Nettitreffipalsta
Olen kirjoitellut nettitreffisivustolla yhden mukavan miehen kanssa. Ollaan siinävaiheessa, että tavataan tälläviikolla. Mietin, että pitäisiköhän kysyä onko miehellä facebookkia? Jotenkin kiinnostaisi, mutta toisaalta kehtaanko? :)
Tänne saa kertoa jos joku on kirjoitellut treffipalstalla jonkun mukavan kanssa ja se on edennyt pidemmällekin! :)
Jännittää kamalasti... Kuinka tätä jännitystä voi lieventää? :)
Kommentit (28)
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 11:25"]Kävin myös muutamalla deitillä ennen kuin löysin sen oikean :)
Kahvila on hyvä, ja kun valmiiksi sanot että sinulla on vain pari tuntia aikaa niin jos hän ei ollut kiva niin on helppo sitten vain sanoa että nyt täytyy mennä. Myös voi seuraavana päivänä ihan suoraan todeta vaikka viesteillä että kiitos oli kivaa mutta ei tästä taida sen enempää tulla.
Kahvila on siksi hyvä että jos hän onkin ihan muuta kuin odotit niin et ole jossain syrjäisessä puistossa idiootin kanssa. Kyllä ystäville on sitäkin sattunut että paperilla ihan mukavan oloinen tyyppi onkin kasvokkain ollut suorastaan pelottava.
Siitä kahvin tarjoamisesta, että teet niin kuin sinulle on luontaista. Minulle oli tärkeää että mies tarjoaa minulle kahvit koska minulle se viestitti huolehtimista ja huomioonottamista ja vanhanaikaisia kohteliaita tapoja. Sinä teet niin kuin sinulle on tärkeää niin olet siinäkin oma itsesi. Minulle on arjessakin tärkeää että molemmat haluaa tehdä toiselle vähän enemmän kuin olisi tarkalleen ottaen velvoitettu, jos tiedät mitä tarkoitan.
Älä murehdi ulkomuotoasi. Sanoisin että pukeudu huolella ja nätisti ja korosta parhaita puoliasi, kysy ystävättäriltä makutuomio. En tunne ketää mallin näköistä ja monelle on se oikea löytynyt. Se oikea mies ihastuu juuri sinuun sellaisena kuin olet, ja muunlaista et edes halua koska hän näkee sinut verkkareissa ja ponnarissa jossain vaiheessa joka tapauksessa.
[/quote]
Miten sinä viestin huomioonottamista ja kohteliaita tapoja treffeillä? Suhteessa tietenkin silität miehen paidat mutta miten osoitat vanhanaikaista huomaavaisuutta miehelle treffeillä?
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 11:25"]Kävin myös muutamalla deitillä ennen kuin löysin sen oikean :)
Kahvila on hyvä, ja kun valmiiksi sanot että sinulla on vain pari tuntia aikaa niin jos hän ei ollut kiva niin on helppo sitten vain sanoa että nyt täytyy mennä. Myös voi seuraavana päivänä ihan suoraan todeta vaikka viesteillä että kiitos oli kivaa mutta ei tästä taida sen enempää tulla.
Kahvila on siksi hyvä että jos hän onkin ihan muuta kuin odotit niin et ole jossain syrjäisessä puistossa idiootin kanssa. Kyllä ystäville on sitäkin sattunut että paperilla ihan mukavan oloinen tyyppi onkin kasvokkain ollut suorastaan pelottava.
Siitä kahvin tarjoamisesta, että teet niin kuin sinulle on luontaista. Minulle oli tärkeää että mies tarjoaa minulle kahvit koska minulle se viestitti huolehtimista ja huomioonottamista ja vanhanaikaisia kohteliaita tapoja. Sinä teet niin kuin sinulle on tärkeää niin olet siinäkin oma itsesi. Minulle on arjessakin tärkeää että molemmat haluaa tehdä toiselle vähän enemmän kuin olisi tarkalleen ottaen velvoitettu, jos tiedät mitä tarkoitan.
Älä murehdi ulkomuotoasi. Sanoisin että pukeudu huolella ja nätisti ja korosta parhaita puoliasi, kysy ystävättäriltä makutuomio. En tunne ketää mallin näköistä ja monelle on se oikea löytynyt. Se oikea mies ihastuu juuri sinuun sellaisena kuin olet, ja muunlaista et edes halua koska hän näkee sinut verkkareissa ja ponnarissa jossain vaiheessa joka tapauksessa.
[/quote]
Feministimääkijät ainakin oikeuttavat sen että olettavat miehen tarjoavan, sillä että kutsuja tarjoaa. Sitten he vaan visusti varovat itse olemasta aloitteellisia.
Vastaan edelliseen koska joku on selvästi loukkaantunut siitä että halusin että minulle tarjotaan kahvia. Ymmärrättehän että sijoitus on noin kaksi euroa, että mitään konkurssia siitä ei kenellekään tullut. Halusin miehen joka ei voi olla tarjoamatta sitä kahvia, jolle on kotona opetettu että naiselle avataan ovi, häneltä autetaan takki päälle, hänen puolestaan kannetaan painavia asioita. Halusin miehen joka arvostaa naista ja huomioi tätä. Koska sinulle se kaikki on käsittämätöntä ja loukkaavaa, sinä et olisi tarjonnut sitä kahvia, ja minä olisin keskustellut kanssasi ystävällisesti ja kohteliaasti ja ehkä olisi ollut mukavaa, mutta siitä ei olisi syntynyt suhdetta. Ja hyvä niin koska odotuksemme parisuhteesta olisivat olleet liian erilaiset.
Olen myös toista huomioonottava, mutta luulen että sinä et olisi ehkä edes huomannut niitä tapoja joilla huomioin mieheni, joten on vain hyvä että meidän tiemme eivät nettideittimaailmassa ole kohdanneet. Panostan siihen että olisin kaunis ja viehätän mieheni silmää, että kerron hänelle miten hänen huolenpitoaan arvostan, että hän tietää olevansa elämäni mies.
Sinun täytyy tietenkin treffeillä ostaa vain oma kahvisi ja jos sinun deittikumppanillesi se on aivan luonnollista ja ok, olette jo hyvällä tiellä.
Minusta myös ehkä jotenkin tuntuu, että mies pettyy kun näkee minut livenä, vaikkakin netissä on laittanut olevansa jo vähän ihastunut. Mä en omasta mielestäni ole se kaikista kaunein, no, onhan mies kuvani nähnyt mutta miesten että pitäisiköhän laittaa sille vielä päivitetympi kuva, joko ok otettu jotain pari vko sitten? Siis koska kävin kampaajalla ja hiukset hieman erilaiset kun siinä kuvassa jonka miehelle ennen kampaajaa pistin.
Tottakai myös mua mietityttää että onkohan mies sellainen kuin netissä. Mitä jos juttu ei luistakaan? Kuinka "pääsen miehestä eroon" helpoiten ja nopeiten?
Ja sitten se kahvilla käyminen, minä ehdotin siis sitä. Mies aluksi ehdotti että mentäisiin johonkin rauhalliseen paikkaan missä ei olisi niin paljoa ihmisiä, itse ehdotin kuitenkin ihan keskustaa ja vaikka kahvilla käymistä. Mies sitten siihen vastasi että kyllä hänelle kahvi kelpaa.
Kysymys kuuluu: Täytyykö siis mun tarjota miehelle se kahvi? Toki omani voin maksaa mutta pitääkö mun tarjota se miehelle kun mun ideahan se oli..? Mulle kyllä riittäisi myös ihan vaan kaupunkikävely ja jossain penkillä istuskelu.
Ja onko se järkevää että tavataan keskustassa jossakin ja sitten yhdessä katsotaan minne mennään ym vai niin että sovitaan johonkin kahvilaan missä nähdään ja sinne molemmat tulee suoraan?
Jep, ei vois varmaan selvemmin huomata että kyseessä eka nettitreffityyppi... :-)
AP
Torstaina, voi apua tää jännitys :D Pistin fonectaan miehen numeron, ei löytynyt tietoja...