Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naama jäätyy heti kun astuu ulos. Miten ihmeessä kenenkään lempivuodenaika voi olla talvi?! Nauttiiko muka joku oikeasti siitä että tärisee ...

Vierailija
11.01.2022 |

Minä käytän koiran pikapissillä ja sitten katson Netflixiä kahden peiton alla koira kainalossa, se on ainoa tapa saada itseni lämpöiseksi. Suihkussa en ole käynyt kolmeen päivään kun en yksinkertaisesti tarkene. Jos tupakoisin, polttaisin takuulla liesituuletimen alla.
Haaveilen keväästä ja siitä että ulkona taas tarkenee olla!

Kommentit (223)

Vierailija
21/223 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on lämmitys talossa, niin sisällä ei tarvitse palella.

Vierailija
22/223 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ite käytän kommandopipoa nyt kylmillä säillä. Tosin ärsyttävää, kun ihmiset mulkoilee kaupassa käynnin aikana.

Mun täytyy myös hankkia. Poskipäät jäätyi eilen lenkillä.

Mulla kans vakavasti harkinnassa, kun ns. sopivaa talvista ulkoilusäätä on nykyään niin harvoin. Aina on paljon pakkasta tai plussakeli...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/223 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkaset eivät haittaa, mutta se pukeutumisrumba tympii.

Vierailija
24/223 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ääripäät sekä kesällä että talvella on p*rseestä. Kesällä yli +20 on tuskaa, talvella yli -15 liian kylmää. Kesällä sellainen +17 astetta täydellinen, talvella Max -10 niin hyvä on.

Ihanaa, joku samis! <3 Paitsi talvella tarkenen vaikka -30 jos ei tuule yhtään.

Talvella pukemalla tarpeeksi tarkenee. Kesällä helteiden jaksamista ei voi vaatteilla paljoa parantaa.

Vierailija
25/223 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nautin pakkasista!

Sata kertaa parempi kuin loskakelit talvella.

Vierailija
26/223 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakkaset eivät haittaa, mutta se pukeutumisrumba tympii.

Palkkaa pukija.

Vierailija
27/223 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan talvea mutta osaan pukeutua sään mukaan, ei ollut yhtään kylmä koiria lenkittäessä (niilläkin on manttelit) vaikka mittari näytti aamulla -29

Vierailija
28/223 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut osaa pukeutua. (EI muovia, haloo)

Kuulostaa myös siltä, ettei kehosi toimi kuten pitäisi. Kylmään suihkuun ja avantoon siitä, hushus!

Vierailija
29/223 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ääripäät sekä kesällä että talvella on p*rseestä. Kesällä yli +20 on tuskaa, talvella yli -15 liian kylmää. Kesällä sellainen +17 astetta täydellinen, talvella Max -10 niin hyvä on.

Talvella pukemalla tarpeeksi tarkenee. Kesällä helteiden jaksamista ei voi vaatteilla paljoa parantaa.

NIINPÄ!

Kyllähän jos lähtee ulkoilemaan niin pukeutuu niin, että ei tule kylmä, etenkin kun liikkeessä pysyy. Mutta sellainen "käynpäs kopistelemassa matot ulkona" ulkoilu harvemmin tapahtuu täydessä talvivaatetuksessa, koska siellä ulkona ei mene kuin muutama minuutti, mutta ehtii tulla sairaan kylmä jos on lähemmäs -20 pakkasta. Sormet jäätyy ensimmäisenä.

Tai jos kauppaan menee, en pukeudu päästä varpaisiin toppavaatteisiin, ja siinä pihalla jos tulee joku juttusille niin jalustaan auton vieressä :'D

Kesällä taas jos on yli +20 lämmintä, etenkin kun ollaan +25 tai enemmän, niin mikään ei auta. Eikun auttaa, jos löytyy ilmalämpöpumppu! Sillä saa kodin viileäksi, mutta ulkona kuolee heti.

Vierailija
30/223 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et vain osaa kerrospukeutua.

Osaan. Mutta miten se kerrospukeutuminen auttaa siihen, että naama on tuskaisesti jäässä kovalla pakkasella? Minä inhoan sitä.

Vierailija
31/223 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

NIINPÄ!

Kyllähän jos lähtee ulkoilemaan niin pukeutuu niin, että ei tule kylmä, etenkin kun liikkeessä pysyy. Mutta sellainen "käynpäs kopistelemassa matot ulkona" ulkoilu harvemmin tapahtuu täydessä talvivaatetuksessa, koska siellä ulkona ei mene kuin muutama minuutti, mutta ehtii tulla sairaan kylmä jos on lähemmäs -20 pakkasta. Sormet jäätyy ensimmäisenä.

Tai jos kauppaan menee, en pukeudu päästä varpaisiin toppavaatteisiin, ja siinä pihalla jos tulee joku juttusille niin jalustaan auton vieressä :'D

Kesällä taas jos on yli +20 lämmintä, etenkin kun ollaan +25 tai enemmän, niin mikään ei auta. Eikun auttaa, jos löytyy ilmalämpöpumppu! Sillä saa kodin viileäksi, mutta ulkona kuolee heti.

JALUSTAAN?? Kalistaan piti sanoa :'D

Vierailija
32/223 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä tärise.

Vierailija
33/223 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin pakkasta kuin lämmintä, jos on pakko valita, onneksi meillä on vuodenajat. Eläkepäivillä muutan pohjosemmas, missä on talvi joka vuosi.

Vierailija
34/223 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osaan. Mutta miten se kerrospukeutuminen auttaa siihen, että naama on tuskaisesti jäässä kovalla pakkasella? Minä inhoan sitä.

Eli et osaa pukeutua. :)

Vierailija
35/223 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin pakkasta kuin lämmintä, jos on pakko valita, onneksi meillä on vuodenajat. Eläkepäivillä muutan pohjosemmas, missä on talvi joka vuosi.

Jos minulla olisi varaa, muuttaisin etelään jonnekin Välimeren seudulle. Siitä ilmastosta minä pidän. 

Vierailija
36/223 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole nämä -20 pakkaset etelässä herkkua. Toppauksia aamulla päälle vetäessä unelmoin keväästä ja kesästä jotka toivon mukaan tulevat mahd. pian.

Vierailija
37/223 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeutumiskysymys. Paikallaan seisten pakkasessa jäätyy. Yli 20 asteen pakkasessa ei urheilla.

Vierailija
38/223 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli et osaa pukeutua. :)

No kerroppas miten se naama suojataan siten, että naama ei ole jäässä tai huivi yms. ei ole jäähuurussa eikä pakkanen kipristele naamaa mistään? Odotan innolla konkreettista vastaustasi. 

Vierailija
39/223 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeutumisesta kaikki lähtee. Itse älysin hupun merkityksen talvipukeutumisessa vasta muutamia vuosia sitten. Olen käynyt jopa hiihtolenkillä parinkymmenen asteen pakkasella. Kun laittaa (kunnollisen) hupun päähän, niin naama ei edes tunne kylmyyttä.

Vierailija
40/223 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä onkin vaikein osuus varsinkin ihmisille, jotka käyttävät silmälaseja. Ihan turha edes yrittää mitään kommandopipoja, kun linssit huurtuvat sekunnissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi