Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aatami etsii Eevaa: perseiset lakanat

Vierailija
03.05.2015 |

istuvat ensin sängyssä lakanoiden päällä ja nukkuvat sitten perseisissä lakanoissa.  yök aika inhottavaa.

Kommentit (91)

Vierailija
21/91 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 18:08"]Hyi vittu, miten kukaan voi nukkua alasti kun kaikki eritteet pinttyy lakanoihin kiinni ja haisee kalaisalle pillulle
[/quote]
Tai vaan perseelle.

Vierailija
22/91 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 22:09"]

Entä jos naisilla alkaakin menkat yllättäen siellä? Olisipa noloa jos tamponin naru pilkistäisi...

[/quote]

Kiihottava ajatus.

M47

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/91 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylihygieenisille tiedoksi, että hotellien tai laivojen hyttien petivaatteet voivat olla vaikka missä lismassa. Joku voi ottaa vaikka tyynyliinan pois ja hinkata vehkeitään tyynyyn. Jos tyyny ei ole silmämääräisesti likainen tai haise, niin ei sitä pestä tai vaihdeta. Uusi tyynyliina vaan päälle. Ajatelkaa, että vain ohut kangas on siinä visvaisen tyynyn ja kasvojenne välissä. Heh heh...

Perseiset lakanat ovat aika pientä vai mitä? Ei siihen kuole :)

Vierailija
24/91 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en edes usko, että ne oikeesti muka nukkuu siellä. Kuvauksen ajan vähän loikoilee ja menee jotelliin nukkumaan.

Vierailija
25/91 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 16:42"]

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 16:25"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 22:30"] [quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 22:18"]Eiköhän jokainen peseydy vessassa käydessään? [/quote] Ei tosiaankaan peseydy, sen verran olen täällä av:lla oppinut, että se on oikeastaan aika harvinaista. Kuulemma pyyhkien tulee ihan puhdas perse. Näin nämä metsäläiset täällä opettaa. [/quote] Pyyhkien tuleekin puhdasta, jos on taipumus kovaan ulosteeseen. Jos uloste on löysää, saa pyyhkiä  koko päivän.  [/quote] Ei vittu vie tule pyyhkimällä niin puhdasta kuin pesemällä, kyllähän sen järkikin sanoo ja tää on jo ihan naurettavaa edes keskustella tästä, mutta eihän se paskaperseitä haittaa.

[/quote]

Itse olet idiootti kun intät. Kova uloste ei jätä mitään pyyhkimistä. Tietenkään perse ei minkäänlaisen paskan jälkeen ole neitseellisen puhdas, mutta pesemistä ei tarvita, jos uloste on kuin puriste. Älä viitsi lässyttää, jollet ole itse kärsinyt ummetuksesta.

Vierailija
26/91 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suoli tyhjenee kunnolla (siis täydellisesti), ei jää mitään pyyhittävää. Aikuisten oikeesti. Te jotka joudutte hinkkaamaan tai pesemään, suoli ei ole tyhjentynyt kunnolla loppuun asti tai ulosteen koostumus ei ole oikeanlainen. Monella on tietämättään ärtyneen suolen oireyhtymä. 

Vierailija
27/91 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 22:14"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 16:42"]

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 16:25"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 22:30"] [quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 22:18"]Eiköhän jokainen peseydy vessassa käydessään? [/quote] Ei tosiaankaan peseydy, sen verran olen täällä av:lla oppinut, että se on oikeastaan aika harvinaista. Kuulemma pyyhkien tulee ihan puhdas perse. Näin nämä metsäläiset täällä opettaa. [/quote] Pyyhkien tuleekin puhdasta, jos on taipumus kovaan ulosteeseen. Jos uloste on löysää, saa pyyhkiä  koko päivän.  [/quote] Ei vittu vie tule pyyhkimällä niin puhdasta kuin pesemällä, kyllähän sen järkikin sanoo ja tää on jo ihan naurettavaa edes keskustella tästä, mutta eihän se paskaperseitä haittaa.

[/quote]

Itse olet idiootti kun intät. Kova uloste ei jätä mitään pyyhkimistä. Tietenkään perse ei minkäänlaisen paskan jälkeen ole neitseellisen puhdas, mutta pesemistä ei tarvita, jos uloste on kuin puriste. Älä viitsi lässyttää, jollet ole itse kärsinyt ummetuksesta.
[/quote]
Kuvottava paskaperse olet. Jos kengissäsi tulee vahingossa koiranpaskaa niin varmaan pyyhit paperilla sen lattiasta etkä pese, eikö niin? Kokeilepa joskus. Luulen ettet kauaa jaksa haistella sitä lattiaa vaan peset paskan pois siitä haisemasta. Samalla tavalla paska haisee myös perseessä vaikka onkin omaa paskaa.

Vierailija
28/91 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 22:22"]Jos suoli tyhjenee kunnolla (siis täydellisesti), ei jää mitään pyyhittävää. Aikuisten oikeesti. Te jotka joudutte hinkkaamaan tai pesemään, suoli ei ole tyhjentynyt kunnolla loppuun asti tai ulosteen koostumus ei ole oikeanlainen. Monella on tietämättään ärtyneen suolen oireyhtymä. 
[/quote]
Just joo, aina joku tekosyy laistaa itsestään huolehtiminen.

Vierailija
29/91 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rupeen tästä lähtien levittämään perseisten lakanoiden ilosanomaa hinkkaamalla persettäni jokaisen hotellihuoneen/laivan hytin/kyläpaikan tyynyjä vasten. Siinä teille!

Vierailija
30/91 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 22:14"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 16:42"]

[/quote]

[/quote]
Miten joku voi olla nykypäivänä niin juntti ettei pese peräänsä? :D

Vierailija
31/91 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten paskaset perseet teillä himopesijöillä oikein on, huhhuh! Ihmekös että muijilla aina kestää vessassa. Ei mulla ainakaa mitää paskaa mihinkää irtoo vaikka en pesiskään ku kerran päivässä.

Vierailija
32/91 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 22:54"]Miten paskaset perseet teillä himopesijöillä oikein on, huhhuh! Ihmekös että muijilla aina kestää vessassa. Ei mulla ainakaa mitää paskaa mihinkää irtoo vaikka en pesiskään ku kerran päivässä.
[/quote]
Ja täällä kuitenkin on aina ketjuja siitä kun vaimo valittaa miten mies haisee paskalta.

Vierailija
33/91 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 23:07"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 22:54"]Miten paskaset perseet teillä himopesijöillä oikein on, huhhuh! Ihmekös että muijilla aina kestää vessassa. Ei mulla ainakaa mitää paskaa mihinkää irtoo vaikka en pesiskään ku kerran päivässä.
[/quote]
Ja täällä kuitenkin on aina ketjuja siitä kun vaimo valittaa miten mies haisee paskalta.
[/quote]
Nyt tietää senkin kenestä on kyse :D

Vierailija
34/91 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 22:35"]

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 22:14"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 16:42"] [quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 16:25"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 22:30"] [quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 22:18"]Eiköhän jokainen peseydy vessassa käydessään? [/quote] Ei tosiaankaan peseydy, sen verran olen täällä av:lla oppinut, että se on oikeastaan aika harvinaista. Kuulemma pyyhkien tulee ihan puhdas perse. Näin nämä metsäläiset täällä opettaa. [/quote] Pyyhkien tuleekin puhdasta, jos on taipumus kovaan ulosteeseen. Jos uloste on löysää, saa pyyhkiä  koko päivän.  [/quote] Ei vittu vie tule pyyhkimällä niin puhdasta kuin pesemällä, kyllähän sen järkikin sanoo ja tää on jo ihan naurettavaa edes keskustella tästä, mutta eihän se paskaperseitä haittaa. [/quote] Itse olet idiootti kun intät. Kova uloste ei jätä mitään pyyhkimistä. Tietenkään perse ei minkäänlaisen paskan jälkeen ole neitseellisen puhdas, mutta pesemistä ei tarvita, jos uloste on kuin puriste. Älä viitsi lässyttää, jollet ole itse kärsinyt ummetuksesta. [/quote] Kuvottava paskaperse olet. Jos kengissäsi tulee vahingossa koiranpaskaa niin varmaan pyyhit paperilla sen lattiasta etkä pese, eikö niin? Kokeilepa joskus. Luulen ettet kauaa jaksa haistella sitä lattiaa vaan peset paskan pois siitä haisemasta. Samalla tavalla paska haisee myös perseessä vaikka onkin omaa paskaa.

[/quote]

Älä jaksa trollata idiootti. Lihapainotteisella einesruokavaliolla ollessa kävin paskalla noin kerran viikossa. Tuli vain kovaa papanaa, joka ei jättänyt paljon paperiin jälkiä. Kasvisruokavaliolla ollessa tuntuu, että paskaa tursuaa selkää myöten, joten on pakko pestä. Kuiva ja kova lattialla käynyt koiranpaska ei haise, joten pidä jo lättysi kiinni.

Vierailija
35/91 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei kyllä ole tullut eteen tuota tilannetta ettei saippuaa ole lähettyvillä sillä paskon vain kotonani, jotenkin ei paskata muualla koskaan tai en vaan kehtaa paskoa yleisissä. Joskus poikkeustilanteessa olen joutunut paskomaan töissä, mutta sielläkin on saippua ihan nokan edessä ja käsisuihku vieressä ja mulla ei kyllä loisku vedet pahemmin eikä sitä vessapaperia paljoa veden pyyhkimiseen mene. Ehkä se on tekniikkakysymys sitten.
Nyt en kyllä ihmettele yhtään niitä ketjuja missä mies valittaa että panohalut meni kun piti vetää naista takaapäin ja lehahti hirveä paskanhaju. Täällähän tuota alapääpesua ei näköjään edes ennen pikapanoa pidetä niin tarpeellisena ja jos paskomisen jälkeen vaan pyyhkii, niin ei ole ihme että lemuaa. Huvittaa vaan se että nainen ei koe sitä tarpeelliseksi ja ihmettelee sitten että miksi mies ei enää halua.
Miksi ei voi kunnioittaa toista ihmistä sen vertaa, että jos levittää tavaransa toisen eteen niin huolehtisi siitä, että se on puhdas. Ei se pesu oikeasti niin paljoa aikaa vie.

Vierailija
36/91 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En harrasta seksiä ja perse paljaana nukkuminen on yök.

Vierailija
37/91 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 22:09"]

Entä jos naisilla alkaakin menkat yllättäen siellä? Olisipa noloa jos tamponin naru pilkistäisi...

[/quote]

Miksi käyttää tampnia jos ei ole vaatteita jotka sotkeentua? Eikä sitä persettä voi käydä huuhtomassa vedessä tai pyyhiä puun lehdellä?

Vierailija
38/91 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 22:18"]

Eiköhän jokainen peseydy vessassa käydessään?

[/quote]

Harvemmin autiolla saarella "pesydytään vessassa".

Vierailija
39/91 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikken pyllyäni kakkaamisen yhteydessä pesekään, niin seksiä en harrasta ennenkuin olen peseytynyt. Nämä asiat eivät ole toisiaan poissulkevia.

Vierailija
40/91 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se anus puhdistuu paperillakin kun supistelee sulkijalihaksia tarpeeksi ja pyyhkäisee joka välissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi