Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen lapsellinen mökötys ja kiukuttelu seksistä.

Vierailija
11.01.2022 |

Ärsyttää kun mies vaipuu ihan taaperon tasolle aina jos edellisestä seksikerrasta ehtii hänen mielestään vierähtää liian pitkä aika. Tämä tapahtuu yleensä siinä vaiheessa jos ehtii kulua noin 8-9päivää ilman seksiä. Sanottakoon, että meillä on pieniä lapsia ja arki aika kuluttavaa, joten se mielestäni vähän selittää noita "pitkiä" taukoja. Ikinä ei varmasti ole kahta viikkoa mennyt ilman kuitenkaan. Se mikä eniten hämmästyttää on kuinka nopea tämä miehen mielialamuutos on, tänään kaikki ihan jees ja normaalisti, rento tunnelma yms, mutta seuraavana päivänä rentouden tilalle on tullut äksyilevä aikuistaapero. Mies ei ymmärrä sitäkään, että tuo käytös on siinä määrin vittumaista ja ärsyttävää, että vie kyllä loputkin halut. Onko muilla tämmöisiä aikuistaaperoita miehenä? Tai haluaisiko joku mies selittää voiko seksin "puute" laukaista ihan yhtäkkiä jonkun raivomoodin?

Kommentit (3460)

Vierailija
3401/3460 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne kuulostaa ihan minun mökötykseltä. Ainoa on et mä olen se joka mököttää ja on aikuistaapero. Oon nainen siis. Seksin puute alkaa mökötyttämään, oli puutteessa elävä mies tai nainen tai siltä väliltä. Oisko helpompi vaan tehdä "sitä"... 

Vierailija
3402/3460 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei mökötä, voi kun mököttäskin! Antaa mulle kyllä orgasmeja päivittäin muttei itse halua kuin pari kolmekertaa viikossa.

Haluaisin, että edes joskus hyökkäisi "kimppuun" ja ottaisi, mutta ei. Just tänään asiasta puhuttiin; oli lähdössä postia hakemaan, kun sanoin, että sekö posti vaan kiinnostaa? Tuli äkkiä viereen alastomana...mutta tuli melkein käskystä, se ei ole sama asia. Lievää mielennäyttöä minulta jo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3403/3460 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP: "voiko seksin "puute" laukaista ihan yhtäkkiä jonkun raivomoodin?"

Tuossa vaiheessa parisuhde on jo tuomittu päättymään, tavalla tai toisella. Joku vaan jättää huonon naisen ja menee suoraan paremman naisen kanssa yhteen, joku ylläpitää parempaa naista ohessa, joku käy ilokaunotarten vastanotolla. Yms.

Vierailija
3404/3460 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lemppaa se runkkari lumihankeen ja jätä sinne uuteen vuoteen, johan alkaa himot kestää hillinnässä mokomalla sialla. N23

Vierailija
3405/3460 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella löytyy aina syy pihdata pitkässä parisuhteessa. Se on se ikuinen jos sä tekisit sitä tai tätä. Jos tekee kaiken, niin löytyy muuta vikaa. Seksikö muka ei ole naisilla kiristystä tai kauppatavaraa?

Toki moni suhteen alkuvaiheessa oleva nainen tulee nyt kertomaan että minä haluan aina. Et halua, kun on sormus sormessa ollut pidempään.

Vierailija
3406/3460 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat tuossa asiassa empatiakyvyttömiä. Mulle on kiukuteltu esimerkiksi, kun oon ollut kipeänä. Siinä olotilassa, kun on nenä täynnä tavaraa ja kuumetta, niin ei todellakaan kiinnosta muu kuin lepääminen ja parantuminen. Tai kun en ole suostunut teltassa, koska ympärillä on ollut muita telttailijoita. Sitten on kiukuteltu, kun minulla on mennyt fiilis, koska toisen mielestä e*ileikki on sitä, että nainen ottaa s*ihin. Ei kiitos.

Nykyään olen valinnut yksinelämisen, koska ei vaan kiinnosta parisuhteet. Yksin arki on niin paljon kevyempää ja seesteisempää. Ei tarvitse siivota kenenkään jälkiä eikä kuunnella kenenkään valitusta. Mikä ihana vapaus!

Vierailija
3407/3460 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisella löytyy aina syy pihdata pitkässä parisuhteessa. Se on se ikuinen jos sä tekisit sitä tai tätä. Jos tekee kaiken, niin löytyy muuta vikaa. Seksikö muka ei ole naisilla kiristystä tai kauppatavaraa?

Toki moni suhteen alkuvaiheessa oleva nainen tulee nyt kertomaan että minä haluan aina. Et halua, kun on sormus sormessa ollut pidempään.

Et niin, kun mies on sen 5 tai 10 vuoden jälkeen aina vaan hypännyt naimaan, ja kun saanut se on siinä. Parempi olla tätä karmeeta kokemusta ilman! Tajuatteko pahvit!

Vierailija
3408/3460 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asia haittaa ja se on rekkaan kanssa seksiä harrastamalla ratkaistu, niin mikä sinua estää harrastamasta seksiä? Minusta ongelma on sinun omassa suhteessa itseesi.

Vierailija
3409/3460 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos asia haittaa ja se on rekkaan kanssa seksiä harrastamalla ratkaistu, niin mikä sinua estää harrastamasta seksiä? Minusta ongelma on sinun omassa suhteessa itseesi.

Ai minussa vika, kun mies tavoittelee vaan omaa orgasmiaan, ja kun sen saa seksi loppuu siihen, hänen luoleltaan. Onhan sitä vaikea sitten yksin enää harrastaa, tai ainakin tylsää. Miksei mies tee vain itse iteslleen sitten. Tulee käytettu olo. Etkö tajua?

Vierailija
3410/3460 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähtökohtaisesti mies hankkiutuu parisuhteeseen juuri seksin takia. No ei niistä muistakaan kodinhoitopalveluista haittaa ole, mutta ensisijainen syy on seksi. Alkuun sitä tuleekin reilusti. Sitten se vähenee. Mies vielä suostuu lisääntymään eikä ehkä ymmärrä, että se vähentää saantia jatkossa vieläkin enemmän.

Jos miehet saisi seksiä yhtä helposti kuin naiset eli ei tarvitse kuin iltasella ilmaantua lähibaariin ja saanti olisi taattu, niin eipä parisuhteita juuri olisikaan.

Itse en naisena saa yhtään mitään jostain yhden illan jutusta. Sen verran olen kokeillut, että totesin, ettei ole mun juttu. Saa seksiä helposti ja helposti, mutta mitä siitä, jos se on huonoa. Miehellä eri, kun seksi johtaa orgasmiin, vaikka se olisi huonoakin.

Vierailija
3411/3460 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai minussa vika, kun mies tavoittelee vaan omaa orgasmiaan, ja kun sen saa seksi loppuu siihen, hänen luoleltaan. Onhan sitä vaikea sitten yksin enää harrastaa, tai ainakin tylsää. Miksei mies tee vain itse iteslleen sitten. Tulee käytettu olo. Etkö tajua?

En ymmärrä miksi olet suhteessa hänen kanssaan. Kyllä sinussa on vikaa.

Vierailija
3412/3460 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et niin, kun mies on sen 5 tai 10 vuoden jälkeen aina vaan hypännyt naimaan, ja kun saanut se on siinä. Parempi olla tätä karmeeta kokemusta ilman! Tajuatteko pahvit!

Päivittäiset miesvihat näköjään.

Vierailija
3413/3460 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö asia ole yksinkertainen jos jompikumpi kumpi osapuoli alkaa pihtaamaan niin että seksiä on vähemmän kuin ennen niin lusikat jakoon mitä tuota itkemään.Itse en edes ala suhteseensellaisen kanssa joka jo alussa suhdetta pihtailee.

Vierailija
3414/3460 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö 

Vierailija
3415/3460 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä voisi antaa sille miehelle muutenkin kuin pimeässä peiton alla saunan jälkeen joka kymmenes lauantai.

Vierailija
3416/3460 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä enemmän ukko äksyilee ja murjottaa, sitä vähemmän mun tekee mieli seksiä. Oravanpyörä on valmis 🐿

Mutta älä unohda että sinä aloitit "oravanpyörän", joka on pikemminkin noidankehä. Laiminlyömällä miestäsi.

Vierailija
3417/3460 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehelle lupa hakea seksiä muualta ei tarvi täälä ulista

Jos seksi pitää hakea muualta, mikä parisuhde se sitten enää on? Parisuhde on muutakin kuin seksiä, mutta jos ei ole seksiä ei ole rakkauttakaan.

Parempi erota.

Vierailija
3418/3460 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilanne kuulostaa ihan minun mökötykseltä. Ainoa on et mä olen se joka mököttää ja on aikuistaapero. Oon nainen siis. Seksin puute alkaa mökötyttämään, oli puutteessa elävä mies tai nainen tai siltä väliltä. Oisko helpompi vaan tehdä "sitä"... 

Jätä se sika. Sinulla on oikeus parempaan. Seksi on naiselle perustarve.

Vierailija
3419/3460 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hääkakku vie 90% seksihaluista. Vain naisella on oikeus kieltäytyä. Jos mies kieltäytyy, niin naisella on oikeus hankkia sivusuhde. Ja nainen kieltäytyy, on syy miehessä, joka on mieslapsi.

Vierailija
3420/3460 |
20.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lemppaa se runkkari lumihankeen ja jätä sinne uuteen vuoteen, johan alkaa himot kestää hillinnässä mokomalla sialla. N23

Runkatakaan ei saa? Taidat olla tuleva kontrolloiva seksin säännöstelijä, jolle seksi on vain vallankäytön väline. Itsensä tyydyttävä mies on surkea runkkari, mutta samaa harrastava nainen ennakkoluuloton, omaan seksuaalisuutensa kanssa sinut oleva kokeilija.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi