50-vuotias nainen vaihtelee reagointihymiöitä minun kommenttiini taloyhtiön FB-ryhmässä
Miten pieni voi elämä olla? Onko hän taantunut yläaste-ikäiseksi?
Kirjoitin siis ihan normaalin, neutraalin kommentin lämmitystä käsittelevään postaukseen. En oikeasti keksi, mikä siinä voisi ärsyttää, ja siitä on moni tykännyt, koska siinä oli oikeaa asiaakin. No yksi vähän vanhempi rouva lisäsi siihen ensin nauru-hymiön, sitten vaihtoi vau-hymiöksi, sitten itku-hymiöksi, nyt taas nauruksi. Monta kertaa päivässä vaihtaa. Hän on ihan työkykyinen normaali ihminen, joten tämä ei selity kehitysvammalla, näkövammalla tms.
Voiko tosiaan olla näin pieni elämä jollakulla? En tiedä itkeäkö vaiko nauraa. Olen monissa harraste- ym. ryhmissä mutta missään muualla en ole tällaiseen törmännyt, aivan aivotonta toimintaa!
Kommentit (87)
No hyvin näyttää toimivan suhun eli ei ihan tyhmä henkilö.
Voi herrajumala. Onneksi poistin tilini FB:stä. Boomerit ei osaa käyttää sitä, mistä tuo sunkin kokemus kertoo
boomerointia tuo. yleensä noilla hymiöhannoilla ja -hemmoilla profkuvana mustavalkoinen kuva omasta lapsuudesta ja kouluna elämäm koulu
Sori mut REPS! Tässä on ainesta legendaariseksi av-ketjuksi!
Vaikka uskonkin, että harmittaa. Estä se? Tai yhytä hänet pihalla ja kysele, että mitä vtua.
No kyllä todella on pieni elämä, jos kyttää jotain reagointihymiötä ja sen vaihtumista...
Vierailija kirjoitti:
Keski-ikäisten päästäminen internetiin oli virhe.
Tapansa mukaan nuo ei tunteneet paikan kulttuuria mutta rupesivat ekasta viestistä lähtien määräilemään muita että miten internetissä pitää käyttäytyä.
Miten voi edes seurata jonkun hymiön vaihtumisia? Onhan naisen toiminta outoa, mutta silti.
Vierailija kirjoitti:
Ylipäätään mihinkään.
Ehkä hän on uusi fb:ssa, eikä tiedä, kuinka siellä ollaan. Ajattelee, että kommentteja kuuluu muutella.
Kyseessä siis taloyhtiön ryhmä? Ne onkin pahimpia. Ihmisillä kulminoituu niin paljon tunnetta omaan kotiin, ja kaikki jotenkin kertaantuu taloyhtiömuotoisessa asumisessa, kun on niitä toisiakin. No, varmaan voitte keskustella ihan livenä, kaipa te joskus pihalla tapaatte jos ei ihan hirveän iso yhtiö ole kyseesä.
Hymiön vaihtumisesta taitaa tulla aina uusi ilmoitus jos ilmoitukset on päällä. Sama kuin jos poistaa tykkäyksen ja tykkää uudelleen, siitä tulee aina ilmoitus uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Miten voi edes seurata jonkun hymiön vaihtumisia? Onhan naisen toiminta outoa, mutta silti.
Mulle tulee siis aina erikseen ilmoitus "X.X. reagoi kommenttiisi". Monta kertaa päivässä. Olen poistanut jo kaikki ilmoitukset kyseisestä ketjusta mutta tätä hymiönvaihtamista ilmoittaa siitä huolimatta. Joka kerta kun avaan FB:n, siellä on että "X.X. reagoi kommenttiisi". Kaikki muut paitsi sydän ja halihymiö käytetty moneen kertaan :D
ap
Onko hän itse kirjoittanut jotain ko. ryhmään? Ala sinäkin tykätä jostain hänen kommentistaan ja vaihtele joka ikinen kerta kun hänkin. Ja katso kumpi lopettaa aikaisemmin. Minä vaihtelisin kostoksi kommentteja maailman tappiin saakka
Miksi otat tuon niin raskaasti? Hän varmaan vaan kokeilee sitä touhua ja emojien vaihtelua. Tuskin siinä mitään kummempaa sanomaa on.
Vierailija kirjoitti:
Ne keski-ikäiset olivat internetissä jo 1990-luvulla, silloin kun jotkut olivat vielä jokeltavia vauvoja tai lastentarhassa. En käytä itse koskaan hymiöitä, sillä ne ovat minusta lapselllsia. Asian pitää tulla selville tekstistä ilman ylimääräisiä "piirroksia".
Moniko täällä on aloittanut nettifoorumeille kirjoittamisen Usenetin uutisryhmissä?
Vierailija kirjoitti:
No kyllä todella on pieni elämä, jos kyttää jotain reagointihymiötä ja sen vaihtumista...
En kyttää vaan joka kerta kun avaan FB:n, siellä odottaa ilmoitus X .X. reagoi kommenttisi. FB lähettää aina uuden ilmoituksen joka ikinen kerta, kun hymiö vaihtuu. Olen poistanut kaikki ilmoitukset kyseisestä postauksesta ja kokeilin poistaa kaikki ilmoitukset koko ryhmästä mutta tää sama ilmoitus vaan pomppaa esiin, sitä ei saa millään pois. Joten ei taida olla ihan kokematon FB:n käyttäjä kun varmaankin tietää tämän, että tämä on paras tapa tehdä kiusaa.
Ap vahtaa hymiöitä. Jo on rikas elämä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyttää vaan joka kerta kun avaan FB:n, siellä odottaa ilmoitus X .X. reagoi kommenttisi. FB lähettää aina uuden ilmoituksen joka ikinen kerta, kun hymiö vaihtuu. Olen poistanut kaikki ilmoitukset kyseisestä postauksesta ja kokeilin poistaa kaikki ilmoitukset koko ryhmästä mutta tää sama ilmoitus vaan pomppaa esiin, sitä ei saa millään pois. Joten ei taida olla ihan kokematon FB:n käyttäjä kun varmaankin tietää tämän, että tämä on paras tapa tehdä kiusaa.
Se on bugi. Valita Zuckerbergille.