50-vuotias nainen vaihtelee reagointihymiöitä minun kommenttiini taloyhtiön FB-ryhmässä
Miten pieni voi elämä olla? Onko hän taantunut yläaste-ikäiseksi?
Kirjoitin siis ihan normaalin, neutraalin kommentin lämmitystä käsittelevään postaukseen. En oikeasti keksi, mikä siinä voisi ärsyttää, ja siitä on moni tykännyt, koska siinä oli oikeaa asiaakin. No yksi vähän vanhempi rouva lisäsi siihen ensin nauru-hymiön, sitten vaihtoi vau-hymiöksi, sitten itku-hymiöksi, nyt taas nauruksi. Monta kertaa päivässä vaihtaa. Hän on ihan työkykyinen normaali ihminen, joten tämä ei selity kehitysvammalla, näkövammalla tms.
Voiko tosiaan olla näin pieni elämä jollakulla? En tiedä itkeäkö vaiko nauraa. Olen monissa harraste- ym. ryhmissä mutta missään muualla en ole tällaiseen törmännyt, aivan aivotonta toimintaa!
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Ap, tuo nainen on sairas. Kova kovaa vastaan vaan. Loppuu se uikutus. Jos ei puhumalla selviä, niin kovemmat keinot käyttöön. Älä anna sen hyppiä nenilles vaihtelemalla reagointihymiötä
🤣🤣🤦🤦
Eniten minua huolestuttaa tässä se, miten voimakkaasti sinä reagoit joihinkin hymiöihin, Mitä väliä!
Noissa ryhmissä on yleensä vähintään yksi tuollainen. Kuuluu kulttuuriin :D
Vierailija kirjoitti:
Ap, tuo nainen on sairas. Kova kovaa vastaan vaan. Loppuu se uikutus. Jos ei puhumalla selviä, niin kovemmat keinot käyttöön. Älä anna sen hyppiä nenilles vaihtelemalla reagointihymiötä
Samaa mieltä! Yrittää manipuloida ja ylentää itseään alentamalla vaihtuvilla hymiöillä ap:ta. Voi olla jopa rikos!
"Hei. Tulisitko tänne. Tarjoan kahvit ja mahdollisuuden selittää, miksi olet vaihdellut hymiöitä viestiini koskien lämmitystä. Onko jotain sanottavaa? Haluatko avautua? Olemme tiivis yhteisö ja tällainen toiminta herättää kummastusta. Asukkaat laittavat yhden emojin ja sitä ei ole tapana vaihtaa. Olet vaihtanut emojia nyt neljä kertaa. Alan olla aika kypsä tähän toimintaan! Nyt kaipaan selitystä!"
Että kukahan se outo on.
No nyt se vaihtoi taas hymiötä! Avasin Facebookin, siellä odotti ilmoitus xx reagoi kommenttisi. Ei voi olla vahinko tai muukaan, että vaihtelee niitä koko ajan. Ja on siis vaihtanut iltapäivälläkin kerran. Kahdesti vaihtanut tämän ketjun aloittamisen jälkeen. Pimee tyyppi.
Estin hänet. Sillä siitä pääsee. Ei vaihtele enää.
Ap
Ei juma... :D Vain av:lla voi olla tällainen ketju :D :D :D
Jos tää on vaan trollaamista niin 6/5