Mini joka tykkää pitkistä
Olen PIENI (157 cm) ja jostain syystä ihastun aina pitkiin miehiin.
Monet ihmiset ihmettelevät, miksi niiden aina täytyy (en minä sitä määrää, satun vain ihastumaan) olla vähintään sen 185 senttisiä, koska lyhyemmätkin miehet ovat minun näkökulmastani pitkiä. Luulevatko ihmiset, että pienen ihmisen mielestä "normaalimitta" on hänen oma kokonsa? Että jos vastaan tulee toinen alle 160 senttinen, niin ajattelen että hän on normaalipituinen, ja kaikki minua pidemmät ovat pitkiä?
Ei se toimi niin. Alle 160-senttinen näyttää mielestäni todella lyhyeltä (oli nainen taikka mies). Eihän 195 senttinen mieskään pidä kaikkia muita ihmisiä pätkinä, ja vain muita yli 190 senttisiä normaalipituisina, ja vasta yli kaksimetrisiä pitkinä.
Lyhyet miehet näyttävät siis minunkin pätkän silmissäni lyhyiltä, vaikka ovatkin minua pidempiä. En minä heitä itseeni vertaa vaan kaikkiin muihin näkemiini ihmisiin. Olen siis tottunut siihen, että lähes jokainen on minua pidempi, joten vaikka joku olisikin minua hieman pidempi, ei se tee samaa vaikutusta kuin oikeasti pitkä mies.
Harmi vaan että suurin osa minuun raivokkaasti ihastuvista on pieniä miehiä, joihin en tunne mitään vetoa, ehkä heidän näkökulmasta olisin heille juuri sopivan kokoinen.