Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työajan seurantajärjestelmä, vahtiiko pomot sitä kotonaankin?

Vierailija
30.03.2015 |

Tuttuni sai ylennyksen ja on siis esimiesasemassa ja oltiin viikonloppuna ihan baariin menossa, niin sepä kaivoi läppärin esiin ja tarkisti ovatko työntekijät tulleet töihin. Mitä ihmettä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virkaintonen mulkku tai halus vaan näyttää teille kuinka big boss se on

Vierailija
2/8 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, en jouda tarkkailemaan, kun roikun av:llä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttusi on varmaan aika mulkku

Vierailija
4/8 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 21:33"]

[/quote]Ei mut oikeesti, kuuluuko sun toimenkuvaan tarkkailla työaikoja? Ja siis joka päivä, niin että baari-iltaakaan ei voi jättää väliin?

Vierailija
5/8 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko olla tilanne että la-yön(?) vuoroja on jäänyt tekemättä/ tullut usein viime tipan sairauslomia/ poissaoloja? Ja siksi pomo halusi varmistaa että kaikki ovat paikalla jotta työt tulevat tehtyä.

Kyllä mun esimiehenä tulee tietää onko joku suorista alaisista poissa töistä mutta meillä hommia onneksi vain arkipäivisin ja toimistoaikaan.

Vierailija
6/8 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi meillä ei ole työaikašeurantaa. Vaikka on vuorotyö, myös viikonloppuisin. Kyllä meillä heti huomaisi jos joku puuttuu.

Vierailija
7/8 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 21:35"][quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 21:33"]

[/quote]Ei mut oikeesti, kuuluuko sun toimenkuvaan tarkkailla työaikoja? Ja siis joka päivä, niin että baari-iltaakaan ei voi jättää väliin?
[/quote]

No, ei kuulu kytätä vapaa-ajalla työntekijöiden työaikoja. Perusoletus on luottamus. Jos jotain muuta ilmenee, niin tilanne voisi olla toinen. Jos töissä on sellaisia ongelmia, joita työntekijät eivät pysty itse ratkaisemaan, luotan, että he soittavat minulle. Toistaiseksi hommat joutuneet hyvin ilman kyttäystä.

Vierailija
8/8 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 21:43"]

Voisiko olla tilanne että la-yön(?) vuoroja on jäänyt tekemättä/ tullut usein viime tipan sairauslomia/ poissaoloja? Ja siksi pomo halusi varmistaa että kaikki ovat paikalla jotta työt tulevat tehtyä.

Kyllä mun esimiehenä tulee tietää onko joku suorista alaisista poissa töistä mutta meillä hommia onneksi vain arkipäivisin ja toimistoaikaan.

[/quote]Kauheen numeron se siitä vahtimisesta ainakin teki...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi