Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antihistamiini tuntuu todella toimivan. Jotain haittaakin?

Vierailija
05.05.2015 |

Onko tästä lääkeryhmästä jotain haitaa runsaassa ja pitkäaikaisessa käytössä?

Ainut harmillinen vaikutus on ollut väsymys. Nukun  kuin tukki, mutta olen oppinut jo niksit välttää tämänkin.

Otan antihistamiinin iiltapäivällä, koska silloin ei ehdi väsyttämään illalla ja uni yöllä on sopivan, ei liian, syvää. Illalla otettuna oli vaikeampaa herätä aamulla. Jos altihistamiinin aloittaa vasta silloin kun oireet ovat jo alkaneet, on sen vaikutuskin tuskastuttavan väsyttävä. Ajoissa ajoitettuna välttyy väsymykseltä. Seuraan siitepölytiedotteita.

Toimii siis unilääkkeenäkin, mutta onko kukaan käyttänyt tähän tarkoitukseen? Itse en kyllä tarvitse unilääkkeeksi.

Olen ottanut välillä kaksinkertaisia annoksiakin, jotta oireet ovat pysyneet poissa. Olo on paljon parempi, kun lääkityksen vaikutus tuntuu tasaisesti. Onko tästä haittaa? Kerran kun lääkäri lupasi,  että vosin ottaa enemmänkin, ja olen näin tehnyt, myöhemminkin asiasta enää keskustelematta. Muuten vuotaisi kyyneleet, kutisisi ja turpoaisi silmät sekä kurkku alkaisi kutisemaan. Yskittäisi. Muuttuisi ehkä allergiseksi astmaksi?

allerginen

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä