Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, jolla tulee aina nopeasti

Vierailija
04.05.2015 |

Onko sinulla tuollainen mies tai oletko itse? Mietin, että miten paljon mies saa seksistä jos laukeaa sekunneissa? Tai harmittaako se häntä?

Minulla on miesystävä, joka tulee suurinpiirtein muutamalla työnnöllä. Minua se ei varsinaisesti haittaa, koska hän on loistava suuseksissä. Mutta mietin asiaa hänen kannaltaan. Onko mitään keinoja, joilla yhdyntää voisi pitkittää?

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 20:57"]

Juuri ennen kuin hän tulee sisään tai on tullut sisääsi anna järkyttävä isku kiveksille. En usko, että hän pystyy laukeamaan ihan heti tahi minuuteissa tai sitten hän on melkoinen sankari.

Isku munan päähän, siihen kovettuneeseen paisuvaiseen hillitsee haluja suuresti, mutta siihen ei sitten niin kamalasti sitä voimaa. Saattaa seisokki hävitä kokonaan.

nämä pari vinkkiä nyt aluksi

[/quote]

tätä on oikein ajateltu

Vierailija
22/67 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 20:18"]

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 20:14"]

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 20:11"]Eipä minua naisena kiinnostaisi hittojakaan miltä minuuttikikkelistä tuntuu, kun masturboi itseään minulla muutaman työnnön ajan. Sellainen touhu loppuisi alkutekijöihinsä. Lähettäisin miehen etsimään uutta uhria neuroottisen munansa kanssa... Hrrr.. [/quote] Saat asian kuulostamaan siltä kuin mies tekisi sitä tahallaan tai että se olisi helposti korjattavissa.

[/quote]

Niin, katsos, elämä on lyhyt. Liian lyhyt siihen, että alkaisin terapoimaan jotain minuuttimunaa ja itse vain haaveilisin kunnon kyydeistä oikealla kalulla ja lohduttautuisin naurettavasti itsepetoksella "no, onhan hän ihan hyvä nuolemaan pillua!" Siskot, uskaltakaa vaatia! ;)

[/quote]

Toivottavasti provo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 21:13"]

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 20:11"]Eipä minua naisena kiinnostaisi hittojakaan miltä minuuttikikkelistä tuntuu, kun masturboi itseään minulla muutaman työnnön ajan. Sellainen touhu loppuisi alkutekijöihinsä. Lähettäisin miehen etsimään uutta uhria neuroottisen munansa kanssa... Hrrr.. [/quote] Saat asian kuulostamaan siltä kuin mies tekisi sitä tahallaan tai että se olisi helposti korjattavissa.

[/quote]

Niin, katsos, elämä on lyhyt. Liian lyhyt siihen, että alkaisin terapoimaan jotain minuuttimunaa ja itse vain haaveilisin kunnon kyydeistä oikealla kalulla ja lohduttautuisin naurettavasti itsepetoksella "no, onhan hän ihan hyvä nuolemaan pillua!" Siskot, uskaltakaa vaatia! ;)

[/quote]

Toivottavasti provo.

[/quote]

Ei tosiaankaan ole. Hyvä seksi on tärkeää, sitä ei saavuteta minuuttimunan kanssa.

Vierailija
24/67 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan nopeasti itsekin, joten ei ongelmaa. 

Vierailija
25/67 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 21:21"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 21:13"]

[/quote]

[/quote]

Toivottavasti provo.

[/quote]

Ei tosiaankaan ole. Hyvä seksi on tärkeää, sitä ei saavuteta minuuttimunan kanssa.
[/quote]
Sulla on vaan löysä pillu.

Vierailija
26/67 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä ostin penisrenkaan miehelle, kun halusin että seksi kestäisi pidempään. En tiedä mikä tahdonvoima siitä miehelle tuli, koska sitä ei ensimmäisen kerran jälkeen enää käytetty, vaan mies on sen jälkeen pystynyt pidempiin suorituksiin. Ehkä hän vähän loukkaantui mun lahjasta ja halusi näyttää että pystyy ilmankin. Ei haittaa mua yhtään :)

Vierailija
27/67 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 20:24"]Olisko jotain oikeitakin vinkeejä? ap
[/quote]
Käynti lääkärissä. Ihan oikeasti.

Vierailija
28/67 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

First world problems. Valittaako naiset jossain järjestettyjen avioliittojen maissa, jos miehellä on huonomman puoleinen suorituskyky sänkyhommissa...

Vierailija
29/67 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 23:21"]

First world problems. Valittaako naiset jossain järjestettyjen avioliittojen maissa, jos miehellä on huonomman puoleinen suorituskyky sänkyhommissa...

[/quote]

Kun kehitysmaissa nähdään nälkää niin suomalaisen ruoan kovasta hinnasta ei saa Suomessa valittaa?

Huono.

Vierailija
30/67 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vaan luuserit laukee alle 20min ja sellasiin tyytyy vaan kanssa luuserit"

Korjaus, vain laukeamisvaikeuksista kärsivät joutuvat jyystämään ja kiusaamaan naistaan yli 20 min.

Vierailija
31/67 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 21:13"]

[/quote]

[/quote]

Toivottavasti provo.

[/quote]

Provonakin kirjoittaja vajaa kuin mikä :D

Vierailija
32/67 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tässä tulee ketjun tärkein vastaus kopattuna toisesta ketjusta:

vaihtehdot lyhyesti:
-tilanne paranee (jos suhde on tosi uusi näin voi käydä hänen rentoutuessaan)
-puuduttava geeli (emla) tai puuduttavat kondomit (family merkillä on joku)
-lantiopohjan lihasten harjoitukset (kegel ja reverse kegel)
-serotoniinitasoon vaikuttava lääke. 

yritä olla rakentava asiaa esiin ottaessasi sillä pikainen tuleminen on todennäköisesti todella arka paikka.  

"Ennenaikaisen siemensyöksyn tarkkaa syytä ei tiedetä, mutta perimällä on vahva osuus. Luultavasti siksi vaiva ei katoa iän myötä ja seksuaaliterapia ei juuri auta. Siemensyöksyn säätely tunnetaan melko hyvin. Laukeamiskynnystä säätelee aivojen serotoniinitasot. Niitä kohottamalla usein saadaan aikaan siemensyöksyn viivästyminen.
EMLA auttaa melko harvoin. Uusi Priligy (dapoksetiini) auttaa noin 60% miehistä, mutta useimmiten tarvitaan 60 mg annos ja lääke on kallis. Päivittäin otettavilla ns. SSRI-lääkkeillä saadaan selvästi paras hoitotulos. Saamasi Sepram on huono vaihtoehto. Sen vaikuttava aine sitalopraami ei kovinkaan hyvin hidasta siemensyöksyä. Ylivoimaisesti paras lääke on paroxetiini annoksella 10-40 mg (yleensä 20 mg) päivässä. Se auttaa noin 90% miehistä ja siemensyöksyyn kuluva aika pitenee 5-10-kertaiseksi.
Priligyä EI SAA käyttää yhtaikaa SSRI -lääkkeiden kanssa (kuten Sepram tai paroxetiini)."

ja lue:

http://www.hs.fi/a1403071228561

Vierailija
33/67 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vauvapalstalla oli tästä juttua täällä.

Itse sain apua 24/44 viestissä olleesta aineesta ja paksusta kondomista. Muitakin varmaan on.

Vierailija
34/67 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

34 oli hyvä. Ensin harjotteita itsehoitona ja jos ei tehoa yhtään / riittävästi niin lääkkeitä peliin.
Ei ole miehelle kivaa olla nopea.

Vierailija
35/67 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellasta vaan, että kunhan ei ota asiaa liian tosissaan. Siis siten, että tuosta muodostuu paineita, että on PAKKO pystyä parantamaan kestävyyttä. Menee koko homma pian ojasta allikkoon.

Ja toinen minkä voisi muistaa, niin on että sängyssä (tai missä sitten touhuaakin) voi tehdä paljon muutakin kuin työntää patonkia uuniin. Esim on todella kiihottavaa katsoa, kun nainen tyydyttää itseään.

-Niksu

36/67 |
05.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 15:38"]

Sellasta vaan, että kunhan ei ota asiaa liian tosissaan. Siis siten, että tuosta muodostuu paineita, että on PAKKO pystyä parantamaan kestävyyttä. Menee koko homma pian ojasta allikkoon.

Ja toinen minkä voisi muistaa, niin on että sängyssä (tai missä sitten touhuaakin) voi tehdä paljon muutakin kuin työntää patonkia uuniin. Esim on todella kiihottavaa katsoa, kun nainen tyydyttää itseään.

-Niksu

[/quote]

Juuri näin. Jos jokainen seksikerta on koetilanne jossa mitataan miehen kestävyyttä niin missä vaiheessa sitä miehen kestävyyttä olisi tarkoitus sitten lisätä? Harjoittelua varten pitää varata yhteistä aikaa ja mahdollisuuksia. Ja erityisesti tarvitaan yhteistä päätöstä siitä, että harjoittelun kuluessa ketään ei ryhdytä kutsumaan minuuttimunaksi tai muuten mollaamaan. Jos sellaista tapahtuu niin se on aika varma resepti parisuhteen kariutumiselle.

Mies voi harjoitella tiettyjä asioita ihan itsekseenkin vaikkapa Fleshlight STU:n kanssa. Sitä tarkoitusta varten löytyy ohjeita netistä ja kirjastoista. Kun miehelle nainen on niin paljon seksilelua kiihoittavampi niin lelun kanssa opeteltu kestävyys ei automaattisesti siirry naisen kanssa harrastettuun seksiin. Yhteistä treenausta siis tarvitaan ja yhteistä päätöstä siitä, että myös yksin treenaus on hyvä asia ja että sitä ei tarvitse harrastaa salaa.

Vierailija
37/67 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö naisen kuuluis olla ylpeä siitä että mies laukeaa? Sehän on merkki siitä että mies todella tykkää erityisen paljon?  Kyllä sitä kestoa tulee kun vähän monipuolistaa seksiä. Mies 30v

Vierailija
38/67 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

valataosa vastaajista ei tajua asiasta mitään. 

Ei se mieskään 3 työnnön yhdynnästä nauti. lääkäriin mars. 

Vierailija
39/67 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 00:03"]

Kun kehitysmaissa nähdään nälkää niin suomalaisen ruoan kovasta hinnasta ei saa Suomessa valittaa?

Huono.

[/quote]

Mitäpä ehdotat ratkaisuksi ruuan hinnan laskemiseen? Keksit jonkun ilmaisen energianlähteen ja pidennät kasvukautta? Silti jää ongelmaksi lannoitteiden hinnat ja palkat sekä maatalousalalla että kuljetuksessa ja elintarviketeollisuudessa. Kauppa on sitten vielä oma lukunsa. 

Kehitysmaiden nälällä en hinnasta valittamisen kieltämistä perustelisi, mutta vähän kehottaisin funtsaamaan kokonaisuutta. Muistathan, että 2010-luvun ihmiselle jää silti paljon ennemmän rahaa älyvehkeisiin, harrastuksiin, matkusteluun, liikkumiseen, vaatteisiin, viihteeseen ja muuhun vähemmän välttämättömään kuin esim. 1980-luvun ihmiselle. Se raha ei suurelta osin edes jää Suomeen, vaan valuu Aasiaan, Amerikoihin, Minne tahansa... 

Mutta kas kun ruokakaupassa on hyllynreunassa eri hinta ku ennen, niin kallista on! 

Vierailija
40/67 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

#41 pahoittelee aiheen ohittamista ja lisää: Mies saattaa tuntea häpeää nopeasta tulemisesta tai olla tuntematta. Tuskin se kuitenkaan nautintoa vähentää. Joidenkin elämäntyyliin saattaa muutenkin sopia nopea seksi. Itse en kokisi oloani hyväksi OKT-asuvana kaiken sen työmäärän takia, mutta jos se on joillekin ihmisille tärkeää, niin ehkä on vain hyvä, ettei vällyissä mene liikaa aikaa. 

Ikä kuitenkin varmasti valtaosalla jeesaa asiaan, joten onpa jotakin odotettavaa! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi