Tulin ulos kaapista ja äitini kommentti oli "mitä mä oon tehnyt väärin?"
Muka avarakatseinen ja liberaali äitini soimasi itseään, kun kerroin homoseksuaalisista taipumuksistani. Tosin hän epäili taipumuksiani jo parikymppisenä, kun ei ollut kertaakaan ollut seurustelusuhteita tai edes tapailuja vastakkaisen sukupuolen kanssa. Ei mikään ihme, että olen tällainen, kun mua on kohdeltu aina niin kylmästi kuin jotain esinettä.
Kommentit (202)
Vierailija kirjoitti:
Miksi teidän homojen täytyy aina hieroa sitä seksuaalisuuttanne muiden naamalle? Luuletteko olevanne muita parempia jollain tavalla? Kohta tänne tulee taas joku muskelihomo itkemään kuinka häntä, mies reppanaa, on alistettu ja syrjitty koko elämän ajan lol.
Ketään ei oikeasti kiinnosta imettekö jonkun letkua vai ette, teidän draamailu ja teatterimainen uhrina esiintyminen ärsyttää.
Sinä kyseinen hetero et ymmärrä koska olet kasvanut suvaitsevuuden ilmapiirissä alusta alkaen. Mutta nää on näitä..
Vierailija kirjoitti:
Sexpon julistuksen mukaan homoseksuaali ei voi kieltäytyä transkumppanista. Seksuaalisten rajojen ja mieltymysten ilmaiseminen on transfobiaa:
Transfobia ja seksikumppanit
"Yksilöiden käsitykset transihmisistä seksi- tai suhdekumppaneina voivat olla transvihamielisiä tai transfobisia. Jos jokin ihmisryhmä suljetaan kategorisesti pois mahdollisista kumppaneista ennakkoluuloisin tai halveksuvin perustein, sellainen ajattelu on transfobista."
"...jos ryhtyy jakamaan omia transfobisia perustelujaan sosiaalisessa mediassa tai muulla tavalla julkisuudessa, voidaan jo alkaa puhua vihapuheesta. Transvihamielinen julkinen puhe ei ole hyväksyttävää, vaikka sillä perusteltaisiin omia tapailumieltymyksiä."
Niin selviääkö tuolla että miksei homoseksuaali saa kieltäytyä mutta heteroseksuaali saa? Vai? Vai miksi näissä aina vaan jauhetaan homoista? Tai siis lesboista yleensä eniten.
Nainenhan ei saa missään nimessä valita kumppania omien mieltymystensä mukaan. Ei ainakaan naisista pitävät nainen. Tuplakauhistus. Äkkiä nyt jostain penis mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhemman pahin painajainen
Aika kaukana painajaisesta. Minulle se on lapsen vakava sairastuminen, kuolema, päihteily, johonkin lahkoon sekoaminen, epäterve ihmissuhde, väkivalta, raiskaus.
Tärkeintä on että ihminen elää onnellisessa ja tasapainoisessa suhteessa. Mitä makuuhuoneessa tapahtuu ei kuulu minulle, olipa lapsi homo tai hetero.
Yhtä pahoja kaikki. En voi tunnustaa saastaista kieroonkasvanutta luonnonoikkua lapsekseni.
Mihin tarvitsemme Päivi Räsästä, kun meillä on homoseksuaalit genitaalifetisteiksi nimeävät ja homoseksuaalisuutta valintana pitävät transaktivistit.
Trans ry:n puuhahenkilöt Panda Eriksson ja Julia Peltonen näyttävät esimerkkiä, Panda ensimmäisenä:
"Pointti on se, että nainen ja vulva eivät ole synonyymeja. Jos sulla on genitaalipreferenssi, tämä on täysin OK (joskaan en ymmärrä tarvetta kertoa sitä kaikille jatkuvasti). Jos sulla on fetissi, sekin on ok (kunhan et toteuta sitä niin, että muut kärsivät siitä)."
"Jos tosin olet kiinnostunut naisesta muuten, mutta kiinnostus lopahtaa kuin seinään, kun näet hänen alapäänsä, niin voit ehkä miettiä vaihtoehtoisia tapoja toteuttaa itseäsi. Oma käsi on yleensä aina saman mallinen, ei liiemmin variaatiota. #transfobia"
"Se, mikä tässä on ongelma on se, että ei osata hyväksyä sitä tosiasiaa, että kaikilla naisilla ei ole samanlaiset värkit. Jos on vulvafanaatikko, go ahead, mutta miksi yleistää omia preferenssejään?"
https://twitter.com/panda_eriksson/status/1275770908918067207
Julia Peltonen:
"Otetaan esimerkiksi se ikuinen kysymys genitaaleista Kyllä, on ok omata genitaalipreferenssi Ja kyllä, genitaalipreferenssisi mitä todennäköisimmin on transfobian aiheuttamaa"
"Suuri osa genitaalipreferensseistä aiheutuu siitä, että kokee viehätystä binäärisukupuolta kohtaan ja yhdistää siihen odotuksen genitaaleista. Tämä on transfobista sekä myös interfobista"
"Yksilötasolla transfobista on taas kiistää transihmisten sukupuoli omien seksuaalipreferenssien perusteella Samoin transfobista on kategorisesti kieltäytyä transihmisten kanssa seurustelusta ainoastaan sillä perusteella että he ovat transsukupuolisia"
"Ja älä nyt ihan joka paikassa huuda genitaalipreferensseistäsi, vähän creepy"
Homojen mielestä sekin on varmaan joku tasa-arvo ongelma, että eivät voi lisääntyä. Kovasti yrittävät "korjata" tätä asiaa.
Sairasta ja luonnotonta.
Pekka, ministeri kirjoitti:
No voi vide.Homoushan on sairaus.Ajatelkaa kaksi karvaista äijää ja painavat moloa toistensa peräsuoleen ONK0 se normaalia? Syntyykö siitä lapsia?Ei tule lasta vaan paskaa.
Paskanen rengas kullin ympärillä kun aikansa touhuaa.
Eihän ne aina ole karvaisia ne homot. Eikä peräsuolen kautta voi tulla raskaaksi, naisetkaan 🤭 Ja kyllähän sitä kaakalla käy jos peräsuolessa on tavaraa, vai pidätteletkö itse?
Vierailija kirjoitti:
Homojen mielestä sekin on varmaan joku tasa-arvo ongelma, että eivät voi lisääntyä. Kovasti yrittävät "korjata" tätä asiaa.
Sairasta ja luonnotonta.
Et ole koskaan kokeillut sormea tai vastaavaa? Olet vihainen kun tiedät että saattaisit hyvinkin tykätä pienestä penetraatiosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi teidän homojen täytyy aina hieroa sitä seksuaalisuuttanne muiden naamalle? Luuletteko olevanne muita parempia jollain tavalla? Kohta tänne tulee taas joku muskelihomo itkemään kuinka häntä, mies reppanaa, on alistettu ja syrjitty koko elämän ajan lol.
Ketään ei oikeasti kiinnosta imettekö jonkun letkua vai ette, teidän draamailu ja teatterimainen uhrina esiintyminen ärsyttää.
Sinä kyseinen hetero et ymmärrä koska olet kasvanut suvaitsevuuden ilmapiirissä alusta alkaen. Mutta nää on näitä..
Ei tämä ongelma ole vain homoseksuaalisuudessa. Jos itse et ole lihava, tai jotain tiettyä uskontokuntaa tai jonkin aatteen edustaja, se nyt vain ärsyttää, kun media nostaa koko ajan esiin tiettyä arvoja kannattavia ihmisiä jne. Ja haluatte te spesiaali-ihmisiksi itsenne kokevat tai ette, meistä muista se tuntuu naamaan itsenne hieromiselta. Eihän vika kokonaan teidän ole, toimittajathan ne tätä nukketeatteria pitävät ja vetelevät naruja kaiken taustalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tämä ongelma ole vain homoseksuaalisuudessa. Jos itse et ole lihava, tai jotain tiettyä uskontokuntaa tai jonkin aatteen edustaja, se nyt vain ärsyttää, kun media nostaa koko ajan esiin tiettyä arvoja kannattavia ihmisiä jne. Ja haluatte te spesiaali-ihmisiksi itsenne kokevat tai ette, meistä muista se tuntuu naamaan itsenne hieromiselta. Eihän vika kokonaan teidän ole, toimittajathan ne tätä nukketeatteria pitävät ja vetelevät naruja kaiken taustalla.
Nyyh. Miks media puhuu monenlaisista ihmisistä eikä esim vaan susta :(
Tyhmä media.
Vierailija kirjoitti:
Sexpon julistuksen mukaan homoseksuaali ei voi kieltäytyä transkumppanista. Seksuaalisten rajojen ja mieltymysten ilmaiseminen on transfobiaa:
Transfobia ja seksikumppanit
"Yksilöiden käsitykset transihmisistä seksi- tai suhdekumppaneina voivat olla transvihamielisiä tai transfobisia. Jos jokin ihmisryhmä suljetaan kategorisesti pois mahdollisista kumppaneista ennakkoluuloisin tai halveksuvin perustein, sellainen ajattelu on transfobista."
"...jos ryhtyy jakamaan omia transfobisia perustelujaan sosiaalisessa mediassa tai muulla tavalla julkisuudessa, voidaan jo alkaa puhua vihapuheesta. Transvihamielinen julkinen puhe ei ole hyväksyttävää, vaikka sillä perusteltaisiin omia tapailumieltymyksiä."
Onko tämä tosijuttu? Hävettää nuo jotkin transsukupuolisiin liitetyt jutut. T.transmies
Transsukupuolisten homoseksuaaleille lähettämiä eheytysviestejä:
https://lesbian-rights-nz.org/shame-receipts/https://photos.google.com/…
https://argumentreference.tumblr.com/post/634188754504024064/terf-doesn…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhmä media.
Toki se puhuu myös minun intresseistäni, kuten sijoittamisesta, kulttuurista ja tieteestä. Ei koko media onneksi teidän ympärillänne pyöri, mitä sinä et ehkä navan kaivelultasi huomaa <3
Myös homomiehet saavat eheytysviestejä heteronaisilta:
https://photos.google.com/share/AF1QipN6bUPUugEzmNmC-nZTunsVPUtgAuMANMm…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huono kasvatus aiheuttaa mielenterveyspuolellla ongelmia, jotkut eivät ymmärrä että homous on mielenterveysongelma.
Ei ole. Homofobia sen sijaan on mielenterveysongelma.
Perustele.
Ainakin tässä keskustelussa jotkut kommentit lähentelevät psykopatiaa vihassaan toisia ihmisiä kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhmä media.
Ja ajattelepa nyt sentään, miten törkeitä nää on! Nehän menee omalle äidilleen kertomaan, minkälaisen kumppanin toivoisivat, tai minkälainen kumppani heillä on.
Senkin ajan ne vois puhua susta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhmä media.Toki se puhuu myös minun intresseistäni, kuten sijoittamisesta, kulttuurista ja tieteestä. Ei koko media onneksi teidän ympärillänne pyöri, mitä sinä et ehkä navan kaivelultasi huomaa <3
Voi hitsin paikka kun tosiaan me homothan ei voida olla kiinnostuneita mistään mainitsemistasi asioista, meillä on vaan tää homous ja oman navan kaivelu :D
Kun omat lapset kasvavat, niin olen miettinyt miten reagoisin jos jompikumpi tulisi kaapista. En omaa mitään lapsenlapsitoiveita ja nykyään homous ei ole mikään ihmisen elämää rajoittava juttu. En koe tarvetta lapsien erikseen kertoa olevansa heteroita, joten miksi erikseen kertoa homoudesta? Aikanaan luultavasti seurustelevat jonkun kanssa ja kunhan ovat itse onnellisia, niin mitä merkitystä seurustelukumppanin sukupuolella on minulle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huono kasvatus aiheuttaa mielenterveyspuolellla ongelmia, jotkut eivät ymmärrä että homous on mielenterveysongelma.
Ei ole. Homofobia sen sijaan on mielenterveysongelma.
Tästäkin hokemasta pitäisi luopua, ihan samalla tavalla kuin homoseksuaalisuuden leimaamisesta mielenterveysongelmaksi. Asenneongelma se on, eikä asia parane nimittelemällä ja demonisoimalla. Olisi ylipäänsä järkevää suhtautua tähän koko ilmiöön ilman tunnelatauksia niin päästäisiin asiassa joku päivä ehkä järkevään tilanteeseen kulttuurisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhmä media.Toki se puhuu myös minun intresseistäni, kuten sijoittamisesta, kulttuurista ja tieteestä. Ei koko media onneksi teidän ympärillänne pyöri, mitä sinä et ehkä navan kaivelultasi huomaa <3
Voi hitsin paikka kun tosiaan me homothan ei voida olla kiinnostuneita mistään mainitsemistasi asioista, meillä on vaan tää homous ja oman navan kaivelu :D
No täytyy sanoa näin homoseksuaaleja tuntevana että vaikka useimmat eivät olekaan yhtä pakkomielteen tavoin asiaan suhtautuvia kuin Tuure Boelius jolla ei tosiaankaan ole mitään muuta mielessä kuin se suuntautuminen ja sen tiedottaminen kaikille muille koko ajan, niin kyllä se on enemmän tapetilla kuin heteroilla keskimäärin. Ymmärrettävistä syistä.
Olis kiva jos nää keskustelut joskus koskisi muitakin kuin aina vain lesboja.
Terveisin itse ledbonaine. Yeah.. ois kiva kun vaan antaisitte meidän olla :D