mitä ostat äidillesi äitienpäivä
Kommentit (31)
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 09:13"]
Metallinpaljastimen ja leivon jonkun nätin leivoksen.
[/quote]
Piilota sisään viila, niin saa kokeilla metallinpaljastinta käytännössä!
Hautaosastolle menee täälläkin. Mutta jos äiti olisi elossa, luultavasti veisimme vain lasten tekemät kortit ja ehkä jonkun kukan, koska äitini piti kukista paljon.
Kukkia ja vien syömään, kuten joka äitienpäivä.
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 09:48"][quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 09:13"]
Metallinpaljastimen ja leivon jonkun nätin leivoksen.
[/quote]
Piilota sisään viila, niin saa kokeilla metallinpaljastinta käytännössä!
[/quote]
Miksei :D Mutta luultavasti lähtee mökille testailemaan sitä ihan ensiksi :)
Olisiko ruusu ja mokkaruudut(ne leivokset) tyhmää antaa? Kun olen ennen ostanut aina jonkin koriste-esineen, ajattrlin tänä vuonna jotain muuta -23
Mun 70v äidin toivomus on ollut jo monta vuotta ettei tuoda mitään, vaan käytäisiin hänen luonaan kakkukahvilla. :) Kyllä mä silti olen aina vienyt kukan ja lapset piirtäneet.
Ette kovin paljoa arvosta äitiä, jos noin halpoja lahjoja viette..hohhoijaa..
Tilasin viherpiha-lehden (nyt oli tarjouskin) ja lisäksi leivon jotain makeaa.
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 10:42"]Ette kovin paljoa arvosta äitiä, jos noin halpoja lahjoja viette..hohhoijaa..
[/quote]
Mä olin ihan onnesta soikeana, kun poikani toi minulle ensimmäisen äitienpäivä- lahjansa, päiväkodissa oli askarrellut kortin ♡ Se suttura-kuvioinen kortti on kallisarvoisin esine tällä hetkellä jonka omistan!( siinä on kuulemma sydän ja minä :D)
Eli en usko että lahjan arvolla olisi tulevaisuudessakaan mitään merkitystä minulle.
Kukkia haudalle, nyt ensimmäistä kertaa.