Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen lapsellinen mökötys ja kiukuttelu seksistä.

Vierailija
11.01.2022 |

Ärsyttää kun mies vaipuu ihan taaperon tasolle aina jos edellisestä seksikerrasta ehtii hänen mielestään vierähtää liian pitkä aika. Tämä tapahtuu yleensä siinä vaiheessa jos ehtii kulua noin 8-9päivää ilman seksiä. Sanottakoon, että meillä on pieniä lapsia ja arki aika kuluttavaa, joten se mielestäni vähän selittää noita "pitkiä" taukoja. Ikinä ei varmasti ole kahta viikkoa mennyt ilman kuitenkaan. Se mikä eniten hämmästyttää on kuinka nopea tämä miehen mielialamuutos on, tänään kaikki ihan jees ja normaalisti, rento tunnelma yms, mutta seuraavana päivänä rentouden tilalle on tullut äksyilevä aikuistaapero. Mies ei ymmärrä sitäkään, että tuo käytös on siinä määrin vittumaista ja ärsyttävää, että vie kyllä loputkin halut. Onko muilla tämmöisiä aikuistaaperoita miehenä? Tai haluaisiko joku mies selittää voiko seksin "puute" laukaista ihan yhtäkkiä jonkun raivomoodin?

Kommentit (3460)

Vierailija
381/3460 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskustelun luettuani olen (jälleen kerran) tosi iloinen sinkkuudestani.

Tämä. Kumpa olisin eksynyt tälle palstalle ennen papin aamenta ja lasten saantia. Olisin pysynyt iloisesti sinkkuna. Tilanne on juuri sellainen kun täällä on moni muukin todennut. Vaimo oli kovin halukas, kunnes ensimmäinen lapsi syntyi. Toinenkin saatiin sattumalta aluille ja nyt on sitten standardi perhe kasassa. Seksiä ei luonnollisestikaan ole juuri lainkaan.

Vierailija
382/3460 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos naiselle seksi näyttää yhdeltä kotityöltä lukemattomien muiden hoidettavien kotitöiden jonossa tai hän näkee miehensä kiukuttelevana aikuistaaperona, niin seksihalut kyllä lähtevät. Mies voi itse miettiä, tekeekö hän osansa vai huuteleeko sängystä, että "tule nyt ja tee loput hommat sitten jälkeen, niin minä pääsen nukkumaan".

aina

Tää 50-luvun kommentti, vaikka kotitöitä ei ole koskaan ennen jaettu näin paljon. Plus että ne huolto- korjaus- ym. työt jää edelleen miehille.

Silti aina tää sama.... Laita nyt vielä, ettei omassa jumpassakaan ehdi käymään, kun kaikki aika menee perheen palvelussa.

Viimeksi eilen luin pitkää ketjussa, jossa monet eri miehet kertoivat miten miehille ei kuulu lasten eikä kodin hoitaminen. Sen lisäksi haluaisin kuulla, miten huolto-, korjaus- ym. töitä kerrostalossa asuvilla on.

Eikö teillä tosiaan ole mitään omaisuutta? Ei autoja, pyöriä, puhelimia, tietokoneita, mitään muita sähkövempaimia, pesukoneita, harrastusvälineitä? Viemärit, ilmanvaihto, pinnat...

Ja ps. Katso pliis reaalimaailmaa, jossa on ihan oikeita pariskuntia!

Ei nyt helekutti :´D

Olen pariskunnassa ns naisosapuoli ja omistan 100%:sti

- tämän asunnon

- asunnossa olevat keittiökoneet

- talouden molemmat tietokoneet

- pyörän (1kpl tässä taloudessa). Huollan itse ja ei se mitään kikulatiedettä ole.

- pesukoneen

- talouden paremman auton

Suihkukaivon putsaan minä, koska se on miehelle niin yök yök hyi hyi, tulee ylös ja muuta valitusta. Ilmastointikanavat ovat huoltoyhtiöllä, kevyt imurointi riittää asukkaan työksi.

Ja juu, tämä miesten kertoma "päivittäinen renkaiden vaihto, tärkeä miesten työ!!!1" on teetetty rengasliikkeessä ja renkaat (molempien autojen) renkaat säilyvät rengashotellissa.

Tokihan kyllä, että tienaan noin kuusi kertaa enemmän kuin mies. Tuolla sinun mieslogiikalla minähän omistaisin tuon miehen, ja hänen pitäisi pompata just tasan miten minä tykkään. Mutta kun ei, meillä homma perustuu rakkauteen ja tasa-arvoisuuteen. Molemmilla on ihmisoikeudet ja molemmat olemme ihan ihmisiä. Mies ei ole minulle patja, eikä minä miehelle. 

Helppohan se on välillä heruttaa kotonakin, jos tekee seksityötä. Kunniallisilla naisilla on vaikeampaa, kun on vaan kuiva pillu, ja mies joka ei koskaan ole edes saanut mahdollisuutyta oppia tyydyttämään naista.

Oletpa sinä fiksu epeli, kun kuvittelet minun tekevän seksityötä. Joo kuule ei. 

Oletko joskus kokeillut vasenta kättä tai kenties miltä tuntuu eturauhasen hieronta? Olisi jännää vaihtelua hei. 

Ei hän sellaista kuvittele. Hän vain haluaa halventaa sinua ja moukkamainen mies tekee sen haukkumalla naista hu**aksi. Kun muuta ei enää keksitä niin alennutaan tällaiseen. Erittäin vanha tapa, erittäin vastenmielistä toimintaa ja lapsellista. 

Jotain samaa arvelin, mutta kieltämättä vähän aiheutti oikeasti silmien pyörittelyä. Jos naisella on kovat tulot = raha tulee persettä myymällä. 

EI näistä netin yksinäisistä r--unkkareista tiedä. EI oikeasti tiedä. Joillekin nuo voivat olla elämässään totuuksia. Surullista, mutta on noita omiin paskalääviinsä syrjäytyneitä yksinäisiä r--unkkarimiehiä. Ja myöskin mitä esimerkiksi sairaseläkkeellä mieleltään sairas vanha ukkeli tekisikään päivät pitkät? No, täällä on aina keskustelua ja pöhinää. Kerrotaan vähän naisille elämän totuuksia. 

Kuitenkin muu maailma jatkaa omaa matkaansa ja yhdet vaan homehtuvat kotonansa päivät pitkät, talouspaperi ja käsirasva seuranaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/3460 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehille pitäisi sanoa, että varautuu pariin kolmeen vuoteen ilman seksiä, kun tehdään lapsia. Näin ei tule sitten yllätyksenä. 

Miksi miehille näin pitäisi sanoa? Luuletko, että tuo on käytäntö kaikissa parisuhteissa vain, koska teillä on noin?

Olen naimisissa aikuisen miehen kanssa. Hän ymmärtää, että seksiä ei pidä vongata juuri synnyttäneeltä/ leikatulta/ kokoon kuristulta puolisolta, eikä myöskään silloin, kun toinen on sairas tai kuolemanväsynyt. Hyvää seksiä saa sitten silloin, kun molemmat ovat siihen kykeneviä.

Vierailija
384/3460 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelman ratkaisu on se, että harrastatte seksiä ennen kuin pihtaaminen alkaa kiukuttamaan. Jos olette todennut, että pinna kestää 8-9 päivää enintään, niin viikoittain on siis toimittava.

Seksillä on miehen psyykkiseen ja fyysiseen hyvinvointiin todella suuri vaikutus, ja Ap:n mainitsemä ärtyneisyys on täysin normaali ilmiö puutteessa olevalle.

Eli seksiin on suostuttava, vaikka väsyttää, ällöttää ja vtuttaa? Just. Mikähän vaikutus sillä olisi naisen psyykkiseen ja fyysiseen hyvinvointiin toimia toisen masturbaatioalustana viikoittain vain koska MIEHEN hyvinvointi menee naisen hyvinvoinnin edelle? Kuvottavaa.

Ei tietenkään tarvitse suostua, jos ei halua ja mies kuvottaa. Masturbaatioalusta? WTF. Mutta miksi ihmeessä olette yhdessä? Mies tekee korjaushommat ja maksaa puolet kuluista, vai mikä? Tämä keskustelu menee minulta jotenkin ihan yli ymmärryksen. Suurin osa jankkaa onko parisuhteessa pakko olla seksiä. Ei tarvitse. Pitääkö jonkun olla vastentahtoisessa selibaatissa. Ei. Pitäisikö ongelmaa koittaa ratkoa asiallisesti -no epäilemättä.

Mitä on nuo mystiset korjaushommat, joita miehet aina hoitavat?

Ei ole mitään mystistä. Asutaan vanhassa talossa maalla. Kaikki mitä talon ulkopuolella tehdään. Auton korjaus, viime kesänä varaston maalaus, saunan katon kunnostus ja maalaus, talon ulkoseinän maalaus, pihatyöt, ruohon leikkuu, halkohommat, grillin muuraus. Lisäksi olen tapetoinut kaksi huonetta talven aikaan. Tuollaisia nyt esimerkiksi, joihin vaimo ei ole osallistunut mitenkään. Maksan 80% kuluista. Vaimo tekee omia hommiaan, molemmille riittää tekemistä, seksiä on oikein hyvin. Ilman aktiivista seksielämää, saattaisi hieman kyrsiä.

No me asutaan kerrostalossa enkä ikinä muuttaisi minnekään maalle vanhaan taloon. Mitä ne kerrostalossa asuvan miesten työt oikein on?

Mitä ne kerrostalokaksiossa asuvan raskaat naisten kotityöt sitten on? Sulla on 48 m2, josta jo 15 m2 menee kaappeihin sun muihin. Siihen 33 m2 imurointiin ja moppaamiseen sekä sen pienen keittiökopin siivoamiseen meneekin niin mahdottomasti aikaa, että sen jälkeen pitää levätä pari päivää ja tyhmä mieskin haluaisi seksiä, vaikka olet niin raatanut.

Ei ole mitään naisten ja miesten töitä. En minä imurui p*ll*an* hiekkaa eteisestä, eikä mies rassaa autoa k*ull*ill*.  Mainitsemasi asiat ovat varmaan yleisiä odotuksia, mutta eivät todellisuutta 2022.

Silti auton renkaat vaihtaa 99% miehistä.

Ehkä sitä kulllia tarvitaan renkaiden vaihtamiseen sittenkin?

Ei vaihda enää nykyään kaupungeissa, kun se maksaa liikkeessä 20 €, ja kestää pari minuuttia, jonossa saattaa mennä enemmän aikaa.

Ja silloinkin 99% todennäköisyydellä renkaat vaihtaa mies.

Entä sitten jos onkin? Ei sille rengasliikkeen äijälle tarvitse persettä antaa, jos muistat yhtään ketjun alkuperäistä aihetta. Pääasia on, että renkaat vaihtuvat ja sillä selvä.

Mikä ihmeen arvovaltakysymys joku perhanan renkaiden vaihto on? Noinko pienestä miehillä nykyään on oman arvon tunto kiinni? Että osaa vaihtaa renkaat?

Onneksi naisena sitä voi käyttää (ylä)päätään ja pohtia, että haluaako räntäsateessa pimeällä kökkiä rimpulatunkin kanssa. Juuei, minun arvo ei tuollaisesta riipu. Tunnen olevani tärkeä ihminen ilman tuota toimenpidettä. 

Etkö edes osaisi, joten parempi että miehet hoitaa sen.

Suoraan sanottuna: en ole koskaan kokeillut. Teoriassa tiedän miten se tapahtuu, mutta kas kun ei vaan huvita. Mulla on rahaa vaihdatuttaa ne liikkeessä. Arvostan aikaani ja mukavuuttani enemmän. Ja koen olevani ihan arvokas ihminen ilman sitä, että vaihtaisin itse renkaani.

Oi tätä onnea ja auvoa, olen ihan arvokas ihminen ilman sitä, että olen kertaakaan vaihtanut auton renkaita. Ikävää on, että jollain se ihmisarvo riippuu tuollaisesta toimenpiteestä. Tai toosan saaminen. 

Samaa mieltä. Maailman ai-vo-vam-mai-sin perustelu miesten seksinsaannille on se, että he (rummunpärinää) vaihdattavat renkaat autoon kaksi kertaa vuodessa. Aina, aina näissä seksikeskusteluissa joku vetää renkaidenvaihtokortin esille. Nyt kaikki miehet tarkkana, paljastan totuuden: seksillä ja renkaidenvaihdolla ei ole mitään tekemistä keskenään. Ne eivät, toistan: eivät liity toisiinsa mitenkään. 

Eikä myöskään kotitöillä ja seksillä. Joten lopettakaa kotitöistä puhuminen kun keskustellaan seksistä parisuhteessa.

Ai koska kotitöitäkin tehdään vain se kaksi kertaa vuodessa?

Vierailija
385/3460 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin miehenä:

Olen huomannut itsessäni saman piirteen, eli alan kiukutella jos seksistä alkaa olla jo tovi (sanotaan nyt semmoinen 1,5-2 viikkoa).

Ymmärrän että kiukuttelu ei varmasti paranna tilannetta, ja yleensä sitten tämä alkaa hävettää minua. Tunnen olevani itsekäs vaatiessani jotain tällaista. Sitten sitä yrittää "tsempata" päivän-kaksi, kunnes taas sitä alkaa kinuta ja jos edelleen vastaus on ei, niin sama toistuu.

Joskus kiukustuksissa alkaa miettiä että miksei minun haluillani ja tarpeillani ole mitään väliä? Miksi ainoastaan toinen voi siitä päättää? Onko minulla lupa olla pettynyt tai harmissani tilanteesta?

Pelkän läheisyyden halukin vähenee "kuivalla kaudella", joka on jännä koska "normaalitilanteessa" en näe sitä läheisyyttä ja hellyyttä mitenkään seksuaalisena toimintana tai pyrkimyksenä siihen.

Seksissä se on ihan perusasia, että jokainen voi päättää vain omasta seksistään, luojan kiitos.

Sinun tarpeillasi on väliä, mutta toisen ohmisen oikeus olla harrastamatta seksiä kanssasIn on vielä tärkeämpi. Ainoa tapa pitää avioliitossa seksielämä vireänä on olla sellainen ihminen, jota puoliso haluaa ja jolle puoliso haluaa olla mieliksi. Kannattaa miettiä, millainen sellainen ihminen on.

Vierailija
386/3460 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan koskea vaimoa rinnoista ainoastaan jos yllätän sen tiskaamasta takaapäin hiipien. Elämäni kohokohtia. Rakastamini naisen ihanan pehmeät muodot vartaloani vasten ja nuo ihanat rinnat käsissäni. Kestää vaan alle sekunnin kun nirvanasta läksytetään huutavaan arkeen.

Vierailija
387/3460 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehille pitäisi sanoa, että varautuu pariin kolmeen vuoteen ilman seksiä, kun tehdään lapsia. Näin ei tule sitten yllätyksenä. 

Miksi miehille näin pitäisi sanoa? Luuletko, että tuo on käytäntö kaikissa parisuhteissa vain, koska teillä on noin?

Olen naimisissa aikuisen miehen kanssa. Hän ymmärtää, että seksiä ei pidä vongata juuri synnyttäneeltä/ leikatulta/ kokoon kuristulta puolisolta, eikä myöskään silloin, kun toinen on sairas tai kuolemanväsynyt. Hyvää seksiä saa sitten silloin, kun molemmat ovat siihen kykeneviä.

Se on hyvä ennakkovaroitus, ettei suotta ylläty jos seksi loppuu. Niin kuin on käynyt suuressa osassa avioliittoja.

Jos sitten seksi jatkuu normaalisti myös lasten saamisen jälkeen, niin se on kiva yllätys.

Vierailija
388/3460 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saan koskea vaimoa rinnoista ainoastaan jos yllätän sen tiskaamasta takaapäin hiipien. Elämäni kohokohtia. Rakastamini naisen ihanan pehmeät muodot vartaloani vasten ja nuo ihanat rinnat käsissäni. Kestää vaan alle sekunnin kun nirvanasta läksytetään huutavaan arkeen.

Olette mitä ilmeisimmin väärät ihmiset toisillenne monin tavoin.

Vierailija
389/3460 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisiköhän sitä miettiä hieman myös parisuhteen kannalta. Miksi pitää toivoa, mieheltä osallistumista esim. kotitöihin ns. kuivankauden kautta. Entä jos apua tulisikin kun seksikin sujuu, ehkä pientä kiusoittelua. Turha kaivaa linnakkeita

Ihanko oikeasti mielestäsi mies ostaa seksiä tekemällä kotitöitä? Siis siinä samassa taloudessa missä itsekin asuu, syö, nukkuu ja sotkee? Kyllä aikuisen ihmisen pitää osallistua kotitöihin, koska on aikuinen, täysivaltainen ihminen eikä jonkin palkinnon toivossa. Tai käännetäänpä niin päin, että nainen tekisi vain silloin kiitokseksi kotitöitä, kun on saanut HYVÄÄ seksiä. Kävisikö näin? Älä typistä miestä äidin pikku apupojaksi, joka auttaa äitiä kotitöissä. Kyllä mies on aikuinen ihminen, joka tekee oman osuutensa yhteisestä taloudenhoidosta.

Mutta mihinkään muuhun se mies ei sitten kelpaakaan? Mikä parisuhde se sellainen on, että leikitään kotia, mutta kun toinen kaipaa rakkautta myös läheisyyden muodossa niin ei enää kiinnostakaan leikkiä sitä samaa kotia? Jos haluaisin elää kämppiksen kanssa niin vuokraisin parhaan kaverini kanssa asunnon ja eläisin siellä.

Ja jos minä haluaisin elää sellaisen ihmisen kanssa, jolle seksi on sitä, että hän tyydyttää tarpeensa minuun aina kun haluaa, varmaankin olisin tulkinnut homman työksi ja määrittelisin palvelulle myös maksun. Mutta koska en ole maksullinen, en tee näin. En myöskään ole mikään hyväntekeväisyyslaitos, joten haluan siitä seksistä myös itselleni jotakin.

En ole koskaan kuullut miehestä, joka vuodesta toiseen tyydyttäisi kumppaninsa ilman että itse saa puuhasta nautintoa. Moni nainen tekee näin syystä tai toisesta. Itse en tähän lähde, vaikka monelle miehelle tuollainen yksipuolisesti vastaanottava ”seksi” näyttäisi tämänkin ketjun viestien perusteella riittävän enemmän kuin hyvin.

Vierailija
390/3460 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen verran hupaisa lanka taas, että taidanpa tän kunniaks panna tänään vaimoa :D Ei ole onneksi pihtaavaa sorttia lastenkaan jälkeen, ja lämpiää aina komealle miehelleen!

Sama juttu, seksiä harrastettu viisi päivää putkeen, joten miksi hyvää sarjaa katkaista. Hajotkaa muut miehet seksittömiä suhteisiinne, itse olette naisenne valinneet :)

Vierailija
391/3460 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy antaa miehelle lupa käydä maksullisissa jos ei itse halua seksiä antaa miehelleen.

Ja naiselle lupa hakea tyydyttävää seksiä muualta, ellei sitä mieheltään saa.

Vierailija
392/3460 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Faktahan on, että elossa oleva mies hankkii seksinsä jostain. Se on perustarve.

Väärin meni heti toisessa lauseessa.

Moni ei edes "saa" seksiä ellei ole parisuhteessa. Jotenkin kummasti silti heti kun ollaan suhteessa, aletaan olettaa, että kumppanin kehoon pitäisi aina olla oikeus. Tuoasta ajatuksesta syntynyt "nyt pitää tyydyttää MUN tarpeet" -seksi taas ei anna naiselle mitään ja laskee kiinnostus koko touhuun. Ja jos miehiä itsejään ei huvita vaikka naista huvittaisi, harvemmin heitä silloin kiinnostaa asialle jotain tehdä.

Kirjoitin, että hankkii seksinsä jostain.... tietenkään kumppanin kehoon ei ole sen kummempaa oikeutta, mutta kumppanilla ei sitten myöskään ole oikeutta määrätä toista selibaattiin. Tässä on karkeasti kahden tyyppisiä ihmisiä. Sellaisia, joiden mielestä seksi on perustarve ja sellaisia, join mielestä ei. Ongelmat syntyvät, kun nämä ihmiset muodostavat parisuhteen keskenään. Itse edustan perustarve-ihmisiä ja seksittömyys suhteessa olisi ihan sama kuin jättäminen ilman ruokaa. Eli hyvin nopeasti mahdotonta. Onneksi puolisoni on samanlainen, eikä meillä tarvitse keskustella "antamisesta/saamisesta"., vaan seksi on itsestäänselvyys molemmille. Muuten... tämä vedetään jatkuvasti mies/nainen ongelmaksi. Oman kokemuksen perusteella kyse on kuitenkin yksilöistä. Oletko ihminen, jolle seksi on perustarve vai ei.

Kokeilepa joskus olla viikko ilman seksiä vs. viikko ilman ruokaa ja tule sitten kertomaan kumpi on PERUSTARVE. Jestas sentään näitä alapäänsä orjia.

Niin, olet siis ihminen, jolle seksi ei ole perustarve. Se on ok. Meillä "alapään orjilla" on eri näkemys. 

Näyttää olevan. Väitän silti, että viikko ilman ruokaa on tuskaisampaa kaltaisillesi alapään orjillekin.

Uskoisin, että viimeistään neljännen tai viidennen päivän kohdalla ei seksi enää edes käväisi mielessä näillä alapään orjillakaan.

Vierailija
393/3460 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisiköhän sitä miettiä hieman myös parisuhteen kannalta. Miksi pitää toivoa, mieheltä osallistumista esim. kotitöihin ns. kuivankauden kautta. Entä jos apua tulisikin kun seksikin sujuu, ehkä pientä kiusoittelua. Turha kaivaa linnakkeita

Ihanko oikeasti mielestäsi mies ostaa seksiä tekemällä kotitöitä? Siis siinä samassa taloudessa missä itsekin asuu, syö, nukkuu ja sotkee? Kyllä aikuisen ihmisen pitää osallistua kotitöihin, koska on aikuinen, täysivaltainen ihminen eikä jonkin palkinnon toivossa. Tai käännetäänpä niin päin, että nainen tekisi vain silloin kiitokseksi kotitöitä, kun on saanut HYVÄÄ seksiä. Kävisikö näin? Älä typistä miestä äidin pikku apupojaksi, joka auttaa äitiä kotitöissä. Kyllä mies on aikuinen ihminen, joka tekee oman osuutensa yhteisestä taloudenhoidosta.

Mutta mihinkään muuhun se mies ei sitten kelpaakaan? Mikä parisuhde se sellainen on, että leikitään kotia, mutta kun toinen kaipaa rakkautta myös läheisyyden muodossa niin ei enää kiinnostakaan leikkiä sitä samaa kotia? Jos haluaisin elää kämppiksen kanssa niin vuokraisin parhaan kaverini kanssa asunnon ja eläisin siellä.

Ja jos minä haluaisin elää sellaisen ihmisen kanssa, jolle seksi on sitä, että hän tyydyttää tarpeensa minuun aina kun haluaa, varmaankin olisin tulkinnut homman työksi ja määrittelisin palvelulle myös maksun. Mutta koska en ole maksullinen, en tee näin. En myöskään ole mikään hyväntekeväisyyslaitos, joten haluan siitä seksistä myös itselleni jotakin.

En ole koskaan kuullut miehestä, joka vuodesta toiseen tyydyttäisi kumppaninsa ilman että itse saa puuhasta nautintoa. Moni nainen tekee näin syystä tai toisesta. Itse en tähän lähde, vaikka monelle miehelle tuollainen yksipuolisesti vastaanottava ”seksi” näyttäisi tämänkin ketjun viestien perusteella riittävän enemmän kuin hyvin.

Tämähän se probleema juuri usein on meidän naisten näkökulmasta. Mutta monien miesten näyttää olevan sitä vaikea ymmärtää. Jos seksi ei tuo tyydytystä, niin ei sitä tosiaan hyväntekeväisyytenä viitsi loputtomiin harrastaa. Parisuhteessa seksi usein tylsistyy, mutta tuottaa silti miehelle sen paineiden purun. Nsiselle tylsä seksi on ihan vain tylsää ja epätyydyttävää pakkopullaa.

Vierailija
394/3460 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moderni parisuhteen elinkaari taitaa mennä nykyään niin että ensin seurustellaan, rakastellaan, perustetaan perhe, seksi loppuu kuin seinään ja parin vuoden kituuttelun jälkeen erotaan. Pääasia kai että maailma saa uusia ihmisiä tällä tavalla.

Vierailija
395/3460 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kannattaisi kokeilla vaimon/miehen auttamista esim. kattamalla/siivoamalla pöydän, keittämällä kahvit jne. Pieniä puolison huomioivia tekoja. Puolin ja toisin.  Ja: nainen ei lämpiä hetkessä vaan sitä huomioimista tarvitaan koko päivä. Ei puhuta ilkeästi eikä piereskellä, pidetään huoli hlökoht. hygieniasta ja habituksesta muutenkin. Jalkahienkään haju ei kohota tunnelmaa.

Olen eronnut, ja opin sen että jos sairastuin tilanne oli hankala, kun toinen vonkaa ja itse makaa kuumeessa, eikä kukaan hoida lapsia. Huomasin ajattelevani että käy huonosti jos vanhemmiten sairastun vakavasti. Saan vain tylyä kohtelua koska jotkut miehet eivät siedä sairaita.

Vierailija
396/3460 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratkaisu (jonka moni mies onko löytänyt): nettiporno.

Vierailija
397/3460 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen verran hupaisa lanka taas, että taidanpa tän kunniaks panna tänään vaimoa :D Ei ole onneksi pihtaavaa sorttia lastenkaan jälkeen, ja lämpiää aina komealle miehelleen!

Sama juttu, seksiä harrastettu viisi päivää putkeen, joten miksi hyvää sarjaa katkaista. Hajotkaa muut miehet seksittömiä suhteisiinne, itse olette naisenne valinneet :)

Yläfemmat tälle.

Ja pihtareita ärsyttänee että vaimokin tulee saamaan itsensä hyvin tyydytetyksi, ehkä jopa usean orgasmin voimin. Yleensä kyllä kerran tai kaksi riittää, on niin tokkurassa posket punasena sen jälkeen :)

Vierailija
398/3460 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Faktahan on, että elossa oleva mies hankkii seksinsä jostain. Se on perustarve.

Väärin meni heti toisessa lauseessa.

Moni ei edes "saa" seksiä ellei ole parisuhteessa. Jotenkin kummasti silti heti kun ollaan suhteessa, aletaan olettaa, että kumppanin kehoon pitäisi aina olla oikeus. Tuoasta ajatuksesta syntynyt "nyt pitää tyydyttää MUN tarpeet" -seksi taas ei anna naiselle mitään ja laskee kiinnostus koko touhuun. Ja jos miehiä itsejään ei huvita vaikka naista huvittaisi, harvemmin heitä silloin kiinnostaa asialle jotain tehdä.

Kirjoitin, että hankkii seksinsä jostain.... tietenkään kumppanin kehoon ei ole sen kummempaa oikeutta, mutta kumppanilla ei sitten myöskään ole oikeutta määrätä toista selibaattiin. Tässä on karkeasti kahden tyyppisiä ihmisiä. Sellaisia, joiden mielestä seksi on perustarve ja sellaisia, join mielestä ei. Ongelmat syntyvät, kun nämä ihmiset muodostavat parisuhteen keskenään. Itse edustan perustarve-ihmisiä ja seksittömyys suhteessa olisi ihan sama kuin jättäminen ilman ruokaa. Eli hyvin nopeasti mahdotonta. Onneksi puolisoni on samanlainen, eikä meillä tarvitse keskustella "antamisesta/saamisesta"., vaan seksi on itsestäänselvyys molemmille. Muuten... tämä vedetään jatkuvasti mies/nainen ongelmaksi. Oman kokemuksen perusteella kyse on kuitenkin yksilöistä. Oletko ihminen, jolle seksi on perustarve vai ei.

Kokeilepa joskus olla viikko ilman seksiä vs. viikko ilman ruokaa ja tule sitten kertomaan kumpi on PERUSTARVE. Jestas sentään näitä alapäänsä orjia.

Niin, olet siis ihminen, jolle seksi ei ole perustarve. Se on ok. Meillä "alapään orjilla" on eri näkemys. 

Näyttää olevan. Väitän silti, että viikko ilman ruokaa on tuskaisampaa kaltaisillesi alapään orjillekin.

varmaan löytyy helposti satoja tuhansia miehiä suomesta, jotka vetäis viikon paaston seksistä.

Varmaan ei.

Vierailija
399/3460 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi ei tarvitse elää ap:n kaltaisen naisen kanssa parisuhteessa. Seksi on aivan olennainen osa parisuhdetta ja jos toista ei seksi kiinnosta, niin suhde on käytännössä kuollut.

Tätä ei moni nainen ymmärrä. Kuvitellaan että suhde voi jatkua ihan normaalisti vaikka seksi loppuu tai on ihan minimaalista.

Tuosta tietoisuudestaan huolimatta moni mies ei ymmärrä, että moni nainen joutuu elämään suhteessa, josta ei saa seksuaalista tyydytystä käytännössä koskaan.

Mies kuvittelee, että suhde voi jatkua normaalisti, vaikka miehen kiinnostus molemminpuoliseen nautintoon loppuu tai on ihan minimaalista. Naisen halut kuolevat, koska mikään ei ole turhauttavampaa ja masetavampaa kuin jatkuva pettyminen. Ja kas, mies alkaa kiukutella ja syyllistää naista pihtaamisesta.

Vierailija
400/3460 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yläfemmat tälle.

Ja pihtareita ärsyttänee että vaimokin tulee saamaan itsensä hyvin tyydytetyksi, ehkä jopa usean orgasmin voimin. Yleensä kyllä kerran tai kaksi riittää, on niin tokkurassa posket punasena sen jälkeen :)

Miksi pihtareita ärsyttäisi toisten ihmisten seksielämä? He eivät halua sitä kumppaninsa kanssa. Ihan sama kuin mämmin vihaajalle sanoisi että sinua ärsyttää kun me tässä vedämme jo toista roppeellista. Juuei ärsytä, olen onnellinen ei tartte sitä syödä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän