Muistatteko Minä olen Jazz - tosi-tv sarjan?
Kertoi pojasta, joka "korjattiin" tytöksi. Nyt tämä Jazz kokeekin olevansa poika, ja sanoo että hänen elämänsä on pilalla. Hänen vanhempansa olivat kovasti mukana ja kannustamassa "korjausleikkauksiin", kun hän oli vielä lapsi.
Kommentit (35)
En ole seurannut sen järkyttävän lihomisen jälkeen
Hölmö kysymys, kun sarja on justa alkanut pyörimään uusintana.
Transistori oli aikanaan huippukeksintö.
Vierailija kirjoitti:
Hölmö kysymys, kun sarja on justa alkanut pyörimään uusintana.
Jaa, no enpä tiennyt. Hän on kuitenkin nyt aivan poissa tolaltaan.
Muuttaisi Suomeen ja ilmoittaisi olevansa poika. Niiin helppoa.
Miksi valehtelet? Jazzin instassa on edelleen pronominit she/her, eikä missään muuallakaan ole "tietoa" detransitiosta. Se olisikin outoa, kun ihminen on elänyt tyttönä leikki-ikäisestä.
Tosi on. Tästä löytyy matskua youtubesta. Siinä Jazz itse puhuu ja itkee asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi valehtelet? Jazzin instassa on edelleen pronominit she/her, eikä missään muuallakaan ole "tietoa" detransitiosta. Se olisikin outoa, kun ihminen on elänyt tyttönä leikki-ikäisestä.
En valehtele. Hän itse sanoo nyt, että oli virhe koko homma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En valehtele. Hän itse sanoo nyt, että oli virhe koko homma.
Linkki?
No just. Pitäisikö tässä itkeä vai nauraa?
Vierailija kirjoitti:
Mul ei oo instaa mut jos poika murrosiästä asti "muutetaan tytöksi" ja hänelle opetetaan et hän menee nyt ja aina sit naisesta "she/her" niiden mutulointien ansiosta niin eihän hän sit voi olla "he/him/his" vaan koska kokee et hänen kuuluis olla terve mies.
Pelkkää huhua.
"I dont regret my transition AT ALL. When I was 11, I started male puberty and was put on hormone blockers. Those blockers saved my life and continue to save the lives of so many youths out there. If I were forced to go through male puberty, it wouldve been devastating."
Twitter 1.4.23.
Vierailija kirjoitti:
Pelkkää huhua.
"I dont regret my transition AT ALL. When I was 11, I started male puberty and was put on hormone blockers. Those blockers saved my life and continue to save the lives of so many youths out there. If I were forced to go through male puberty, it wouldve been devastating."
Twitter 1.4.23.
Tuo on selittelyä. Itse hän itkee pieleen mennyttä elämäänsä. Hän kokee ettei koskaan voi enää olla oma itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkkää huhua.
Twitter 1.4.23.
Tuo on selittelyä. Itse hän itkee pieleen mennyttä elämäänsä. Hän kokee ettei koskaan voi enää olla oma itsensä.
Ja se voi liittyä moniin muihinkin asioihin kuin detransitioon. Esim. kuuluisuuteen.
Muistan