Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä fistattavana olo tuntuu?

Vierailija
10.01.2022 |

Onkohan täällä joku ollut joskus fistattavana. Miten se pitäisi tehdä oikein, millaisia lämmittelyjä vaatii, palautuuko paikat hyvin ennalleen vai jääkö se venytys jotenkin pysyväksi? Kun kuitenkin sieltä mahtuu vauvakin läpi tulemaan ja silti pillu tuntuumiehenä ihan yhtä hyvälle kuin aiemminkin, niin kai se palautuu kädenkin jäljiltä vielä helpommin? Jos olet päätynyt fistattavaksi, oletko jotenkin alistumishaluinen vai ihan vaan uteliaisuudesta alkanut sellaiseen?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eräs mies tyrkkäsi käden sisään ihan yllättäen, sormetti siis ensin. Fistauksesta ei ollut mitään puhetta, enkä osannut sitä odottaa. Kipu oli helvetillinen ja tuli verta. Jäi kammo, en oo halunnut kenenkään sormettavan minua enää. 

Tämä on pahoinpitely, ei seksiä. Ikävää että olet joutunut uhriksi, toivottavasti et ainakaan ole kyseisen miehen kanssa enää tekemisissä..

Voisit tehdä rikosilmoituksen kyseisestä hepusta. Aina pitää kysyä ensin, ennen kuin alkaa tekemään.

Vierailija
22/25 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kokeillut enkä halua kokeilla. Miksi jonkun miehen pitäisi työntää nyrkkinsä minun emättimeeni?! En halua, että intiimipaikkani löystyvät, peräsuoleni pullahtaa ulos, välilihani löystyy/ vaurioituu enkä myöskään halua kävellä vaipat haaroissa 50 vuotiaana. Nautin seksistä, mutta en väkivallasta/ kivusta tms...seksinkään yhteydessä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei ole varsinaisesti fistattu, aiempi kumppani on kerran saanut käden nyrkkiin sisällä todella pitkän yrittämisen jälkeen. Pidän venytyksestä ja todella täydestä tunteesta. En ole koskaan, en teinineitsyenäkään, ollut tiukimmasta päästä, enkä ole huomannut fistauksen myötä mitään löystymistä. Yleensä piti lopettaa neljään sormeen, peukalo on tosi hankala saada sisään. Tämä helpottui ainoastaan kun homma oli tosi säännöllistä, mutta palautui taas hankalaksi jos ei pariin kuukauteen esimerkiksi tehty. 

Sinkkuaikoina tykkäsin venyttää itseäni työntämällä jonkin pyöreän jutun, esim. mandariinin tai pienen appelsiinin sisään, lämpimässä suihkussa etenkin tykkäsin tätä tehdä. Yleensä kondomi siihen päälle, helpottaa touhua ja hygienia ennen kaikkea (Hedelmät eivät voi hyvin tämän jälkeen:D) 

Tämänhetkinen kumppani ei ole kiinnostunut touhusta ja se on hänelle ilmeisesti vähän inhottavakin aihe, enkä kaipaa toimintaa oikeastaan sen itsensä takia vaan koska se oli molemmille tosi tosi kiihottavaa. Ei se tuntuisi kivalta jos kauhistunut mies siellä traumatisoituneena venyttää paikkoja. :'D 

Ja olen alistuva, tykkään kivusta -ja sitä nykyinen mies voi kyllä tarjoilla, sen merkeissä tavattiinkin. Fistauspäivät vaan taitaa meikäläisen kohdalta olla historiaa, mutta kyllä miehen kaksi sormeakin tuntuu jo tosi hyvältä ja venyttää aluksi.

Vierailija
24/25 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on fistattu muutamaan kertaan, tykkään myös muistakin bdsm-jutuista ja täytenä olemisen tunne helpottaa välillä orgasmia todella paljon ja se ajatus, että minuun mahtuu se miehen ei niin pieni käsi, joka kerta on paikat palautunut ja edelleen mies sanoo, että tunnun tiukalta. 

Vierailija
25/25 |
06.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se pillu siitä ajan kanssa löystyy, jos sitä kovin virutetaan ja venytetään sekä kaikenlaisilla vetkuttimillä rassataan päivästä toiseen.