Tulin ulos kaapista ja äitini kommentti oli "mitä mä oon tehnyt väärin?"
Muka avarakatseinen ja liberaali äitini soimasi itseään, kun kerroin homoseksuaalisista taipumuksistani. Tosin hän epäili taipumuksiani jo parikymppisenä, kun ei ollut kertaakaan ollut seurustelusuhteita tai edes tapailuja vastakkaisen sukupuolen kanssa. Ei mikään ihme, että olen tällainen, kun mua on kohdeltu aina niin kylmästi kuin jotain esinettä.
Kommentit (202)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se tavallaan surkeaa ettei suku tule jatkumaan.
Jokainen terve ihminen haluaa jatkaa sukuaan. Jopa sairailla homoilla on tämä tarve. Siinä homo/lesbo tajuaa kin korostetusti olevansa sairas kun homous ei ole tervettä eikä mahdollista suvun jatkamista.
Jostain kumman syystä syntyvyys laskee koko ajan? Kaikki ovat mielestäsi sairaita? 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen terve ihminen haluaa jatkaa sukuaan. Jopa sairailla homoilla on tämä tarve. Siinä homo/lesbo tajuaa kin korostetusti olevansa sairas kun homous ei ole tervettä eikä mahdollista suvun jatkamista.
Miten niin ei mahdollista? Ei homoseksuaalit steriilejä ole sen useammin kuin heteroseksuaalitkaan.
Miten mies saattaa miehen raskaaksi? Siemenen luovutus vaikka lesbolle on luonnotonta ja sairasta. Lesbot pitäisi steriloida.
Vierailija kirjoitti:
Vanhemman pahin painajainen
Aika kaukana painajaisesta. Minulle se on lapsen vakava sairastuminen, kuolema, päihteily, johonkin lahkoon sekoaminen, epäterve ihmissuhde, väkivalta, raiskaus.
Tärkeintä on että ihminen elää onnellisessa ja tasapainoisessa suhteessa. Mitä makuuhuoneessa tapahtuu ei kuulu minulle, olipa lapsi homo tai hetero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ei höiritsisi lapsen homous, vaan se että hän tekisi jonkun suurieleisen ulostulojulistuksen homoudestaan.
Hetki jolloin tajusin synnyttäneeni draamakuningatar-nillittäjä-woke-meuhkaajan. Ihan kuin ketään (edes äitiä) kiinnostaisi toisen seksuaalisuus.Juurikin tämä. Ehkä meidän heterojen pitäisi alkaa vastavuoroisesti juosta näiden perässä että heiiii, odota nyt vähän, mä haluaisin avautua mun heteroseksistä sulle, mikset sä halua kuunnella, mulla olisi vielä pari tärkeää pointtia, etkö sä tajua, miten sä et arvosta mua, miksi sä et haluu ottaa tätä vastaan, sä vihaat heteroita, kuuntele nyt, kun mä kerron mitä mä ja mun seksi ja mä ja mä ja mä tarkoitan tälle universumille! Oon tärkeä, etenkin kun harrastan seksiä, älä mee, mä haluun avautua siitä SUN NAAMALLE!
Lue vähän uutisia maailmalta mitä homot saa niskaansa esim nykypäivän Puolassa ja kasvata vähän empatiaa.
Jeah... ja hei, tiesitkö, että kehitysmaissa kuollaan nälkään, joten sun ei pitäisi puhua mistään mitään! Joo, ainahan me voida vetää argumentit tälle linjalle, jos niin halutaan. Puolan tilanne on kammottava, samoin Venäjän, puhumattakaan muusta maailmasta. Mutta tässä puhutaan nyt tilanteesta, jossa suomalainen homoseksuaali lapsi ja suomalainen heteroseksuaali äiti kipuilevat lapsen seksuaalisuuntautumisen vuoksi. On pikkasen järjetöntä ottaa esiin jotain Puolan tilannetta. Mihin edes pyrit tuolla? Tiedätkö itsekään? Suomalainen hyvinvointiyhteiskuntahomoseksuaali on ihan eri asia kuin ne, jotka oikeasti kärsivät. Täällä tilanne on melkeinpä päinvastainen: koko muu maailma on tuupattu nurkkaan, ainakin medioissa, jotta homoseksuaaleille saataisiin lava, jolla he saavat esiintyä ja jota esitystä ihan kaikki on pakotettu seuraamaan. Ihan oikeasti toivon teille kaikille hyvää mutta yhtä vähän kuin te jaksaisitte kohkata minun heteroseksuaalisuudestani ja pitää sitä maailmankaikkeuden tärkeimpänä puheenaiheena, yhtä vähän minä jaksan suhtautua sellaisella asenteelal teihin. Mutta jostain syystä te edellytätte sitä ihan kaikilta. Eikö se on egosentrisen lapsen ominaisuus? ETtä kaikki, mitä itse tekee on tärkeää, ja sen pitää olla tärkeää myös kaikille muille?
Kirjoitat tähän ketjuun tosi pitkiä viestejä joissa on tosi paljon tunnetta mukana. Ilmeisesti kuitenkin joku nyt ahdistaa sua? Oisko sulla joku jonka kanssa jutella livenä?
:D. Halvalla menee mutta menköön, vai mitä. Kun argumentit loppuvat, lähdetäänä näin olet hullu - ja pitäisikö jutella jollekin - ja ne aamulääkkeet -linjoille. Eikö sua hävetä olla noin heikkolahjainen keskustelija? Mä kirjoitan aina kaikkiin aihe vapaan keskusteluihin pitkiä viestejä, on kyky argumentoida ja yhdistettynä nopeaan kymmensormijärjestelmään tekstiä syntyy! Opettele säkin molemmat, niin ei tarvitse tyytyä noin ala-arvoiseen kommentointiin kuin sun tasosi tällä hetkellä on. AIna voi kehittyä ihmisenä, kokeile!
En sanonut sua hulluksi, vaan näen, että sua ahdistaa tää aihe. Siksi ajattelin, että voisi olla hyvä jos voisit jutella jonkun kanssa - ei tarvi olla mikään psykiatri vaan ihan vaan joku ummärtävä ihminen. Ikävä jos otit kommenttini jonkinlaisena ala-arvoisena vttuiluna, sillä sitä en tarkoittanut. Vedä syvään henkeä. Mene vaikka kävelylle, tää on vaan vauvapalsta. Mä lähden nyt tästä.
On se ihme juttu, että jos vastapuoli näkee maailman eri tavalla kuin sinä, se on sinulle merkki siitä, että vastapuolta "ahdistaa". Etkö itse näe ongelmaa näkemyksessäsi? Ja varmasti kuitenkin koet itsesi kovin avaramieliseksi...
Olen sanonut miljoona kertaa, että hyväksyn homoseksuaalisuuden täysin, vaikka samalla ymmärrän, miksi vanhemmille on kova paikka puhua seksuaalisuudesta lasten kanssa: koska seksuaalisuus ylipäänsä on kulttuurissamme enempi yksityisen puolelle kuuluva puheenaihe, vaikka media muuta esittää. Lisäksi olen sanonut, että kaikki lapset eivät halua puhua seksuaalisuudesta vanhempiensa kanssa. Ja jos ihan rehellinen olet itsellesi, pystyt varmaan myöntämään, että tämä on ihan fakta ja ehkä jopa itsekin aika usein olet mieluummin puhumatta seksuaalisuudestasi kuin jakamassa sitä suuna päänä kaikille. Olen myös puolustanut homoseksuaaleja ottamalla esille, että jopa eläinmaailmassa on homoja ja että että on maita, joiden ihmisoikeustilanne homojen suhteen on luokattoman huono. Joten mikä tässä on asiasta ahdistumista? Ihan superahdasmielistä sen sijaan sinulta esittää, että jo se, että joku kokee seksin yksityisasiaksi, on ahdistuneisuuden merkki. En ihan oikeasti ymmärrä. Kuten sanottu, ala-arvoista argumentointia. Ja nyt lopetan tämän keskustelun itsekin, kieltämättä täällä on huomattavasti kiinnostavampiakin.
Argumentaatiosi aukko on se, että jos kerran homoseksuaalisuudesta kertominen tai homopoikaystävän kotona esittely on seksuaalisuudesta avautumista, niin miksi sama ei päde heteroihin? Jos tyttö tuo pojan kotiin näytille, niin punasteleeko vanhemmat? Voi ei, älä kerro, en halua kuulla, että oot hetero! Ällöä! Kohta ne harrastaa heterosrksiä! Yök!
he eivät tee niin koska tekivät lapsen siinä ajatuksessa että suku jatkuu. kun lapsi tuo näytille kenen kanssa jatkaa sukua se on ehdottomasti hieno asia.
Kylläpä ne jotkut vanhemmat on vaan itsekkäitä. Häpeäisivät edes.
viime sukupolvista valta-osa on au eli vahinkoja niin enpä huutelisi itsekkyydestä saati omien himojen pidättäytymättömyydestä ja häpeättömyydestä mitään
No voi vide.Homoushan on sairaus.Ajatelkaa kaksi karvaista äijää ja painavat moloa toistensa peräsuoleen ONK0 se normaalia? Syntyykö siitä lapsia?Ei tule lasta vaan paskaa.
Paskanen rengas kullin ympärillä kun aikansa touhuaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhemman pahin painajainen
Aika kaukana painajaisesta. Minulle se on lapsen vakava sairastuminen, kuolema, päihteily, johonkin lahkoon sekoaminen, epäterve ihmissuhde, väkivalta, raiskaus.
Tärkeintä on että ihminen elää onnellisessa ja tasapainoisessa suhteessa. Mitä makuuhuoneessa tapahtuu ei kuulu minulle, olipa lapsi homo tai hetero.
ymmärrät varmaan että tuossa on paljon ristiriitoja viestissäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin ei mahdollista? Ei homoseksuaalit steriilejä ole sen useammin kuin heteroseksuaalitkaan.
Miten mies saattaa miehen raskaaksi? Siemenen luovutus vaikka lesbolle on luonnotonta ja sairasta. Lesbot pitäisi steriloida.
Kyse oli mahdollisuudesta jatkaa sukua, joka on ihan täysin mahdollista valtaosalle homoseksuaaleista. Ketään ei kiinnosta sun sairaat mielipiteet siitä mitä lesboille pitäisi tehdä tai mikä on "luonnotonta".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ei höiritsisi lapsen homous, vaan se että hän tekisi jonkun suurieleisen ulostulojulistuksen homoudestaan.
Hetki jolloin tajusin synnyttäneeni draamakuningatar-nillittäjä-woke-meuhkaajan. Ihan kuin ketään (edes äitiä) kiinnostaisi toisen seksuaalisuus.Juurikin tämä. Ehkä meidän heterojen pitäisi alkaa vastavuoroisesti juosta näiden perässä että heiiii, odota nyt vähän, mä haluaisin avautua mun heteroseksistä sulle, mikset sä halua kuunnella, mulla olisi vielä pari tärkeää pointtia, etkö sä tajua, miten sä et arvosta mua, miksi sä et haluu ottaa tätä vastaan, sä vihaat heteroita, kuuntele nyt, kun mä kerron mitä mä ja mun seksi ja mä ja mä ja mä tarkoitan tälle universumille! Oon tärkeä, etenkin kun harrastan seksiä, älä mee, mä haluun avautua siitä SUN NAAMALLE!
Lue vähän uutisia maailmalta mitä homot saa niskaansa esim nykypäivän Puolassa ja kasvata vähän empatiaa.
Jeah... ja hei, tiesitkö, että kehitysmaissa kuollaan nälkään, joten sun ei pitäisi puhua mistään mitään! Joo, ainahan me voida vetää argumentit tälle linjalle, jos niin halutaan. Puolan tilanne on kammottava, samoin Venäjän, puhumattakaan muusta maailmasta. Mutta tässä puhutaan nyt tilanteesta, jossa suomalainen homoseksuaali lapsi ja suomalainen heteroseksuaali äiti kipuilevat lapsen seksuaalisuuntautumisen vuoksi. On pikkasen järjetöntä ottaa esiin jotain Puolan tilannetta. Mihin edes pyrit tuolla? Tiedätkö itsekään? Suomalainen hyvinvointiyhteiskuntahomoseksuaali on ihan eri asia kuin ne, jotka oikeasti kärsivät. Täällä tilanne on melkeinpä päinvastainen: koko muu maailma on tuupattu nurkkaan, ainakin medioissa, jotta homoseksuaaleille saataisiin lava, jolla he saavat esiintyä ja jota esitystä ihan kaikki on pakotettu seuraamaan. Ihan oikeasti toivon teille kaikille hyvää mutta yhtä vähän kuin te jaksaisitte kohkata minun heteroseksuaalisuudestani ja pitää sitä maailmankaikkeuden tärkeimpänä puheenaiheena, yhtä vähän minä jaksan suhtautua sellaisella asenteelal teihin. Mutta jostain syystä te edellytätte sitä ihan kaikilta. Eikö se on egosentrisen lapsen ominaisuus? ETtä kaikki, mitä itse tekee on tärkeää, ja sen pitää olla tärkeää myös kaikille muille?
Kirjoitat tähän ketjuun tosi pitkiä viestejä joissa on tosi paljon tunnetta mukana. Ilmeisesti kuitenkin joku nyt ahdistaa sua? Oisko sulla joku jonka kanssa jutella livenä?
:D. Halvalla menee mutta menköön, vai mitä. Kun argumentit loppuvat, lähdetäänä näin olet hullu - ja pitäisikö jutella jollekin - ja ne aamulääkkeet -linjoille. Eikö sua hävetä olla noin heikkolahjainen keskustelija? Mä kirjoitan aina kaikkiin aihe vapaan keskusteluihin pitkiä viestejä, on kyky argumentoida ja yhdistettynä nopeaan kymmensormijärjestelmään tekstiä syntyy! Opettele säkin molemmat, niin ei tarvitse tyytyä noin ala-arvoiseen kommentointiin kuin sun tasosi tällä hetkellä on. AIna voi kehittyä ihmisenä, kokeile!
En sanonut sua hulluksi, vaan näen, että sua ahdistaa tää aihe. Siksi ajattelin, että voisi olla hyvä jos voisit jutella jonkun kanssa - ei tarvi olla mikään psykiatri vaan ihan vaan joku ummärtävä ihminen. Ikävä jos otit kommenttini jonkinlaisena ala-arvoisena vttuiluna, sillä sitä en tarkoittanut. Vedä syvään henkeä. Mene vaikka kävelylle, tää on vaan vauvapalsta. Mä lähden nyt tästä.
On se ihme juttu, että jos vastapuoli näkee maailman eri tavalla kuin sinä, se on sinulle merkki siitä, että vastapuolta "ahdistaa". Etkö itse näe ongelmaa näkemyksessäsi? Ja varmasti kuitenkin koet itsesi kovin avaramieliseksi...
Olen sanonut miljoona kertaa, että hyväksyn homoseksuaalisuuden täysin, vaikka samalla ymmärrän, miksi vanhemmille on kova paikka puhua seksuaalisuudesta lasten kanssa: koska seksuaalisuus ylipäänsä on kulttuurissamme enempi yksityisen puolelle kuuluva puheenaihe, vaikka media muuta esittää. Lisäksi olen sanonut, että kaikki lapset eivät halua puhua seksuaalisuudesta vanhempiensa kanssa. Ja jos ihan rehellinen olet itsellesi, pystyt varmaan myöntämään, että tämä on ihan fakta ja ehkä jopa itsekin aika usein olet mieluummin puhumatta seksuaalisuudestasi kuin jakamassa sitä suuna päänä kaikille. Olen myös puolustanut homoseksuaaleja ottamalla esille, että jopa eläinmaailmassa on homoja ja että että on maita, joiden ihmisoikeustilanne homojen suhteen on luokattoman huono. Joten mikä tässä on asiasta ahdistumista? Ihan superahdasmielistä sen sijaan sinulta esittää, että jo se, että joku kokee seksin yksityisasiaksi, on ahdistuneisuuden merkki. En ihan oikeasti ymmärrä. Kuten sanottu, ala-arvoista argumentointia. Ja nyt lopetan tämän keskustelun itsekin, kieltämättä täällä on huomattavasti kiinnostavampiakin.
Argumentaatiosi aukko on se, että jos kerran homoseksuaalisuudesta kertominen tai homopoikaystävän kotona esittely on seksuaalisuudesta avautumista, niin miksi sama ei päde heteroihin? Jos tyttö tuo pojan kotiin näytille, niin punasteleeko vanhemmat? Voi ei, älä kerro, en halua kuulla, että oot hetero! Ällöä! Kohta ne harrastaa heterosrksiä! Yök!
Eikun kato heteroseksuaalisuus on sitä parempaa seksuaalisuutta, johon kuuluu rakkaus, kumppanuus, puolisona oleminen, lasten saaminen, perheen perustaminen ja yhdessä vanheminen.
Homoilla on vaan seksiä.
Niille, jotka eivät lajia tunnista, tämä oli sitä sarkasmia.
ei niillä ole seksiä sillä se on synonyymi sukupuoliyhdynnälle. heillä on himoa jota koittavat epätoivoisesti tyydyttää jollain tavoin. samoin kuin naapurin tauno lykkii puun reikään. voidaan sanoa että taunolla ja koivulla on erityinen "rakkaus" ja heillä on siihen "oikeus". mutta millaiseksi heidän adoptio lapsi kasvaa?
Jos joku tosissaan ajattelis noin, niin pitäisi kertoa, että seksi on paljon enemmän kuin vain sukupuoliyhdyntä.
Ja jos joku ei ymmärrä mitä eroa on kahden aikuisen vapaaehtoisella rakkaussuhteella verrattuna puunrunkoon lykkimiseen - toivottavasti sulla ei oo puolisoa, ja jos on, toivottavasti pääsette parisuhdeterapiaan :D
aina kun puhutaan asiasta ja vaikka laittaisi tieteellisiä faktoja niin sieltä tulee kommentti jossa koitetaan herjata henkilökohtaisesti. tämä kertoo sen ettei enää kyetä asiakeskeiseen ja fakta pohjaiseen argumentoimiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ketjussa jo todettiin että on suvun jatkaminen (ja lasten kasvatus) itsekkäämpää kuin oman himon tyydyttäminen. kertoo aika paljon keiden kanssa keskustellaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ketjussa jo todettiin että on suvun jatkaminen (ja lasten kasvatus) itsekkäämpää kuin oman himon tyydyttäminen. kertoo aika paljon keiden kanssa keskustellaan.
Mitä heterot tekevät? Tyydyttävät himojaan? Onko kaikki fetissit sallittuja, kunhan heterosuhde?
Vai onko heterosuhteessa seksi sallittua vain silloin kun tehdään vauvoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä heterot tekevät? Tyydyttävät himojaan? Onko kaikki fetissit sallittuja, kunhan heterosuhde?
-Argumentaatiosi aukko on se, että jos kerran homoseksuaalisuudesta kertominen tai homopoikaystävän kotona esittely on seksuaalisuudesta avautumista, niin miksi sama ei päde heteroihin? Jos tyttö tuo pojan kotiin näytille, niin punasteleeko vanhemmat? Voi ei, älä kerro, en halua kuulla, että oot hetero! Ällöä! Kohta ne harrastaa heterosrksiä! Yök!
-he eivät tee niin koska tekivät lapsen siinä ajatuksessa että suku jatkuu. kun lapsi tuo näytille kenen kanssa jatkaa sukua se on ehdottomasti hieno asia.
-Kylläpä ne jotkut vanhemmat on vaan itsekkäitä. Häpeäisivät edes.
nämä on kopioitu aiemmista viesteistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo. Perjantaina saunan jälkeen pimeässä peiton alla ihan vaan vauvojen tekoa varten.
Eikä sovi sitten enää siinä iässä kun lapset on tehty. Sitten voidaan istua suupielet alaspäin pöydän vieressä ja kuunnella seinäkellon tikitystä loppueläm. Ja saadaan itkupotkuraivari kun lapsi löytää rakkauden mutta onkin homo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on sentään seksuaalisuus. Miettikää sitä jos todella ei kiinnosta tytöt eikä pojat.
Niin, mikä se ongelma on, jos ei kiinnosta kummatkaan seksuaalisesti? Ei kai sitä silloin puutteena koe.
Kavereitahan silti edelleenkin on.
Joku homous, jossa seksuaalista mielenkiintoa on, on aivan eri tason ongelma, jos tuo mielenkiinto pitää pyrkiä tukahduttamaan.
Ei ole ongelmaa jos on päättänyt elää yksin seksittömänä koko elämänsä. Naisilla ei ole tätä ongelmaa saa olla aseksuaali ja on panoystäviä joka sormelle silti mutta heistä ei kumppaniksi ylenny kukaan.
Muille tulee sukulaisilta kyselyitä onko jo tyttö/poikaystävää ja niistä jälkikasvuista myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huono kasvatus aiheuttaa mielenterveyspuolellla ongelmia, jotkut eivät ymmärrä että homous on mielenterveysongelma.
Ei ole. Homofobia sen sijaan on mielenterveysongelma.
Perustele.
Vierailija kirjoitti:
Kirvoittaako omat päätökset? Ne vähän niinkuin ohjekirjan mukaan tulevat ennakko-odotukset jonka mukaan olet tainnut toimia? Onko nalkuttava ja väsynyt vaimo kotona odottamassa? Huutaako ja riehuuko lapset kun vain haluaisit olla hiljaisuudessa edes sunnuntaiaamuna. Ymmärrän että kiukuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai onko heterosuhteessa seksi sallittua vain silloin kun tehdään vauvoja?-Argumentaatiosi aukko on se, että jos kerran homoseksuaalisuudesta kertominen tai homopoikaystävän kotona esittely on seksuaalisuudesta avautumista, niin miksi sama ei päde heteroihin? Jos tyttö tuo pojan kotiin näytille, niin punasteleeko vanhemmat? Voi ei, älä kerro, en halua kuulla, että oot hetero! Ällöä! Kohta ne harrastaa heterosrksiä! Yök!
-he eivät tee niin koska tekivät lapsen siinä ajatuksessa että suku jatkuu. kun lapsi tuo näytille kenen kanssa jatkaa sukua se on ehdottomasti hieno asia.
-Kylläpä ne jotkut vanhemmat on vaan itsekkäitä. Häpeäisivät edes.
nämä on kopioitu aiemmista viesteistä
Niin siis sun mielestä ei ole itsekästä päättää lasten puolesta että heidän täytyy jatkaa sukua? Jos syntyy homolapsi niin se täytyy väkisin naittaa vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa jotta suku jatkuu vaikka kyseisessä suhteessa molemmat osapuolet kärsii?
Entä jos lapsi ei sattuu syntymään steriilinä niin mitä siinä tapauksessa? Epäonnistunut lapsi koska sehän "tehtiin" jatkamaan sukua?
Tutkija Tuomas Aivelo tuomitsee peniksestä kieltäytyvät lesbot, kehottaa tarkastelemaan arvoja:
"...siinä ei ole mitään vikaa, että ei halua harrastaa seksiä tietyn ihmisen kanssa. Jos sen sijaan sulkee pois esimerkiksi kaikki transihmiset, tummaihoiset, lihavat, vammaiset tai niin edespäin, on hyvä tarkastella hieman omia arvojaan.
On iljettävää, että seksiin liittyvää vapautta valita käytetään transihmisiä vastaan."
Aivelon mielestä seksuaalisuutta voidaan muokata kulttuurisesti irti genitaalifetisismistä:
"...mitään tällaista hyvin tarkasti määräytynyttä seksuaalista kiinnostusta ole, ja seksuaaliseen kiinnostukseen voidaan kulttuurisesti vaikuttaa."
Peniksestä kieltäytyvä lesbo on transfoobikko:
"...ehkä pääsen vähän kiinni terf-lesbon ajatusmaailmaan. Jos hänen mielestään transnaiset eivät ole naisia, niin ei hän varmasti myöskään halua harrastaa seksiä transnaisten kanssa. Tässä ei tosin kyse ole biologiasta, vaan transfobiasta."
https://www.tiede.fi/blogit/kaiken-takana-loinen/syrjintaa-ei-kannata-k…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huono kasvatus aiheuttaa mielenterveyspuolellla ongelmia, jotkut eivät ymmärrä että homous on mielenterveysongelma.
Ei ole. Homofobia sen sijaan on mielenterveysongelma.
Perustele.
"Fobia on tiettyihin tilanteisiin tai kohteisiin liittyvä todellisen uhkan olemassaoloon perustumaton pelko (kammo tai kauhu), jonka ahdistuneisuusoireita henkilö ei pysty hallitsemaan. Vastenmielisyys esimerkiksi jotain eläinlajia kohtaan ei ole vielä fobia. Fobiat luokitellaan ahdistuneisuushäiriöihin."
-Wikipedia
Että ei se nyt ihan tervettä ole, jos sulla on oikeasti fobia siihen että Maija tykkää Jonnasta, he asuvat yhdessä ja osoittavat hellyyttä toisilleen. Mikään todellinen uhkahan he ei sinulle ole.
Sexpon julistuksen mukaan homoseksuaali ei voi kieltäytyä transkumppanista. Seksuaalisten rajojen ja mieltymysten ilmaiseminen on transfobiaa:
Transfobia ja seksikumppanit
"Yksilöiden käsitykset transihmisistä seksi- tai suhdekumppaneina voivat olla transvihamielisiä tai transfobisia. Jos jokin ihmisryhmä suljetaan kategorisesti pois mahdollisista kumppaneista ennakkoluuloisin tai halveksuvin perustein, sellainen ajattelu on transfobista."
"...jos ryhtyy jakamaan omia transfobisia perustelujaan sosiaalisessa mediassa tai muulla tavalla julkisuudessa, voidaan jo alkaa puhua vihapuheesta. Transvihamielinen julkinen puhe ei ole hyväksyttävää, vaikka sillä perusteltaisiin omia tapailumieltymyksiä."