimmillä ei ole lapsia.
Ja hyvä tsägähän sillä mimmilläkin kävi, kun en nyt jaksanut suuttua tuosta tenttaamisesta.
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 18:03"][quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 17:58"]
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 17:55"][quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 17:50"]Suostuit tapaamaan uudelleen. Eli nainen saa tietenkin sen käsityksen että mielestäsi nuo kysymykset olivat OK. [/quote] Kerroin jo, että aika hämmentävät ensitreffit. [/quote] Ja siis osa mun vastauksista oli sellaisia, että olin varma, että ovat vääriä ja tää olis tässä. Esim. että olen aikalailla ikisinkku, seksikumppaneita kuitenkin ~40-50.
[/quote]
En nyt hahmota, miten tämä liittyi kommenttiini.
[/quote]
Ei ollu enää mitään hävittävää, niin pelattiin sitten tätä peliä. Totuudenmukaisesti vastasin mimmin tenttaamiseen.
Ja sori, kännykkä ei oikein tykkää tehdä kappalejakoa.