Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolmen kympin kriisi: "Kaikilla" kavereilla jo avioliitto, omistusasunto, lapsia. Itsellä elämä junnaa paikallaan!

Vierailija
10.01.2022 |

Kohtalotovereita? Miten selvitä tästä, että tuntuu kuin omassa elämässä ei tapahdu yhtään mitään muuta kuin päivän salkkarit teeveestä?

Kommentit (126)

Vierailija
1/126 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole kriisejä kun minulla oli otsikon mainitsemat asiat sekä hyväpalkkainen vakityö 21-vuotiaana.

Vierailija
2/126 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 44v eikä mulla ole mitään noista. Silti mun elämässä tapahtuu koko ajan jotain.

Sä elät omaa elämääsi, et kenenkään muun. Tee siitä sellainen kuin itse haluat. Vertailemalla tuhlaat vain aikaasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/126 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi kauheeta, joku elää näköjään vielä edellisessä elämässä...

Etsää niillä säästöillä tee mittää jos oot käyny piikillä, mää taas vaan odottelen että suku kuolee alta poies ja saan heidän omaisuuden sitten aikanaa, olen vissii ainoa joka k ieltäytyy.

En meinaa tälläselle systeemille enää töitä tehdä, on iha k orruptoitunu.

Vierailija
4/126 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit vain tyytyväinen. Perheelliset valittavat, että kunpa olisi aikaa katsoa salkkarit.

Vierailija
5/126 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule,ei ole ollenkaan paha kun elämä on huoletonta.Jos on perhe ja omistusasunto on myös paljon tehtävää,hässäkkää ja huolta.Joskus paras aika on se ,kun ei juuri tapahdu mitään ,koska ei ne kaikki tapahtumat ole aina niin onnellisia.Ja voihan tulevaisuus tuoda sinullekin esim.perheen.Mutta ei se onni ole aina muualla välttämättä.

Vierailija
6/126 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä sä ap valitat? Elämä on hyvää vaikka siihen ei kuuluisi noita sun mainitsemia asioita!

Mulla on omistusasunto ja vakityö, lapsia eikä puolisoa ole mutta elämä on näin juuri täydellistä!

En mä edes lapsia enkä puolisoa halua koska ne pilaa tämän täydellisen elämän mitä nyt elän.

Nii joo ja muutes.. salkkarit on surkea sarja joten kato vakkka top gearia.

M31

Vierailija
7/126 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä ole muuta kuin stressiä ja kulissi onni. Nauti elämästä. Moni jättäis koko perhe leikin väliin jos vois valita uudestaan. 40v sit erotaan ja tapellaan lapsista jne

Vierailija
8/126 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovavelkainen omistusasunto, nykyisessä epävarmassa työtilanteessa.

Avioliitto joka tilastojen mukaan kosahtaa muutamassa vuodessa ja velat jää ja vetutus.

Lapsista riittää tappelemista, kasvatusasioista, rahasta, tapaamisit, huoltajuudesta, jne.....

Järkyttävä painolasti seuraavaa suhdetta ajatellen hommattu monilla  jo kolmikymppisenä.

Kylläpä käy kateeksi, jee.

Kannattiko kiirehtiä.

Vierailija
9/126 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin käy niin, että ekan raskauden jälkeen romahtaa terveys niin että pukkaa peräkanaa kaikenlaisia autoimmuunisairauksia. Tällaista tulee harvoin ajatelleeksi, ainakaan etukäteen.

Vierailija
10/126 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole kriisejä kun minulla oli otsikon mainitsemat asiat sekä hyväpalkkainen vakityö 21-vuotiaana.

Niinpä oli minullakin ja kolmenkympin kriisi tuli rajuna kun oli jäänyt moni nuoruuteen kuuluva asia elämättä.

Vierailija
11/126 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pystynyt katsomaan Salkkareita sitten yläasteen. Se on vaan niin huono. Älä ainakaan sitä katso, jos on paha mieli jo valmiiksi. Olen itsekin +30v nainen eikä ole noita asioita, mutta toisaalta ei voisi vähempää kiinnostaakaan. Lapsia en ole ikinä halunnut. Miehiä on ollut ihan riittävästi. Oman kodin aion hankkia ja se ehkä toteutuu tänä vuonna. Tein juuri pitkän lenkin meren jäällä ja kohta lähden hoitamaan muita asioita päivän listalta pois. Tämä elämä riittää ihan näin.

Vierailija
12/126 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole huoleti ap, nuo asiat itsessään ei onnea tuo. En mistään hinnasta haluais tuohon oravanpyöräsirkukseen. Älä kiirehdi, kaikki aikanaan.

Vierailija
13/126 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä haluat? Älä jää vellomaan tunteisiin, vaan tee asioiden eteen itse jotain. Lopeta ensimmäiseksi se Salkkareiden katsominen, ja käytä se puoli tuntia vaikka vapaavalintaiselle toiminnalle tulevaisuuden parantamiseksi :D

Vierailija
14/126 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kantsi tavotella mitää ni ei tuu kriisejä

Elän elämäni pois ja thats it

Vierailija
15/126 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä on myös

-jumalaton velka (eli pankki todellisuudessa omistaa asunnon, eivät he)

-kauhea (pakko)työrymba jumalattoman velan vuoksi

-hirveästi ylimääräistä työtä ja väsymystä lasten myötä

-jatkuvasti riitoja siitä ylimääräisestä työstä ja lapsista

-riitoja rahasta

-riitoja seksistä

-riitoja oman ajan puutteesta

-kasvavaa katkeruutta puolisoa kohtaan, kun se jotenkin tuntuu pääsevän vähemmällä

-ajatuksia siitä, että kunpa tämä rumba loppuisi ja pelko siitä, että loppuuko se koskaan

-Ja, eihän se lopu.

Näin sivusta seuranneena...

Terveisin, onnellinen nelikymppinen vuokralla asuva työssäkäyvä sinkku-velanainen.

Vierailija
16/126 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odota vaan! Pian oot 40 vee ja fiilis on hälläkö väliä! Treffailet alle 30 fuckboytä ja oot sillai, että jees poks!

Vierailija
17/126 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata verrata itseä muihin, vaan itseesi. Jos et ole kehittynyt tai saavuttanut mitään elämässäsi, niin alat tehdä muutoksia. Perhe, vakityö ja parisuhde eivät ole mitään menestyksen mittareita, ne on valintoja. 

Vierailija
18/126 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko noita asioita sitten?? Mikset ole tehnyt mitään sen eteen? Vai haluatko vain koska muutkin? Itse en ole halunnut noita asioita, ainoastaan rakastavan parisuhteen ja sen löysin 25-vuotiaana. Naimisiin tai lapsia en halua joten ei ole koskaan ollut mitään kriisejä. 

Vierailija
19/126 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluatko noita asioita sitten?? Mikset ole tehnyt mitään sen eteen? Vai haluatko vain koska muutkin? Itse en ole halunnut noita asioita, ainoastaan rakastavan parisuhteen ja sen löysin 25-vuotiaana. Naimisiin tai lapsia en halua joten ei ole koskaan ollut mitään kriisejä. 

Miksi aina oletetaan, ettei ole tehnyt mitään asioiden eteen? On voinut vaikka parisuhde päätyä eroon, ja uutta ei ole löytynyt. On vaikka ura-asiat mennytkin huonosti, eikä ole koskaan ollut rahaa asuntoon. Aika moni yrittää ja yrittää, mutta mitään ei saavuta koska on Aku Ankan tuuri.

Vierailija
20/126 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi aina oletetaan, ettei ole tehnyt mitään asioiden eteen? On voinut vaikka parisuhde päätyä eroon, ja uutta ei ole löytynyt. On vaikka ura-asiat mennytkin huonosti, eikä ole koskaan ollut rahaa asuntoon. Aika moni yrittää ja yrittää, mutta mitään ei saavuta koska on Aku Ankan tuuri.

En tiedä. Ap ei juuri kertonut mitään onko ollut suhteita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi