Aatami etsii Eevaa: perseiset lakanat
istuvat ensin sängyssä lakanoiden päällä ja nukkuvat sitten perseisissä lakanoissa. yök aika inhottavaa.
Kommentit (91)
No kyllä tulee lakanoihin vaikka mitä jos siinä paljaan alapään kanssa on. Ja ei tulisi mieleenkään olla ilman alkkareita, meillä myös lapset möyrivät ja tekevät kuperkeikkoja meidän sängyssä
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 23:19"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 22:35"]
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 22:14"][quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 16:42"] [quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 16:25"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 22:30"] [quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 22:18"]Eiköhän jokainen peseydy vessassa käydessään? [/quote] Ei tosiaankaan peseydy, sen verran olen täällä av:lla oppinut, että se on oikeastaan aika harvinaista. Kuulemma pyyhkien tulee ihan puhdas perse. Näin nämä metsäläiset täällä opettaa. [/quote] Pyyhkien tuleekin puhdasta, jos on taipumus kovaan ulosteeseen. Jos uloste on löysää, saa pyyhkiä koko päivän. [/quote] Ei vittu vie tule pyyhkimällä niin puhdasta kuin pesemällä, kyllähän sen järkikin sanoo ja tää on jo ihan naurettavaa edes keskustella tästä, mutta eihän se paskaperseitä haittaa. [/quote] Itse olet idiootti kun intät. Kova uloste ei jätä mitään pyyhkimistä. Tietenkään perse ei minkäänlaisen paskan jälkeen ole neitseellisen puhdas, mutta pesemistä ei tarvita, jos uloste on kuin puriste. Älä viitsi lässyttää, jollet ole itse kärsinyt ummetuksesta. [/quote] Kuvottava paskaperse olet. Jos kengissäsi tulee vahingossa koiranpaskaa niin varmaan pyyhit paperilla sen lattiasta etkä pese, eikö niin? Kokeilepa joskus. Luulen ettet kauaa jaksa haistella sitä lattiaa vaan peset paskan pois siitä haisemasta. Samalla tavalla paska haisee myös perseessä vaikka onkin omaa paskaa.
[/quote]
Älä jaksa trollata idiootti. Lihapainotteisella einesruokavaliolla ollessa kävin paskalla noin kerran viikossa. Tuli vain kovaa papanaa, joka ei jättänyt paljon paperiin jälkiä. Kasvisruokavaliolla ollessa tuntuu, että paskaa tursuaa selkää myöten, joten on pakko pestä. Kuiva ja kova lattialla käynyt koiranpaska ei haise, joten pidä jo lättysi kiinni.
[/quote]
Ja sä yrität selvittää täällä ihmisille mitä paska ja sen koostumus on. Kuule, eiköhän joka iikka ole kokenut kaikki mahdolliset paskavariaatiot elämänsä aikana, joten sun selvitystä ei tarvita.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 07:34"]En nyt taas ihan heti keksi mitään juntimpaa ja moukkamaisempaa kuin sen, että sanoo bideesuihkua pillupuhelimeksi. Älkää nyt vaan sanoko, että bidee on teidän mielestänne jotain snobbailua ja hienostelua... Mitäs termiä lastenne kuullen käytätte siitä?
[/quote]
Käsisuihku?
Kiitos tälle perseenpesijälle vastauksesta, nauroin vedet silmissä kuvaukselle ja asia tuli selväksi. :D Tuohon tyyliin itsekin joskus olen pessyt jos on tullut osumaa reiän reunoille tai persposkille asti. Kuulostaa kyllä aikaa vievältä, jos aina vetäisi puhelimella ja saippualla joka kakkosen jälkeen. Hyvät perseenpesijät, kuinka kauan teillä tuossa pesussa menee? Entä kuinka usein käytte kakkosella? Itse kun käyn usein päivittäin ja joskus kahdestikin ihan julkisissa tiloissa ja missä vaan niin tuntuisi kyllä säätämiseltä olla joka välissä persepesulla vielä suihkussa käynnin lisäksi. Ehkä sitten haisen perseiselle.
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 22:53"]Kiitos tälle perseenpesijälle vastauksesta, nauroin vedet silmissä kuvaukselle ja asia tuli selväksi. :D Tuohon tyyliin itsekin joskus olen pessyt jos on tullut osumaa reiän reunoille tai persposkille asti. Kuulostaa kyllä aikaa vievältä, jos aina vetäisi puhelimella ja saippualla joka kakkosen jälkeen. Hyvät perseenpesijät, kuinka kauan teillä tuossa pesussa menee? Entä kuinka usein käytte kakkosella? Itse kun käyn usein päivittäin ja joskus kahdestikin ihan julkisissa tiloissa ja missä vaan niin tuntuisi kyllä säätämiseltä olla joka välissä persepesulla vielä suihkussa käynnin lisäksi. Ehkä sitten haisen perseiselle.
[/quote]
No ei mulla kyllä viittä minuuttia kauempaa tuossa pesussa mene. Käyn kerran tai kaksi kertaa päivässä kakalla, enkä koe ajanhaaskuuna tuota pesua. Kaiken lisäksi se lämmin vesi rentouttaa ihanasti. Sehän on itsensä hoitamista ja siitä tulee hyvä mieli ja olo. Kun on opetellut tuon pesutavan niin ei vaan jotenkin voi tyytyä pelkkään paperiin, ero on niin huomattava siinä raikkaudessa.
Tästä ketjusta päätellen av-mammat haisevat perseelle.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 22:50"]Pesetettekö te töissä ja kylässäkin perseenne, jos satutte käymään isommalla hädällä? Käyttekö te koskaan mökillä? Jos käytte, miten pärjäätte kun huussissa ei ole pillupuhelinta?
[/quote]
Yksi, mutta sitäkin tarpeellisempi sana: KOSTEUSLIINAT.
Enpä olisi taaskaan ilman av:tä tiennyt millaisen ongelman saa perseestä ja paskasta aikaiseksi.
Siis ihan mielenkiinnosta; miten te kakalla käydessä takamuksenne pesevät hoidatte pesemisen? Pelkällä vedellä? Kädellä lisäksi hangaten?
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 07:34"]En nyt taas ihan heti keksi mitään juntimpaa ja moukkamaisempaa kuin sen, että sanoo bideesuihkua pillupuhelimeksi. Älkää nyt vaan sanoko, että bidee on teidän mielestänne jotain snobbailua ja hienostelua... Mitäs termiä lastenne kuullen käytätte siitä?
[/quote]
Etupyllypuhelin
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 22:09"]
Entä jos naisilla alkaakin menkat yllättäen siellä? Olisipa noloa jos tamponin naru pilkistäisi...
[/quote]
Mikä siinä on noloa? Eikö menkat ole aika yleinen osa naisena olemista?
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 19:36"]
Entä jos naisilla alkaakin menkat yllättäen siellä? Olisipa noloa jos tamponin naru pilkistäisi...
[/quote] Häppäreiden välistä töröttää tamponin naru?
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 19:36"]
[/quote]
[/quote] Häppäreiden välistä töröttää tamponin naru?
Kiitos selvennöksestä :) On nimittäin "kiinnostanut" tämä jo aiemmin, kun jossain muussakin ketjussa useammat itsestäänselvyytenä sanoivat että pesevät aina pyllyn kakkaamisen jälkeen. Minua ei olla koskaan opetettu tekemään niin, pelkkä hyvä pyyhkiminen riittää. Suihkussakäynti on erikseen. Pesen kyllä pelkällä käsisuihkulla menkkojen aikaan alapään, mutta en koske per'ceehen.
Niin, sehän (kakka) ei tosiaankaan puhdistu pelkällä vedellä. Ei myöskään sillä että hinkkaa kädellä ja vedellä. Mutta jos kuitenkin näin tekee, niin sitten täytyy pystyä pesemään kädet todella hyvin saippualla. No, kaikkialla sitä saippuaa ei sitten aina yllättäen olekaan, hyi stn. Itse jos joskus harvoin kiireessä joudun pesemään likaisen, pyyhityn takamuksen käsisuihkulla, niin ensinnäkin sitä vettä roiskuu lattialle, koska en saa huuhdottua kaikkea edestä, vaan joudun viemään suihkun myös taakse. Siltikin tuntuu että kankkuihin jää saippuavettä. Sitten kun vie sen suihkun taakse, niin yleensä aina käsi vahingossa osuu jonnekin sinne pöntön sisäreunaan, yäk. Ja sitten kun se pesu ehkä on onnistuneesti ohi, niin tosiaan pyyhe olisi poikaa, vessapaperia saa aika paljon siihen kuivaukseen menemään. Näistä syistä en ikimaailmassa pesisi takamustani kakkaamisen jälkeen kuin vain aivan pakkotilanteessa, ainakaan töissä tai muissa julkisissa vessoissa. Ei mulla muuta
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 07:28"]
Öh, eikö kaikki lakanat ole perseisiä? Ettekö te esim. Harrasta alasti lakanoissanne seksiä?
[/quote]
Ovatko perseiset lakanasi myös mällisiä?
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 19:27"]Siis ihan mielenkiinnosta; miten te kakalla käydessä takamuksenne pesevät hoidatte pesemisen? Pelkällä vedellä? Kädellä lisäksi hangaten?
[/quote]
Voisiko joku vastata tähän? Minuakin kiinnostaa.
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 21:00"][quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 19:27"]Siis ihan mielenkiinnosta; miten te kakalla käydessä takamuksenne pesevät hoidatte pesemisen? Pelkällä vedellä? Kädellä lisäksi hangaten?
[/quote]
Voisiko joku vastata tähän? Minuakin kiinnostaa.
[/quote]
No on se kumma, että pesuasioita joutuu selittämään aikuisille ihmisille, mutta minäpä kerron sitten . Paskomisen jälkeen pyyhin paperilla huolellisesti perseeni ja sitten vedän pöntön. Sen jälkeen istun pytylle ja otan käsisuihkun millä pesen persettä. Käytän myös intiimihygieniaan tarkoitettua pesuainetta, mutta jos sitä ei ole niin ihan saippuakin käy eikä muuten ainakaan mun persettä kuivata mitenkaan tuo saippua. Sitten huuhdon ja pesen ja reikä tulee mielestäni siinä istualtaan pestyä paremmin kuin seisaalta suihkussa kun se vähän levittyy niin saa tosi puhdasta aikaseksi. Sen jälkeen pyyhin persepyyhkeellä peräni tai paperikin käy jos pyyhettä ei ole näkösällä. Sitten pistän housut jalkaan ja tämän jälkeen pesen vielä huolella käteni. Ja tulos on ihanan raikas perse. Oli tämä nyt tarpeeksi selventävästi kerrottu?
Näitä ketjuja lukiessa ei voi kun ihmetellä kuinka monimutkaista joidenkin elämä on. Pelätään bakteereja ja perseisiä lakanoita(??????) ja ollaan ylihygienisiä. Mökilläkin pyyhinliinat mukana. Joo kyllähän itsestä pitää huolta pitää, mutta että perseestä tulisi jotain paskaa lakanoihin jos sitä ei paskan jälkeen pese. oh my......
T. Likainen (av:n mukaan, oikeasti ihan normaalihygienian omaava), mutta hiton paljon remmonpaa elämää viettävä.