Mitä moderni nainen tekee miehellä?
Tietty jos lapsia haluaa, miestä tarvitaan siitossonnina, mutta mitä muuta he tuovat itsenäisen modernin naisen elämään? Miehet ovat likaisia. epäluotettavia, laiskoja, sotkevat paikat, tuhlaavat rahaa tyhmyyksiin, eivätkä nykypäivänä osaa edes korjata autoa tai pystyttää aitaa. Vain läheisriippuvainen, naisvihan sisäistänyt reppana haaveilee 2010-luvulla miehestä. T.N28 itsenäinen feministi
Kommentit (65)
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 11:51"]
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 11:46"]
Moderni nainen haluaa miehen sisälle moderniin etupyllyynsä?
[/quote]
Ei kiitos. Seksi on yliarvostettua. Pingis on ihan yhtä kivaa ja orkut saa kyllä käsin tai välineilläkin, ja usein paremmin kuin miehen kanssa.
[/quote]
Wau, saanko tulla sinun luokse pelaamaan pingistä?
Raaka totuus on, että yhteiskunta ei pyöri ilman miehiä ja suurin osa uusista keksinnöistä on miesten tekemiä.
Tämähän ei pidä paikkaansa enää. Suurin osa nyt korkeakouluissa opiskelevista on naisia, ainoa poikkeus on tekninen ala jossa naisia on kuitenkin jo melkein puolet. Käykääs vähän vilkaisemassa yliopistoissa (mutta on tosta tilastotkin olemassa). Eli kyllä ne tulevaisuuden(kin) keksinnöt taitaa olla pääasiassa naisten tekemiä ja yhteiskuntaa pyörittää yhä enenevästi naiset.
Miehet ei näköjään enää jaksa vaivata päätään. Ihmisen historiassahan muut kansat ovat aina valloittaneet hyvin menestyvät (ja laiskistuneet) ja ehkä näin miehillekin kohta.
Mitä tulee siihen mihin moderni nainen tarvitsisi miestä, niin enpä tiedä, kun siitos-sonnikin jo mainittiin. Ei ehkä tarvitse, mutta ilmeisesti haluaa (vielä). Ehkä toi tulevaisuus on sitten jokseenkin Matrix-elokuvan tyyppinen. Eli keksijänaiset on kehitelleet eräänlaisia kasvatuskennoja noita siitos-sonneja varten?
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 11:16"]
Ööh, mä ainakin tartten seksuaaaliseen tyydytykseen ja henkiseksi kumppaniksi. Näitä asioia en pysty itse tekemään. :)
[/quote]
opettele hyvä nainen runkkauksen jalo taito ja mene muiden naisten luo kahville niin se henkisyyskin hoituu
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 11:54"]Raaka totuus on, että yhteiskunta ei pyöri ilman miehiä ja suurin osa uusista keksinnöistä on miesten tekemiä.
Tämähän ei pidä paikkaansa enää. Suurin osa nyt korkeakouluissa opiskelevista on naisia, ainoa poikkeus on tekninen ala jossa naisia on kuitenkin jo melkein puolet. Käykääs vähän vilkaisemassa yliopistoissa (mutta on tosta tilastotkin olemassa). Eli kyllä ne tulevaisuuden(kin) keksinnöt taitaa olla pääasiassa naisten tekemiä ja yhteiskuntaa pyörittää yhä enenevästi naiset.
Miehet ei näköjään enää jaksa vaivata päätään. Ihmisen historiassahan muut kansat ovat aina valloittaneet hyvin menestyvät (ja laiskistuneet) ja ehkä näin miehillekin kohta.
Mitä tulee siihen mihin moderni nainen tarvitsisi miestä, niin enpä tiedä, kun siitos-sonnikin jo mainittiin. Ei ehkä tarvitse, mutta ilmeisesti haluaa (vielä). Ehkä toi tulevaisuus on sitten jokseenkin Matrix-elokuvan tyyppinen. Eli keksijänaiset on kehitelleet eräänlaisia kasvatuskennoja noita siitos-sonneja varten?
[/quote]
Niin ne naiset on paljon enemmän humanistisilka ja taidealoilla siellä yliopistolla.... Eli saamapuolella.
Mun mies tekee ruuan ja tuo kahvin sänkyyn. Käy kaupassa klo 3 yöllä jos tarviin jotain. Meillä on hauskaa yhdessä. Pelkkä rentoutuminen on mukavampaa yhdessä. Mä olen se sotkeva osapuoli, mies tekee ison osan kotitöistä ja ohessa on ihana ja pussailee. Hyvä seksi on kivaa myös. Jatka ap ettimistä tai ihmisten tapaamista ni tää stereotypiasi ehkä katoaa.
22. Feministilesbo. Hmm. Ei välttis mikään paska valinta toiselle naiselle kumppaniksi?
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 11:37"]
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 11:19"]
Yhtä lailla voidaan kysyä mihin mies tarvitsee naista? Se osaa nykyään tehdä kotityöt itse ja ei tarvitse nalkuttavaa ja laiskaa modernia naista taloonsa. ;)
[/quote]
Juu en katselisi viikkoa pitempää jotain humanistiaämmää, joka jättäisi tavarat pitkin asuntoa kun pitää olla niin moderni ja ajattelija. Hyi helvetti.
[/quote]
ei sen puoleen että kukaan meistä sua ees on ikinä vilkaissutkaan tai tulee koskaan vilkaisemaankaan t. humanisti ämmät
Minä en ainakaan tarvitse mihinkään. Seksistä en ole koskaan oikein välittänyt. Olen erakkoluonne, joten en jaksaisi ainakaan yhdessä asumista kenenkään kanssa. Kaipaan yleensäkin hyvin vähän ihmisten seuraa. Enkä tarvi edes mihinkään käytännön asioihin apua, 40 vuotta jo tässä elelty ilman miestä ja hyvin menee.
Mutta en tosiaan mitenkään vihaa miehiä tai ole sitä mieltä etteikö kukaan tekisi miehellä mitään. Suuri osa ihmisistä on sosiaalisempia kuin minä ja kaipaavat vakituisia ihmissuhteita. Ja seksiäkin.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 11:36"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 11:35"]
Raaka totuus on, että yhteiskunta ei pyöri ilman miehiä ja suurin osa uusista keksinnöistä on miesten tekemiä.
[/quote]
Miljoona kertaa tämä. Kestitte tämän totuuden naiset tai ette, mutta ilman miesten "panosta" olisimme jo kaikki kuolleet.
[/quote]
Tämä ei ole naisten oma vika. Kautta historian ja yhä osassa maista naiset jäävät KEITTIÖÖN. Ajattele 150 taaksepäin. Esimerkiksi maailmankuulu kirjailia Jane Austen kävi koulua vain 11 v asti. Ei monella naisella ollut mahdollista mennä yliopistoon. Vielä 1950-luvulla naikkosten tuli olla kotivaimoja ja enintään työskennellä ravintolassa esim. Ei ne kotiäidit tieteellisiä keksintöjä luo.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 11:38"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 11:36"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 11:35"]
[/quote]
Miljoona kertaa tämä. Kestitte tämän totuuden naiset tai ette, mutta ilman miesten "panosta" olisimme jo kaikki kuolleet.
[/quote]
Minäpä haluaisin nähdä paljonko miehiä olisi jos naiset ei olis niitä synnyttämässä. Eli ilman naisia olis kuoltu sukupuuttoon.
[/quote]
Yksikään nainen ei olisi synnyttänyt ilman miehen spermaa...
Feministiaktivistin voi olla vaikea ymmärtää keskimääräisen naisen tarpeita, koska feministiaktivismi yhdistyy naisilla maskuliiniseen mielenlaatuun.
Nimittäin Ruotsissa tehdyssä tutkimuksessa havaittiin, että feministiaktivistien etusormen ja nimettömän pituuksien suhde on matalampi kuin miehillä, vaikka tavallisesti kyseinen suhdeluku on miehillä keskimäärin naisia matalampi. Lukeman mataluus yhdistyy sikiöajan testosteronialtistukseen, joka maskulinisoi aivoja. Lisäksi feministiaktivisteilla havaittiin myös poikkeuksellisen korkea pyrkimys sosiaaliseen dominanssiin, mikä on myös piirteenä enemmän tyypillinen miehille kuin naisille. Myös feministiaktiivien joukosta ne, joilla oli muita matalampi etusormen ja nimettömän pituuksien suhde, saivat keskimäärin suurimpia lukemia sosiaalista dominanssia mittaavassa kyselyssä. Feminismi näyttää siis olevan naisilla yhteydessä maskulinisoituneisiin aivoihin, mihin viittaa myös se, että feministit ovat miesten tavoin usein seksuaalisesti kiinnostuneita naisista.
Kun muiden tarpeita päätellään omien mieltymysten pohjalta, voi olla vaikea ymmärtää, että tavallinen nainen tarvitsee miestä enemmän kuin kala polkupyörää.
Alla linkki kyseiseen tutkimukseen:
http://journal.frontiersin.org/article/10.3389/fpsyg.2014.01011/full
Meilläkin akka on niin moderni että on jättänyt auton ym. miesten töiden lisäksi mulle vielä siivouksen, tiskaamisen ja pyykin pesun. Ruokaa tekee ja lapset hoitaa, mutta on niin s**tanan sotkuinen että hermo menee.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 12:13"]Feministiaktivistin voi olla vaikea ymmärtää keskimääräisen naisen tarpeita, koska feministiaktivismi yhdistyy naisilla maskuliiniseen mielenlaatuun.
Nimittäin Ruotsissa tehdyssä tutkimuksessa havaittiin, että feministiaktivistien etusormen ja nimettömän pituuksien suhde on matalampi kuin miehillä, vaikka tavallisesti kyseinen suhdeluku on miehillä keskimäärin naisia matalampi. Lukeman mataluus yhdistyy sikiöajan testosteronialtistukseen, joka maskulinisoi aivoja. Lisäksi feministiaktivisteilla havaittiin myös poikkeuksellisen korkea pyrkimys sosiaaliseen dominanssiin, mikä on myös piirteenä enemmän tyypillinen miehille kuin naisille. Myös feministiaktiivien joukosta ne, joilla oli muita matalampi etusormen ja nimettömän pituuksien suhde, saivat keskimäärin suurimpia lukemia sosiaalista dominanssia mittaavassa kyselyssä. Feminismi näyttää siis olevan naisilla yhteydessä maskulinisoituneisiin aivoihin, mihin viittaa myös se, että feministit ovat miesten tavoin usein seksuaalisesti kiinnostuneita naisista.
Kun muiden tarpeita päätellään omien mieltymysten pohjalta, voi olla vaikea ymmärtää, että tavallinen nainen tarvitsee miestä enemmän kuin kala polkupyörää.
[/quote]Tämän olen huomannut jo ajat sitten. Valitettavasti mitä enemmän nainen pitää tärkeänä tasa-arvoa, sen miehekkäämpi hän on verrattuna sellaiseen naiseen, jolle kysymys on kaukaisempi.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 12:13"]
Feministiaktivistin voi olla vaikea ymmärtää keskimääräisen naisen tarpeita, koska feministiaktivismi yhdistyy naisilla maskuliiniseen mielenlaatuun.
[/quote]
Hyvin mielenkiintoista. Myönnän itse olevani "äijämäinen" nainen monella tapaa, miesvaltaisella alalla, henkisesti monelta piirteeltäni enemmän miesten stereotyyppien kaltainen kuin naisten. Minulla on myös nimettömät sormet huomattavasti etusormea pidemmät, mikä siis ilmeisesti on sikiöaikaisen testosteronialtistuksen merkki. Mitään halua pariutua tai saada jälkeläisiä en ole koskaan tuntenut, minä olen niitä yksinäisiä omien polkujensa tallaajia, oman elämänsä seikkailijoita.
t. 30
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 11:10"]
Tietty jos lapsia haluaa, miestä tarvitaan siitossonnina, mutta mitä muuta he tuovat itsenäisen modernin naisen elämään? Miehet ovat likaisia. epäluotettavia, laiskoja, sotkevat paikat, tuhlaavat rahaa tyhmyyksiin, eivätkä nykypäivänä osaa edes korjata autoa tai pystyttää aitaa. Vain läheisriippuvainen, naisvihan sisäistänyt reppana haaveilee 2010-luvulla miehestä. T.N28 itsenäinen feministi
[/quote]
Minun mieheni ei ole likainen, epäluotettava, laiska, ei sotke ja osaa kyllä korjata mitä vain. Joskus kyllä tuhlaa tyhmyyksiin. En varsinaisesti tarvitse häntä mihinkään, ja samalla kaikkeen: hän on rakastajani, paras ystäväni, taloudellinen kumppanini, asuintoverini, harrastuskaverini, tukijani ja hauskuuttajani.
Ai mihinkö miestä? No tasavertaiseksi kumppaniksi, kiitos kysymästä! Itse olen henkeen ja vereen feministi mutta ei ole yhtä ylitse muiden: mies ja nainen ovat tasavertaisia.
Kai tämänkin miesvihaketjun aloittajan on joku mies laittanut alulle? =D
Miesviha on SAIRAUS!!!!!!!
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 12:41"]
Ai mihinkö miestä? No tasavertaiseksi kumppaniksi, kiitos kysymästä! Itse olen henkeen ja vereen feministi mutta ei ole yhtä ylitse muiden: mies ja nainen ovat tasavertaisia.
[/quote]
Mies ja nainen eivät ole tasavertaisia eivätkä koskaa tule olemaankaan. Heidän ei kuulukaan olla tasavertasisia. He ovat ERILAISIA! Toisella on vahvuudet siellä missä toisella heikkoudet. Yhdessä he täydentävät toisiaan ja yhdessä he ovat vahvat!
Siksi nainen tarvitsee miestä ja mies tarvitsee naista. Tämä ei ole taistelukenttä eikä tasa-arvon tyyssia. Tuodaan omat heikkoudet suhteeseen ja annetaan omat vahvuudet toisen käyttöön, toisen heikkouksia tukemaan. Näin mies ja nainen muodostavat ketjun joka kestää! Silloin on molemmilla hyvä ja onnellinen olla.
Mies 77
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 12:22"]
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 12:13"]Feministiaktivistin voi olla vaikea ymmärtää keskimääräisen naisen tarpeita, koska feministiaktivismi yhdistyy naisilla maskuliiniseen mielenlaatuun.
Nimittäin Ruotsissa tehdyssä tutkimuksessa havaittiin, että feministiaktivistien etusormen ja nimettömän pituuksien suhde on matalampi kuin miehillä, vaikka tavallisesti kyseinen suhdeluku on miehillä keskimäärin naisia matalampi. Lukeman mataluus yhdistyy sikiöajan testosteronialtistukseen, joka maskulinisoi aivoja. Lisäksi feministiaktivisteilla havaittiin myös poikkeuksellisen korkea pyrkimys sosiaaliseen dominanssiin, mikä on myös piirteenä enemmän tyypillinen miehille kuin naisille. Myös feministiaktiivien joukosta ne, joilla oli muita matalampi etusormen ja nimettömän pituuksien suhde, saivat keskimäärin suurimpia lukemia sosiaalista dominanssia mittaavassa kyselyssä. Feminismi näyttää siis olevan naisilla yhteydessä maskulinisoituneisiin aivoihin, mihin viittaa myös se, että feministit ovat miesten tavoin usein seksuaalisesti kiinnostuneita naisista. Kun muiden tarpeita päätellään omien mieltymysten pohjalta, voi olla vaikea ymmärtää, että tavallinen nainen tarvitsee miestä enemmän kuin kala polkupyörää. Alla linkki kyseiseen tutkimukseen: http://journal.frontiersin.org/article/10.3389/fpsyg.2014.01011/full [/quote]Tämän olen huomannut jo ajat sitten. Valitettavasti mitä enemmän nainen pitää tärkeänä tasa-arvoa, sen miehekkäämpi hän on verrattuna sellaiseen naiseen, jolle kysymys on kaukaisempi.
[/quote]
Eikö se ole ihan luonnollista? Nainen, joka ei istu naisen rooliin puolustaa oikeuttaan olla sellainen kuin on ja haluaa myös ansaitsemansa arvostuksen esim. työelämässä eikä väheksyntää.
Moderni nainen = feministilesbo