Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helvetin tupakkajeesustelijat

Vierailija
04.05.2015 |

Keuhkoissa on saman verran tilavuutta kun tenniskentässä ja tupakansavun muka mahdolliset haitat on häviävän pienet koska savu laimentuu. Tupakansavun haitat on samanlainen urbaanilegenda kun homeopatian hyödyt.

Kommentit (92)

Vierailija
81/92 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin kertaheitolla tupakoinnin, koska yht'äkkiä kyllästyin totaalisesti siihen paskaan. Ainoa haittapuoli on se, että alkoholi väsyttää nykyään ihan tolkuttomasti, mutta väheneehän sitten senkin käyttö samalla. :D

Vierailija
82/92 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. ja toki käytän ennemmin piriä viinan kanssa, kuin alan enää polttaa tupakkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/92 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 23:35"]Lopetin kertaheitolla tupakoinnin, koska yht'äkkiä kyllästyin totaalisesti siihen paskaan. Ainoa haittapuoli on se, että alkoholi väsyttää nykyään ihan tolkuttomasti, mutta väheneehän sitten senkin käyttö samalla. :D
[/quote]
Mä en oo löytäny vielä yhtäkään haittaa lopettamisesta. Ei väsytä alkoholi sen enempää ku ennenkään :D En mä hirveitä kyllä juokaan, mutta jos ennen seuraavana aamuna tuli vähästäkin päänsärky niin enää ei tule :)

Vierailija
84/92 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 22:08"]Kai te kaikki jeesustelijat vedätte viikonloppuna viinaa nupin täyteen? Ja naureskelette kun muisti meni, tulipa muutenkin mokailtua taas, heräsin hakattuna putkasta yms. Samalla tavalla viina tappaa, tosin viinan voimin tapetaan myös muita, tai tehdään muita rikoksia. Kukas viinasta aiheutuvat kulut maksaakaan? Aivan.
[/quote]

Yleensä tuolla tavalla ryyppäävät ovat myös tupakoitsijoita.

Vierailija
85/92 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

te jotka käskette muuttamaan maalle pois autojen pakokaasuista; ettehän te tiedä missä muut kommentoijat asuvat, olette aika lapsellisia mukanokkeline heittoinenne.

Tarvitseeko rautalangasta vääntää mikä ero on yksityisellä tai julkisella liikenteellä ja sen tarpeellisuudella vs tupakointi?

Minä asun korvessa jossa ei ole julkisia liikenneyhteyksiä, kuljen paljon jalan ja pyörällä, mutta jos haluan/minun täytyy asioida kaupungissa tai kuljettaa jotain todella isoa/painavaa mitä muuta käyttäisin kuin autoa?

Nytkö olen jeesustelija jos olen yksi niistä joka ei halua että pakotatte hengittämään omia sotkujanne. Tällaisia tilanteita on vaikka kuinka siellä korvessa asunkin. Ja miksi ette juurikaan noteeraa sitä passiivisen tupakoinnin vaarallisuutta muulla kuin auton tai sortuvan sillan alle jäämisen mahdollisuudella?

Itsekkäitä ja melko yksinkertaisia olette, ei voi muuta sanoa.

Vierailija
86/92 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 23:55"]

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 22:08"]Kai te kaikki jeesustelijat vedätte viikonloppuna viinaa nupin täyteen? Ja naureskelette kun muisti meni, tulipa muutenkin mokailtua taas, heräsin hakattuna putkasta yms. Samalla tavalla viina tappaa, tosin viinan voimin tapetaan myös muita, tai tehdään muita rikoksia. Kukas viinasta aiheutuvat kulut maksaakaan? Aivan. [/quote] Yleensä tuolla tavalla ryyppäävät ovat myös tupakoitsijoita.

[/quote]Ihan sama ajatus tuli mulle :)

Vierailija
87/92 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 23:50"]

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 23:35"]Lopetin kertaheitolla tupakoinnin, koska yht'äkkiä kyllästyin totaalisesti siihen paskaan. Ainoa haittapuoli on se, että alkoholi väsyttää nykyään ihan tolkuttomasti, mutta väheneehän sitten senkin käyttö samalla. :D [/quote] Mä en oo löytäny vielä yhtäkään haittaa lopettamisesta. Ei väsytä alkoholi sen enempää ku ennenkään :D En mä hirveitä kyllä juokaan, mutta jos ennen seuraavana aamuna tuli vähästäkin päänsärky niin enää ei tule :)

[/quote]

Joo ihmettelin kanssa tuota ilmiöitä, mut on se ilmeisesti aika yleistä ja ihan tutkittu fakta, että tupakointi alentaa veren alkoholipitoisuutta ja onhan se toisaalta piriste siinä missä alkoholi on depressantti.

Krapulat on kanssa kadonnut melkein kokonaan, olen joskus kännikuskina saanut pahemman päänsäryn pelkästä tupakasta kuin alkoholista koskaan.

Vierailija
89/92 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalia natseja täällä moralisoimassa. Menkää vaikka Saudi-Arabiaan, siellä saatte nauttia kaiken maailman kielloista sydämenne kyllyydestä.

Vierailija
90/92 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan kieltäisi tupakan käyttöä ja hallussapitoa omaan käyttöön, kuten en minkään muunkaan päihteen. Myynnin kyllä pitkällä aikavälillä kieltäisin ilman muuta.

Vierailija
91/92 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryyppäävät läskit tuurijuopot, siinä suomalaisten nykyisyys ja varsinkin tulevaisuus.

Vierailija
92/92 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene rakkaasi tupakoitsijan sängyn viereen katsomaan, kuinka tukehdutaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme