Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun sanot juovasi x kuppia kahvia päivässä, niin

Vierailija
03.05.2015 |

tarkoitatko kahvinkeittimen kupillisia, vai oikeita kupillisia? Minä esim. olen tänään juonut joko kolme kupillista tai sitten yhden, riippuu puhunko kahvinkeittimen yksiköstä vai siitä kupista, josta kahvini join.
.
Vielä bonuskysymys: maistuuko muiden mielestä ensimmäinen kupillinen mahtavalta, mutta jos ottaa toisen, se on jotenkin pahaa? Tämän takia minun on pakko juoda aina kerralla isosta kupista, eikä käydä kaatamassa uutta kupillista.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 22:13"]Tarkoitan mukillista, eli kahta kahvinkeittimen kuppia. Pitäiskin hankkia sellainen minikuppi, kun vauvan hoidon ohessa siemaillessa saa mikrottaa moneen kertaan sen yhden mukillisen. Eihän se kovin herkkua enää ole siinä kolmannen mikrotuksen jälkeen, yhh.
[/quote]
Etkö voi kaataa isomman mukin puolilleen?

Vierailija
22/26 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä juon murukahvia ja mitenköhän se sitten lasketaan... Montako kupillista on noin kolme teelusikallista sitä murukahvia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 23:05"]Minä juon murukahvia ja mitenköhän se sitten lasketaan... Montako kupillista on noin kolme teelusikallista sitä murukahvia.
[/quote]
Eipä me muutkaan mukillista niitä kahvinporoja vedetä.

Vierailija
24/26 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 23:08"]

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 23:05"]Minä juon murukahvia ja mitenköhän se sitten lasketaan... Montako kupillista on noin kolme teelusikallista sitä murukahvia. [/quote] Eipä me muutkaan mukillista niitä kahvinporoja vedetä.

[/quote]

No ei tietty. Mutta kofeiinista siinä kai on kyse että paljonko sitä saa.

Vierailija
25/26 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitan muumimukillista. Mua kans äklöttää kahvi muulloin kun aamulla, mutta juon silti että saa piristyspiikkejä päivän mittaa.

Vierailija
26/26 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 23:10"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 23:08"]

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 23:05"]Minä juon murukahvia ja mitenköhän se sitten lasketaan... Montako kupillista on noin kolme teelusikallista sitä murukahvia. [/quote] Eipä me muutkaan mukillista niitä kahvinporoja vedetä.

[/quote]

No ei tietty. Mutta kofeiinista siinä kai on kyse että paljonko sitä saa.
[/quote]
Voi se kahvi olla vahvempaa tai heikompaa muutenkin, veden määrä on kuitenkin se joka ratkaisee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan