tutun mies avautui vappujuhlissa pettäneensä
Olin viettämässä vappua ystäväni synttärijuhlissa. Paikalla oli paljon vanhoja tuttuja, joita en ollut vähään aikaan nähnyt. Juhlissa oli eräs pariskunta, joista nainen on ystävieni ystävä, ja jota en tunne kunnolla. Mukava mimmi kuitenkin. Tämän naisen mies on kuitenkin vanha tuttuni monen vuoden takaa. Puhuin sitten tämän miehenkanssa yhteisistä tutuistamme ja muistelimme menneitä. Mies oli kovassa humalassa, ja paljasti pettäneensä naistaan, ja kehotti minuakin samaan. "Ei kaikkea tarvitse toiselle kertoa." Tuntuu pahalta naisen puolesta. Tai toisaalta eihän hän kaikkea tiedä. Eikä välttämättä tarvitsekkaan. Enkä minä aijo tästä hänelle puhua, VAI av-mammat? Mitä tulisi teidän mielestänne tehdä? Miten toivoisitte tuona naisena minun tekevän?
Pahoittelen valmiiksi sekavaa tekstiä, puhelimella ei ole ihan paras tuottaa järkevää tekstiä!
Kommentit (10)
Kuulosta aivan timattiselta idealta käydä jonkin kännikeskustelun perusteella sekaantumaan toisten asioihin! Anna palaa vaan, luota itseesi. Sä tiedät parhaiten!
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 14:38"]Kuulosta aivan timattiselta idealta käydä jonkin kännikeskustelun perusteella sekaantumaan toisten asioihin! Anna palaa vaan, luota itseesi. Sä tiedät parhaiten!
[/quote]
Jep! Juuri tämä on yksi syy, miksi en halua puuttua. Ei ole minun suhteeni, eikä edes niin läheisiä ihmisiä minulle, että näkisin tehtäväkseni puuttua. Mutta kyllä houkuttaisi. ;)
Ap
Tämä on jo niin puitu aihe täällä, että eiköhän ap kin tiedä että äänet menee fifty-sixty kerro-äläkerro.
Ja joo. Kusipää olet mammojen mielestä, ihan sama mitä teet.
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 14:43"]Tämä on jo niin puitu aihe täällä, että eiköhän ap kin tiedä että äänet menee fifty-sixty kerro-äläkerro.
Ja joo. Kusipää olet mammojen mielestä, ihan sama mitä teet.
[/quote]
Oi kyllä!
Ap
Itse haluaisin tietää ja varmasti myös sinä Haluaisit tietää. Tee niin kuin haluisit itsellesi tehtävän :)
En puuttuis mutta noudattaisin miehen neuvoa! Elämää on HopLopinkin ulkopuolella!
Varmaan minun mies :D Älä huoli, tiedän jo eikä tunnu yhtään missään.
"Kovassa humalassa, tarvitsekkaan, aijo". Tämä kertoo jo kaiken.
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 14:50"]"Kovassa humalassa, tarvitsekkaan, aijo". Tämä kertoo jo kaiken.
[/quote]
Eikö olekkin ihanaa, kun sun ongelmat on näin pieniä :>
Ap
Jos joku tietäisi mieheni pettäneen minua, toivoisin hänen kertovan siitä.