Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskovaiset! Kertokaa mitä tapahtuu kuoleman jälkeen. ov

Vierailija
05.05.2015 |

Eli tilanne olisi siis se, että teillä oli eläessänne puoliso joka valitettavasti menehtyi paljon ennen sinua. Menitte uusiin naimisiin ja tämän uuden puolison kanssa elitte yhdessä vanhaksi. Lopulta kuolet ja samoin uusi puolisonne. Kenen kanssa vietätte ikuisuuden taivaassa vai tuleeko teistä tuonpuoleisessa moniavioinen?

Kommentit (73)

Vierailija
1/73 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/73 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä minäkin olen kysynyt vaikka kuinka monta kertaa, mutta vastausta ei vain ole tullut. Joskus joku yrittää sitä vanhaa "taivas on niin erilainen paikka, ettei sitä kukaan tiedä eikä osaa kuvitella" -mantraa, mutta edes ammattilaisilta on turha udella.

Minua kiinnostaa myös se, mitä ihmiset ja eläimet taivaassa syövät ja kuka lapioi navetasta lannat. Ja jollei kukaan syö mitään, mitä ne koko valveillaoloaikansa laiduntavat ja ruokaa etsivät otukset sitten ajankulukseen tekevät?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/73 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä taivaassa pitäisi elää samojen normien mukaan kuin maassa? Eiköhän siellä ole vapauduttu ihan kaikista kahleista ja säännöistä minkä mukaan täällä eletään. Mutta ihan turhahan tuollaisia on niin kauheasti edes miettiä etukäteen. Sittenpähän se selviää kun kuolo korjaa. Jokatapauksessa on lohdullinen ajatus, että taivaassa taas kohdataan menetetyt rakkaat ja läheiset. Kauheaahan se olisi ajatella että pelkkä tyhjyys on edessä. T:uskis

Vierailija
4/73 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 12:24"]

Miksi ihmeessä taivaassa pitäisi elää samojen normien mukaan kuin maassa? Eiköhän siellä ole vapauduttu ihan kaikista kahleista ja säännöistä minkä mukaan täällä eletään. Mutta ihan turhahan tuollaisia on niin kauheasti edes miettiä etukäteen. Sittenpähän se selviää kun kuolo korjaa. Jokatapauksessa on lohdullinen ajatus, että taivaassa taas kohdataan menetetyt rakkaat ja läheiset. Kauheaahan se olisi ajatella että pelkkä tyhjyys on edessä. T:uskis

[/quote]

...ja mikä saa sinut uskomaan noin?

Vierailija
5/73 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 12:10"]

Tätä minäkin olen kysynyt vaikka kuinka monta kertaa, mutta vastausta ei vain ole tullut. Joskus joku yrittää sitä vanhaa "taivas on niin erilainen paikka, ettei sitä kukaan tiedä eikä osaa kuvitella" -mantraa, mutta edes ammattilaisilta on turha udella.

Minua kiinnostaa myös se, mitä ihmiset ja eläimet taivaassa syövät ja kuka lapioi navetasta lannat. Ja jollei kukaan syö mitään, mitä ne koko valveillaoloaikansa laiduntavat ja ruokaa etsivät otukset sitten ajankulukseen tekevät?

[/quote]

Mitähän ammattilaisia nämä on? Kuolleet ja palanneet kuolleista takaisin tänne työkseen, mutta sitten eivät halua kertoa?

Vierailija
6/73 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on ikuisuus?

Vierailija
7/73 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun nyt kerran lähdettiin teologiseen keskusteluun, kertokaapa kirkosta eronneet, että miksi teille sitten pitää järjestää hautajaiset? Jotenkin ei käy järkeen, että ei haluta pappia vihkimään eikä lapsille ristiäisiä, koska ei haluta niitä kirkon höpinöitä ja kirkollisveroa nyt ei ainakaan haluta maksaa. Mutta sitten kun kuollaan, niin sitten kyllä pappi kelpaa siunaamaan ja hautajaiset pidetään ihan saman kaavan mukaan kuin kirkkoon kuuluvillekin. 

Vierailija
8/73 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi kirkosta eronnut. Olen perheelle ilmoittanut, että kun kuolen niin mut voi laittaa tuonne metsän reunaan samaan kuoppaa hevoseni kanssa. Ei vaan taida olla laillista.

Vierailija
9/73 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 12:33"]

Ja kun nyt kerran lähdettiin teologiseen keskusteluun, kertokaapa kirkosta eronneet, että miksi teille sitten pitää järjestää hautajaiset? Jotenkin ei käy järkeen, että ei haluta pappia vihkimään eikä lapsille ristiäisiä, koska ei haluta niitä kirkon höpinöitä ja kirkollisveroa nyt ei ainakaan haluta maksaa. Mutta sitten kun kuollaan, niin sitten kyllä pappi kelpaa siunaamaan ja hautajaiset pidetään ihan saman kaavan mukaan kuin kirkkoon kuuluvillekin. 

[/quote]

Harvoinpa sitä vainajan melipiteitä hautausjärjestelyistä kysytään. Ja vielä harvemmin he vastaavat.

Vierailija
10/73 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjyys, syntymä, elämä, kuolema,tyhjyys. Kuolema on kaiken loppu.

Vierailija
11/73 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuhkat voi sirotella minne haluaa. Tai kuka sitä nyt ainakaan mitenkään pystyy valvomaan, että minne ne laitetaan. Luulisi nyt että ei tuota ongelmaa laittaa samaan kuoppaan hevosen kanssa tai minne sitten haluaakin. Mutta miksi pitää järjestää siunaustilaisuus kirkkoon kuulumattomille vainajille? 

Vierailija
12/73 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Musta taas on kauheaa ajatella, että hilluisin sitten loputtomiin taivaassa. Kuka edes haluaa elää ikuisesti? Siis ikuisesti, loputtomiin? En mä ainakaan.

Vierailija
13/73 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun noustaan kuolleista niin ei oteta vaimoa eikä mennä vaimoksi. Ylösnousseet ovat kuin enkelit taivaassa.

Markus luku 12

Mies 77

Vierailija
14/73 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten selitätte sitten henkiolennot? Kyllä pelottais jos ei uskoisi.

Vierailija
15/73 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 12:44"]

Eikö tuhkat voi sirotella minne haluaa. Tai kuka sitä nyt ainakaan mitenkään pystyy valvomaan, että minne ne laitetaan. Luulisi nyt että ei tuota ongelmaa laittaa samaan kuoppaan hevosen kanssa tai minne sitten haluaakin. Mutta miksi pitää järjestää siunaustilaisuus kirkkoon kuulumattomille vainajille? 

[/quote]

Sitä täytynee kysyä kirkkoon kuulumattoman vainajan kirkkoon kuuluvilta omaisilta.

Vierailija
16/73 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 12:33"]

[/quote]

Mun puolesta ei tartte. Sitten kun olen kuollut niin samapa tuo vaikka heittäisvät rotkosta alas.

Vierailija
17/73 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 12:46"]

[/quote]

Musta taas on kauheaa ajatella, että hilluisin sitten loputtomiin taivaassa. Kuka edes haluaa elää ikuisesti? Siis ikuisesti, loputtomiin? En mä ainakaan.

[/quote]

Kirjoitettu on että luodaan uusi taivas ja uusi maa. Minä oletan että on senverran upea paikka että ainakin minä haluan elää siellä loputtomiin... Ei vanhenemista, ei sairauksia, ei vaivoja eikä suruja.. Kuulostaa todella hyvltä.

Mies 77

Vierailija
18/73 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 12:50"][quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 12:46"]

[/quote]

[/quote]

Kirjoitettu on että luodaan uusi taivas ja uusi maa. Minä oletan että on senverran upea paikka että ainakin minä haluan elää siellä loputtomiin... Ei vanhenemista, ei sairauksia, ei vaivoja eikä suruja.. Kuulostaa todella hyvltä.

Mies 77
[/quote]

Niimpä. Kummallista että joku ei halua uskoa sellaiseen! Oikeastaan käsittämätöntä ja jotenkin typerää.

Vierailija
19/73 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 12:52"][quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 12:50"][quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 12:46"]

[/quote]

[/quote]

Mies 77
[/quote]

Niimpä. Kummallista että joku ei halua uskoa sellaiseen! Oikeastaan käsittämätöntä ja jotenkin typerää.
[/quote]

Ja mitä menetettävää?

Vierailija
20/73 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Tässähän se vastaus, miksi ihmiset haluavat uskoa kuolemanjälkeiseen elämään. Kuolemaa pelätään ja ajatus siitä, että MINUA ei jonain päivänä ole olemassa on useimmille sietämätön. Onhan se niin väärin, että bailut jatkuvat, mutta itse joutuu lähtemään kesken pois eikä välttämättä kukaan jää kaipaamaan.

Mulla on kyllä vastaus siihen, minkälaista on kuoleman jälkeen: samanlaista kuin oli ennen syntymää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi