Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hermoja raastava ihastuminen

Vierailija
10.01.2022 |

Oon ihastunut Tinderin kautta tapaamaan mieheen. En tiedä yhtään mitä hän musta ajattelee. Ollaan nähty yhden kerran kaveriporukoiden kesken, muutaman kerran kahdestaan. Lähinnä jutellaa, katotaan telkkaa ja pannaan. Mies valitellut, miten aikaisemmin mennyt hermot naisten tapailuihin kun ovat ihastuneet vaikka hän on sanonut ettei halua mitään vakavaa. En uskalla edes puhua mistään vakavasta, tosin mulle ei ole mitään sellaista sanonut ettei halua vakavaa. On vaan ihmetellyt, miten olen ollut sinkkuna pitkään kun olen niin mukava.

Nyt oon ihan hermorauniona kun olen mennyt ihastumaan enkä tiedä miten ihmeessä tästä edetään. :| Joku vaisto sanoo, että tää on huono juttu ja vaistoa pitäisi aina kuunnella. Mies on tosi kiltti ja huomioonottava niin se vetoaa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kysymällä selviää ja voit nolata itsesi samalla.

Vierailija
2/4 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kivalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mies on tosi kiltti ja huomioonottava niin se vetoaa."

Niin varmaan :D 0/5

Vierailija
4/4 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mies halusi kiertoteitse sanoa, että älä minuun ihastu. Näin minä ainakin tuon hänen kommenttinsa ymmärrän, kun on pitänyt aivan varta vasten valitella, kuinka hermo on mennyt naisiin, jotka ovat ihastuneet... Toivottavasti olen väärässä ja olet poikkeus.