Miehen lapsellinen mökötys ja kiukuttelu seksistä.
Ärsyttää kun mies vaipuu ihan taaperon tasolle aina jos edellisestä seksikerrasta ehtii hänen mielestään vierähtää liian pitkä aika. Tämä tapahtuu yleensä siinä vaiheessa jos ehtii kulua noin 8-9päivää ilman seksiä. Sanottakoon, että meillä on pieniä lapsia ja arki aika kuluttavaa, joten se mielestäni vähän selittää noita "pitkiä" taukoja. Ikinä ei varmasti ole kahta viikkoa mennyt ilman kuitenkaan. Se mikä eniten hämmästyttää on kuinka nopea tämä miehen mielialamuutos on, tänään kaikki ihan jees ja normaalisti, rento tunnelma yms, mutta seuraavana päivänä rentouden tilalle on tullut äksyilevä aikuistaapero. Mies ei ymmärrä sitäkään, että tuo käytös on siinä määrin vittumaista ja ärsyttävää, että vie kyllä loputkin halut. Onko muilla tämmöisiä aikuistaaperoita miehenä? Tai haluaisiko joku mies selittää voiko seksin "puute" laukaista ihan yhtäkkiä jonkun raivomoodin?
Kommentit (3460)
teet olettamuksia. huonolla tuulella olen muustakin kuin seksistä. haluat tahalleen yhdistää tuohon saadaksedi näyttämään minut syylliseksi huonohkoon suhteeseemme. katsopas peiliin kuka ne aloitteet tekee 98%sesti, oli seksii tai ei.osaat käyttää hyvin valtaa kun vähemmän galuat ja ompa niitä vaatimuksiakin esitetty. osaat kyllä pelin.jos rn toimi kuten haluat on pääsi kipeä tms
Vierailija kirjoitti:
Viriilistä miehestä tulee kiukkuinen viimeistään viikossa, kun täysinäiset kassit ahdistaa js testot pursuaa korvista. On ihan luonnon oma keino ilmoittaa, että pitää saada pillua.
Toisten vaimot ymmärtää miehensä himot ja tarpeet. Omakin vaimo huomasi minun muuttuvan tietämättäni äkäiseksi paljon minua aikaisemmin. On huolehtinut paineistani koko ikäni, samoin kuin minä vaimoni tyydyttämisestä ja tyytyväisenä pidosta. Joten valitkaa itsellenne puoliso joka pitää teistä huolta. Itsekkäiden omaa napaa tuijottavien kanssa ei kannata seurustella.
sote-alan nainen?
Mun on ollut pakko erota lasteni äideistä, koska haluan seksiä uusien kumppaneiden kanssa, enkä pysty enää ajattelemaan lasteni äitejä sillä tavalla naisina. Lapsilleni olen paras mahdollinen isä, mutta muuten olen seksiaddikti mieslutka.
M 45 kirjoitti:
Itseäsi ärsyttää miehen käytös. Eli kyllä hemmetissä miestä voi ärsyttää puute. Niinkuin joku sanoikin, mietippä että sulta evätään sun tarpeita. Ei ne ole yhtään parempia tai tärkeämpiä kuin miehen.
Voi ne ollakin. Pikkulapsiarjessa voi uni olla paljon tärkeämpi puute, kuin seksittömyys. Ihmisen pitää saada unta tai se sekoaa. Seksittä kyllä pystyy väliaikaisesti elämään. Pikkulapsiarki on monesti naiselle niin rasittavaa, ettei seksi ole aina se tärkein asia elämässä.
Kurjaa, joka aikuinen puoliso ei tuota ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Minun nainen pihtasi ja sanoi ettei jaksa. Kuitenkin hän masturboi yksinään niin kyllä alkoi vituttaa. Valehteli kuin naistaapero. Kannattaa olla rehellinen ennen kuin suunsa aukasee. Joku voi olla askeleen edellä ja ovelampi. Kiinnijäädessä valheesta ei kannata hyökätä vaan MYÖNTÄÄ ja avoimesti puhua. Ei se nainenkaan ymmärtäisi jos olisi toisinpäin
En ihmettele, ettei seksi kanssasi kiinnostanut. Vaikutat ymmärtämättömältä.
Oletko ajatellut, että naisesi ei ehkä koskaan saanut orgasmia sinun kanssasi?
Ehkä hän sai sen masturboimalla helposti?
Ei nainen jaksa seksiä, josta ei itse koskaan saa mitään. Alkaa tympimään sellainen ajan kanssa.
Oletkohan minun ex?
Vierailija kirjoitti:
teet olettamuksia. huonolla tuulella olen muustakin kuin seksistä. haluat tahalleen yhdistää tuohon saadaksedi näyttämään minut syylliseksi huonohkoon suhteeseemme. katsopas peiliin kuka ne aloitteet tekee 98%sesti, oli seksii tai ei.osaat käyttää hyvin valtaa kun vähemmän galuat ja ompa niitä vaatimuksiakin esitetty. osaat kyllä pelin.jos rn toimi kuten haluat on pääsi kipeä tms
Opettele sinä kirjoittamaan. Välilyönti pisteen jälkeen ja iso kirjain.
Vierailija kirjoitti:
Jos naisen päätä usein särkee, on syynä huono seksi. Siitä saa päänsärkyä ja huonoa oloa, kun vain miettiikin, että taas pitäisi leikkiin ryhtyä, vaikka siitä ei mitään iloa itselle saa.
Vähemmästäkin saa päänsärkyä.
Vierailija kirjoitti:
Sain päänsäryn jo siitä, kun yritin lukea tuota sun sepustusta.
Sujuiko ainekirjoitus miten aikoinaan koulussa?
Kukaan poika/mies ei ole päässyt tekemään minuun tarpeitaan seitsemään vuoteen. Ilmeisesti joihinkin kuitenkin pääsevät, kun ovat oppineet niin sinnikkäiksi. Jopa varatut 🤮
T32
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain päänsäryn jo siitä, kun yritin lukea tuota sun sepustusta.
Sujuiko ainekirjoitus miten aikoinaan koulussa?
saan päänsäryn tuollaisista pilkunnussijista joista ei ole muuhun nussimaan. mutta yleinen tapa olla ymmärtämättä jos pari kirjainta väärin. sama tyyppi varmaan osaa olla seksiä ilman kunnes mies alkaa vinkkaileen 10pv jälkeen.läheisyyspuutos on ongelma joka on kaikilla seksiä vähän haluavien kumppaneilla.
Kyllä suhteessa on saatava seksiä kun haluttaa. Ihan helvettiä tuollainen tilanne kärsiä. Suhde katkolle jos ei meno muutu.
Minä kyllä koin itseni seksuaalisesti loukatuksi toistuvien yrityksieni jälkeen, kun rouva oli yksipuolisesti päättänyt muuttaa suhteemme platoniseksi. Lasten ja kodin hoito sujui. Sen rahan mitä hassasin ennen baarissa, käytänkin nyt ilotyttöön. Kuopuksen aikuistuttua voimmekin puolestani miettiä, että onko pointtia ylläpitää kämppäkaveruutta (ei ole kyse vain seksistä).
Miehelle lupa hakea seksiä muualta ei tarvi täälä ulista
Pihtaajat saavat sormia napsauttamalla seksiä, mutta puutteessa olevan aloitteet ei johda mihinkään. Puutteessa oleva ei toisaalta voi kieltäytyä pihtaajan aloitteesta, kun se luetaan kostoksi.
Vierailija kirjoitti:
Ettekö te osaa purkaa sitä panetustanne muuten kuin kiukuttelemalla? Puhumalla? Omalla kädellä? Miten ajattelitte että se kiukuttelu parantaa tilannetta?
Mulla ei siis ole tätä ongelmaa, en ole aloittaja, mutta kiinnostaa.
Ongelmahan on pikemminkin siinä että miestä laiminlyödään suhteessa jossa häneltä kielletään intiimein läheisyys puolisonsa kanssa. Toisinsanoen hän ei koe saavansa aitoa rakkautta vaan lähinnä olevansa hyväksikäytön kohteena kun toinen elää tyytyväisenä. Kyseessä ei silloin ole kauhean tasapainoinen parisuhde kun ainoastaan toinen nauttii.
Vierailija kirjoitti:
Mun on ollut pakko erota lasteni äideistä, koska haluan seksiä uusien kumppaneiden kanssa, enkä pysty enää ajattelemaan lasteni äitejä sillä tavalla naisina. Lapsilleni olen paras mahdollinen isä, mutta muuten olen seksiaddikti mieslutka.
Miksi teeskentelet miestä Vauva-palstalla?
Vierailija kirjoitti:
Pihtaajat saavat sormia napsauttamalla seksiä, mutta puutteessa olevan aloitteet ei johda mihinkään. Puutteessa oleva ei toisaalta voi kieltäytyä pihtaajan aloitteesta, kun se luetaan kostoksi.
Lisäksi sitä ei tiedä koska sitä seuraavan kerran sitten voisi saada niin pakko on suostua joka kerran.
Haluttoman miehen puolisona oon kyllä joutunut tekemään tosi paljon ajatustyötä itseni kanssa. Mä en usko että mun miehen kohdalla on millään tasolla kyse vallankäytöstä (eli pihtaamisesta) vaan jostain ihan muusta. Hän itse sanoo että kyse on silti vain hänestä. Siitä huolimatta itse huomaan aina ajattelevani että kyse on varmasti kuitenkin minusta. Yritän olla miestäni kohtaan niin ihana kuin mahdollista. Pyrin helpottamaan hänen elämäänsä kaikin tavoin, haluan että hänen on hyvä olla. Yritän huolehtia itsestäni myös fyysisesti. Olen hoikka ja pitkähiuksinen, huolehdin ihosta ja kynsistä, pukeudun kauniisti, meikkaan nätisti.
Silti mikään mitä MINÄ teen ei mieheni haluttomuutta paranna. Se on jollain tasolla kyllä vaikuttanut mun itsetuntoon. Mieheni ihan selvästi yrittää mulle usein sanoa että mä en saisi antaa hänen haluttomuutensa vaikuttaa itseeni, mutta ei hän tietenkään pysty asettumaan mun asemaan. Toisaalta en minäkään hänen.
Olkaa onnellisia te joilla on molempia tyydyttävä seksielämä. Joillekin se voi tarkoittaa myös sitä että seksiä ei ole.
Niin, piti jatkaa vielä tuosta mököttämisestä. Kyllä mullakin on joskus mennyt tunteisiin ja kyllä se mieskin on sen huomannut. Ei se tosiaan tilannetta auttanut vaan päinvastoin, ne aiemmat tilanteet painaa edelleen hänen mielessään. Ihan sama vaikka niiden jälkeen on ollut sata torjuntaa jotka olen ottanut vastaan ymmärtäväisesti ja tyynesti.
Kyllä jokaiselle haluttomalle tekisi hyvää olla edes hetki sen torjutun kengissä.
Minun nainen pihtasi ja sanoi ettei jaksa. Kuitenkin hän masturboi yksinään niin kyllä alkoi vituttaa. Valehteli kuin naistaapero. Kannattaa olla rehellinen ennen kuin suunsa aukasee. Joku voi olla askeleen edellä ja ovelampi. Kiinnijäädessä valheesta ei kannata hyökätä vaan MYÖNTÄÄ ja avoimesti puhua. Ei se nainenkaan ymmärtäisi jos olisi toisinpäin