Tulin ulos kaapista ja äitini kommentti oli "mitä mä oon tehnyt väärin?"
Muka avarakatseinen ja liberaali äitini soimasi itseään, kun kerroin homoseksuaalisista taipumuksistani. Tosin hän epäili taipumuksiani jo parikymppisenä, kun ei ollut kertaakaan ollut seurustelusuhteita tai edes tapailuja vastakkaisen sukupuolen kanssa. Ei mikään ihme, että olen tällainen, kun mua on kohdeltu aina niin kylmästi kuin jotain esinettä.
Kommentit (202)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huono kasvatus aiheuttaa mielenterveyspuolellla ongelmia, jotkut eivät ymmärrä että homous on mielenterveysongelma.
Ei ole. Homofobia sen sijaan on mielenterveysongelma.
Perustele.
"Fobia on tiettyihin tilanteisiin tai kohteisiin liittyvä todellisen uhkan olemassaoloon perustumaton pelko (kammo tai kauhu), jonka ahdistuneisuusoireita henkilö ei pysty hallitsemaan. Vastenmielisyys esimerkiksi jotain eläinlajia kohtaan ei ole vielä fobia. Fobiat luokitellaan ahdistuneisuushäiriöihin."
-Wikipedia
Että ei se nyt ihan tervettä ole, jos sulla on oikeasti fobia siihen että Maija tykkää Jonnasta, he asuvat yhdessä ja osoittavat hellyyttä toisilleen. Mikään todellinen uhkahan he ei sinulle ole.
eipä ole vielä ihmiskunnassa löydetty tuollaista tilannetta ja diagnosoitu että olisi jollakin fobia jos "maija tykkää Jonnasta". kuten juuri itse kirjoitit Vastenmielisyys esimerkiksi jotain eläinlajia kohtaan ei ole vielä fobia.
ideahan on tässä keskustelussa puolustella peräätöntä ajatusta että jonkin aatteen vastustaja olisi sairas toisinkuin tautiluokituksessa ollut parafilia.
olipas itsekäs kommentti.