Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

37,1 lämpöä - saako jäädä hyvällä omalla tunnolla sairaslomalle?

Vierailija
10.01.2022 |

en pysty edes liikkumaan kun on niin hirveä olo, mutta työterveyslääkäri sanoi että kuumetta on vasta jos on 38 astetta lämpöä

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpötilat vaihtelee hieman yksiköittäin. ”Kylmäveriselle” tuo saattaa olla jo kuumeen puolella.

Vierailija
22/70 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aina luullut että kuume on jos on yli 37 lämpöä.

Olet luullut väärin, kuumeen raja on 37.5-37.8.

Ja ketju täynnä työpaikan lusmuja, jotka varastaa rahaa kun jäävät pois töistä terveinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla normaalilämpö on keskimäärin 35,5-36. Kyllä on kuumeinen olo jos mittari näyttää 37 ja risat.

Vierailija
24/70 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun normaali lämpö on 35.9-36.4,jos on 37 ni on jo tosi vetämätön olo ja makaan sängynpohjassa.

Vierailija
25/70 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai jäät kotiin. Valehtele ottaneesi kuumetta laskevaa tai jos saat omailmoituksella saitsua niin narraa mittarin lukema. Huonokin päivä kotona voittaa hyvän päivän töissä ainakin nykymaailmassa. 

Vierailija
26/70 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko saikkua

Vierailija
27/70 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun normaalilämpö on noin 36 astetta. Mulla on kovat kuumeen oireet, kun kuumemittari näyttää 37 astetta.

Vierailija
28/70 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on töissä isot kieltomerkit missä on kuumemittarin kuva ja +37,0

En menis töihin jos on tuo 37 ja vähääkään kuumeinen olo

Missä olet töissä? Tuo on disinformaatiota.

SSAB

Vierailija
29/70 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on normaalilämpö iltaisin. Aamulämpö on alhainen. Ihmisen lämpötila vaihtelee vrk: n aikana ja on normaalia, jos lämpö on 37,5.

Mulla jos 37° niin on jo lämpöä. Normaali 36,1° - 36,4°. Ja ihmiseksi on luokiteltu tai ainakin veronmaksaja.

"Ihmisiä on kuin muurahaisia,

Ne loputonta polkuansa taivaltaa.

On kaukaa katsottuna kaikki samanlaisia,

Niin ettei heitä toisistaan voi erottaa.

Kurkistaa jos voisi sielun syvyyteen,

Niin kahta samanlaista eipä ois'."

Vierailija
30/70 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä otan aina pomolle kuvan kuumemittarista kun ilmoitan olevani sairaana. :) Näin tekee vastuullinen työntekijä eikä pomon tarvitse miettiä että onkohan sillä oikeasti kuumetta.

Vierailija
31/70 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle opetettiin kyllä koulussa 80 luvulla, että yli 37 astetta on kuumetta.

Piste.

Vierailija
32/70 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä otan aina pomolle kuvan kuumemittarista kun ilmoitan olevani sairaana. :) Näin tekee vastuullinen työntekijä eikä pomon tarvitse miettiä että onkohan sillä oikeasti kuumetta.

Sytkärillä voi kätevästi lämmittää kuumemittaria tupakalla ollessaan

Vierailija
33/70 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus täällä on id io otteja paikalla. :D "Mun normilämpö on nännääää ja on jo kuumetta jos mittari näyttää 37!"

Ei ole. Kuume alkaa 37.5 asteesta. Suurimman osan normaalilämpö on alempi kuin 37, mutta se ei tee 37 asteesta kuumetta.

Toivottavasti kaikki lusmut saatte kenkää asap.

Vierailija
34/70 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo ole kuumetta, mutta kyllä saikulle saa ja pitää jäädä, jos olo on hirveä. Mulla on esim hiljakkoin ollut kuumeeton vatsatauti. Tuskin kukaan olisi mua halunnut sinne duuniin yrjöömään ja ripuloimaan, vaikka kuumetta ei ollutkaan.

Vierailija
35/70 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jeesus täällä on id io otteja paikalla. :D "Mun normilämpö on nännääää ja on jo kuumetta jos mittari näyttää 37!"

Ei ole. Kuume alkaa 37.5 asteesta. Suurimman osan normaalilämpö on alempi kuin 37, mutta se ei tee 37 asteesta kuumetta.

Mikset välillä vouhkaa rokotteista ja persuista?

Vierailija
36/70 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

37 on ollut kuumeen raja aina päiväkodista ja koulusta tähänpäivään asti. Tulee olemaan jatkossakin.

Joillekkin se voi olla normilämpö, osalle ei todellakaan. Johonkin se raja on pitänyt vetää ja se on tuo 37.

Vierailija
37/70 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset välillä vouhkaa rokotteista ja persuista?

Johan oli aasinsilta. Onko pakkomielteitä?

Vierailija
38/70 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä virallisesti kuumetta mutta itselläni ainakin on kipeä olo jos menee 37 puolelle. Sen huomaan heti olosta.

Ja olon mukaan jään kotiin sillä harvoin minulla edes nousee virallisen kuumeen puolelle vaikka olo olisikin hirveä.

Vierailija
39/70 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuoden työntekijä..

Vierailija
40/70 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä? Eikö sitä pitänyt pysyä kotona pienissäkin oireissa? Jumalauta, mietinki että miksi olen taas kipeä ja koronatestiin menossa. Kiitos kaikki urpot, jotka lähtee kipeänä liikkeelle!? T:hoitaja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi