Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, jolla tulee aina nopeasti

Vierailija
04.05.2015 |

Onko sinulla tuollainen mies tai oletko itse? Mietin, että miten paljon mies saa seksistä jos laukeaa sekunneissa? Tai harmittaako se häntä?

Minulla on miesystävä, joka tulee suurinpiirtein muutamalla työnnöllä. Minua se ei varsinaisesti haittaa, koska hän on loistava suuseksissä. Mutta mietin asiaa hänen kannaltaan. Onko mitään keinoja, joilla yhdyntää voisi pitkittää?

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 16:12"]

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 15:53"]

Veikkaisin ettei se ole osaamiskysymys vaan nainen ei vaan saa nopeasti vaikka tuntuu hyvältä. Tasan ei ole nautinnon lahjat menneet, miehenä kun voi ite päättää koska laukeaa. Mutta mietitäänpä asiaa toisinpäin että olis niin että mies sais yhtä heikosti kuin nainen ja nainen sais 3 sekunnissa. Olis lisääntyminenkin haastavampaa,  ei menis niinku meillä että alle viikko ja muija on tiine. Mies 30v

[/quote]

No ei voi ite päättää. Jos voisi niin koko tätä keskustelua ei tarvitsisi käydä kun riittäisi pelkkä pyyntö miehelle jatkaa toimintaa riittävän kauan.

Orgasmi ei ole tahdonalainen tapahtuma. Sen tulemista voi oppia harjoittelemalla hallitsemaan jossakin määrin mutta varsinkin sen estäminen kesken yhdynnän voi tilanteesta riippuen olla todella vaikeaa.

[/quote]

Kyllä minä voin päättää koska laukean koska osaan kontrolloida itseäni, voi olla että jo alle minuutin kohdalla tuntuu että laukean mutta kestän silti tarvittaessa puolituntia. Se pitää oppia että kun tuntuu että nyt tulee sillon pitää lopettaa ja vaikka siirtyä nuolemaan tai suukotella naisen vartaloa. Jos laukeaa jo eka työntöön voi olla vaikeaa, mutta jo pari kolme sisään ulos liikettä niin väitän että ei muutaku yks pisto ja tauko niin johan on kumma jos ei ala kestämään. Onko ap kumilla sama juttu? Entäs onhan näitä erilaisia penis sukkia joiden luulis vievän tuntoherkkyyttä muualle, onko aina vain se 3 sekunttia ja ruiks? Noita kannattaa kokeilla ja heti pitää lopettaa kun tuntuu että laukeaa ja hetkenpäästä uudestaan. Itsellä olen huomannut että juurikin se itsensä kiusaaminen että nussii siihen pisteeseen että laukeaa ihan just ja sitten siirtyy vaikka nuolemaan ja taas toistaa saman, se saa aikaan sellaisen latauksen että jaksaa ja kestää sen kaks kierrosta peräkkäin kun kalu ei lerpahda ekaan laukeamiseen, mutta jos nussit siihen malliin että nyt tuntuu hyvälle ja laukeat alle 5 minuutissa niin harvemmin jää seisokki laukeamisen jälkeen...  Mies 30v

62/67 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 22:19"]

Veikkaisin ettei se ole osaamiskysymys vaan nainen ei vaan saa nopeasti vaikka tuntuu hyvältä. Tasan ei ole nautinnon lahjat menneet, miehenä kun voi ite päättää koska laukeaa. Mutta mietitäänpä asiaa toisinpäin että olis niin että mies sais yhtä heikosti kuin nainen ja nainen sais 3 sekunnissa. Olis lisääntyminenkin haastavampaa,  ei menis niinku meillä että alle viikko ja muija on tiine. Mies 30v

[/quote]

No ei voi ite päättää. Jos voisi niin koko tätä keskustelua ei tarvitsisi käydä kun riittäisi pelkkä pyyntö miehelle jatkaa toimintaa riittävän kauan.

Orgasmi ei ole tahdonalainen tapahtuma. Sen tulemista voi oppia harjoittelemalla hallitsemaan jossakin määrin mutta varsinkin sen estäminen kesken yhdynnän voi tilanteesta riippuen olla todella vaikeaa.

[/quote]

Kyllä minä voin päättää koska laukean koska osaan kontrolloida itseäni, voi olla että jo alle minuutin kohdalla tuntuu että laukean mutta kestän silti tarvittaessa puolituntia. ..... ...... ........

[/quote]

Väittäisin kyllä että ovat pienenä vähemmistönä ne miehet, jotka todella pystyvät kontrolloimaan orgasminsa tulemista. Itsekin tiedän miten tulemista voi viivyttää mutta siinä onnistuminen ei itsellänikään ole mitenkään satavarmaa. Ja minä sentään ole harjoitellut asiaa kohtuullisen säännöllisesti. Tässä keskustelussahan ei moitiskeltu niitä, joilla on todellinen ongelma liian nopean tulemisen suhteen vaan niitä, joilla kestokyky oli ihan normaalia keskitasoa tai jopa parempi. Puolen tunnin jyystöä kaipaavan naisen mielestä 15 minuuttia kestävä mies on minuuttimuna.

Mielialalääkitykseen tarkoitettujen SSRI - lääkkeiden kuten sitalopraami käyttäjillä tuntuu olevan ongelmia orgasmin saamisen suhteen. Näitä lääkkeitä ilmeisesti määrätään myös ennenaikaiseen siemensyöksyyn ainakin jossakin päin maailmaa. Todellisia ongelmia omaavillahan puhutaan reilusti alle parin minuutin kestoajasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos vartin kesto tarkoittaa yhdynnän keskeyttämistä 15 sekunnin välein on sekin aika kyseenalaista "kestämistä". On ihan kiva, että voi hetkeä pidempään painaa ihan tosissaan välillä. Kun on nalli herkässä tämä ei tule oikeen kuuloonkaan. 

Vierailija
64/67 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 23:37"]

ja jos vartin kesto tarkoittaa yhdynnän keskeyttämistä 15 sekunnin välein on sekin aika kyseenalaista "kestämistä". On ihan kiva, että voi hetkeä pidempään painaa ihan tosissaan välillä. Kun on nalli herkässä tämä ei tule oikeen kuuloonkaan. 

[/quote]

No en minä tarkoittanut että niitä taukoja pidetään 15 sekunnin välein, vaan että sillä tavalla pitää harjoitella kestämään pidempään ja itse hallintaa. En minä ainakaan laukea kesken panon kerrasta vaan tulee hetki että nyt tuntuu erityisen hyvältä ja vaaditaan noin. 10  ihan tietynlaista oikein hyvältä tuntuvaa sisään ulos liikettä, yleensä vähän rajumpaa, nopeaa tikkaamista kestää kauankin, mutta ei hullukaan puolta tuntia vedä täysillä. Olisi toisaalta hauska nähdä 3 sekunnin pano ja miten kaikki oikein tapahtuu että niin käy? Mies 30v

Vierailija
65/67 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Max Pp" time="07.05.2015 klo 22:42"]

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 22:19"]

[/quote]

[/quote]

Kyllä minä voin päättää koska laukean koska osaan kontrolloida itseäni, voi olla että jo alle minuutin kohdalla tuntuu että laukean mutta kestän silti tarvittaessa puolituntia. ..... ...... ........

[/quote]

Väittäisin kyllä että ovat pienenä vähemmistönä ne miehet, jotka todella pystyvät kontrolloimaan orgasminsa tulemista. Itsekin tiedän miten tulemista voi viivyttää mutta siinä onnistuminen ei itsellänikään ole mitenkään satavarmaa. Ja minä sentään ole harjoitellut asiaa kohtuullisen säännöllisesti. Tässä keskustelussahan ei moitiskeltu niitä, joilla on todellinen ongelma liian nopean tulemisen suhteen vaan niitä, joilla kestokyky oli ihan normaalia keskitasoa tai jopa parempi. Puolen tunnin jyystöä kaipaavan naisen mielestä 15 minuuttia kestävä mies on minuuttimuna.

Mielialalääkitykseen tarkoitettujen SSRI - lääkkeiden kuten sitalopraami käyttäjillä tuntuu olevan ongelmia orgasmin saamisen suhteen. Näitä lääkkeitä ilmeisesti määrätään myös ennenaikaiseen siemensyöksyyn ainakin jossakin päin maailmaa. Todellisia ongelmia omaavillahan puhutaan reilusti alle parin minuutin kestoajasta.

[/quote]

Aivan. Se on hankalaa jos ensimmäisistä työnnöistä jo tuntuu, että nyt alkaa persreiällä nykiä ja se siementen pumppaus alkaa. Siinä sitten lopetat, voi kulli laskea tai sitten sama nykiminen jalkovälissä alkaa kun aloitat uudestaan naimisen. Vähän silmäkulman elohiirinykiminen, kuka sanoo, että minä poika kontrolloin ettei silmäni nyi yhtään!

Vierailija
66/67 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monissa anaaliseksiin tarkoitetuissa voiteissa on puudutusaineena lidokaiinia, joka toimii ihan oikeasti. Lidokaiinilla voi sipaista vähän kulliin, antaa vaikuttaa hetki, pestä pois ja sen jälkeen panemaan. Jos haluaa varmistaa, ettei lidokaiini puuduta myös pimppiä, suosittelen käyttämään kondomia.

T: seksuaaliterapeuttiopiskelija

67/67 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 09:59"]

Monissa anaaliseksiin tarkoitetuissa voiteissa on puudutusaineena lidokaiinia, joka toimii ihan oikeasti. Lidokaiinilla voi sipaista vähän kulliin, antaa vaikuttaa hetki, pestä pois ja sen jälkeen panemaan. Jos haluaa varmistaa, ettei lidokaiini puuduta myös pimppiä, suosittelen käyttämään kondomia.

T: seksuaaliterapeuttiopiskelija

[/quote]

Anaaliseksissä pantavalle osapuolelle kyseisiä puuduttavia voiteita ei sitten tule missään nimessä käyttää. Siinä kun vahingollisesta toiminnasta varoittaa nimenomaan kipu niin kivun kätkeminen lisää riskiä saada haavaumia tai muuta haittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi