Aatami etsii Eevaa: perseiset lakanat
istuvat ensin sängyssä lakanoiden päällä ja nukkuvat sitten perseisissä lakanoissa. yök aika inhottavaa.
Kommentit (91)
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 21:09"][quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 21:00"][quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 19:27"]Siis ihan mielenkiinnosta; miten te kakalla käydessä takamuksenne pesevät hoidatte pesemisen? Pelkällä vedellä? Kädellä lisäksi hangaten?
[/quote]
Voisiko joku vastata tähän? Minuakin kiinnostaa.
[/quote]
No on se kumma, että pesuasioita joutuu selittämään aikuisille ihmisille, mutta minäpä kerron sitten . Paskomisen jälkeen pyyhin paperilla huolellisesti perseeni ja sitten vedän pöntön. Sen jälkeen istun pytylle ja otan käsisuihkun millä pesen persettä. Käytän myös intiimihygieniaan tarkoitettua pesuainetta, mutta jos sitä ei ole niin ihan saippuakin käy eikä muuten ainakaan mun persettä kuivata mitenkaan tuo saippua. Sitten huuhdon ja pesen ja reikä tulee mielestäni siinä istualtaan pestyä paremmin kuin seisaalta suihkussa kun se vähän levittyy niin saa tosi puhdasta aikaseksi. Sen jälkeen pyyhin persepyyhkeellä peräni tai paperikin käy jos pyyhettä ei ole näkösällä. Sitten pistän housut jalkaan ja tämän jälkeen pesen vielä huolella käteni. Ja tulos on ihanan raikas perse. Oli tämä nyt tarpeeksi selventävästi kerrottu?
[/quote]
Niin ja tuosta äskeisestä jäi vielä kertomatta, että tietenkin hankaan persettä kädellä pestessä, miten muuten siitä saisi puhtaan kun ei painepesuriakaan voi käyttää.
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 21:09"]
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 21:00"][quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 19:27"]Siis ihan mielenkiinnosta; miten te kakalla käydessä takamuksenne pesevät hoidatte pesemisen? Pelkällä vedellä? Kädellä lisäksi hangaten? [/quote] Voisiko joku vastata tähän? Minuakin kiinnostaa. [/quote] No on se kumma, että pesuasioita joutuu selittämään aikuisille ihmisille, mutta minäpä kerron sitten . Paskomisen jälkeen pyyhin paperilla huolellisesti perseeni ja sitten vedän pöntön. Sen jälkeen istun pytylle ja otan käsisuihkun millä pesen persettä. Käytän myös intiimihygieniaan tarkoitettua pesuainetta, mutta jos sitä ei ole niin ihan saippuakin käy eikä muuten ainakaan mun persettä kuivata mitenkaan tuo saippua. Sitten huuhdon ja pesen ja reikä tulee mielestäni siinä istualtaan pestyä paremmin kuin seisaalta suihkussa kun se vähän levittyy niin saa tosi puhdasta aikaseksi. Sen jälkeen pyyhin persepyyhkeellä peräni tai paperikin käy jos pyyhettä ei ole näkösällä. Sitten pistän housut jalkaan ja tämän jälkeen pesen vielä huolella käteni. Ja tulos on ihanan raikas perse. Oli tämä nyt tarpeeksi selventävästi kerrottu?
[/quote] Missä säilytät persepyyhettä? Lukeeko pyyhenaulakossa erikseen, että persepyyhe?
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 21:13"][quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 21:09"]
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 21:00"][quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 19:27"]Siis ihan mielenkiinnosta; miten te kakalla käydessä takamuksenne pesevät hoidatte pesemisen? Pelkällä vedellä? Kädellä lisäksi hangaten? [/quote] Voisiko joku vastata tähän? Minuakin kiinnostaa. [/quote] No on se kumma, että pesuasioita joutuu selittämään aikuisille ihmisille, mutta minäpä kerron sitten . Paskomisen jälkeen pyyhin paperilla huolellisesti perseeni ja sitten vedän pöntön. Sen jälkeen istun pytylle ja otan käsisuihkun millä pesen persettä. Käytän myös intiimihygieniaan tarkoitettua pesuainetta, mutta jos sitä ei ole niin ihan saippuakin käy eikä muuten ainakaan mun persettä kuivata mitenkaan tuo saippua. Sitten huuhdon ja pesen ja reikä tulee mielestäni siinä istualtaan pestyä paremmin kuin seisaalta suihkussa kun se vähän levittyy niin saa tosi puhdasta aikaseksi. Sen jälkeen pyyhin persepyyhkeellä peräni tai paperikin käy jos pyyhettä ei ole näkösällä. Sitten pistän housut jalkaan ja tämän jälkeen pesen vielä huolella käteni. Ja tulos on ihanan raikas perse. Oli tämä nyt tarpeeksi selventävästi kerrottu?
[/quote] Missä säilytät persepyyhettä? Lukeeko pyyhenaulakossa erikseen, että persepyyhe?
[/quote]
En pidä persepyyhettä esillä vessassa jos vieraita on tulossa ja aika usein käytän myös pelkkää paperia koska hanurini ei ole mitenkään jäätävän iso niin sekin riittää. Mutta toisaalta mihin sinä pyyhit perseesi suihkusta tullessa? Roikkuuko pyyhkeesi esillä? Outoja kysymyksiä. Ihan kuin vesi ja suihkut olisi keksitty ihan äskettäin ja ne olisi jotenkin vain harvojen oikeuksia.
Mulla on ollut maailmanhistorian paskin päivä. Kotiin tultua keksin avata tän aiheen siinä toivossa että kartuttaisin yleissivistystäni sen suhteen mitä sana "perseinen" tarkoittaa.
Oon viimeisen vartin meikit levinneenä hohottanut tässä läppärillä. KIITOS AV :D
yöks , kolmen eri henkilön jarrarit lakanois
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 07:36"]
Vaatteet päälläkö te nukutte! Kun perseenne ei kosketa lakanoita? Minä olen aina koko aikuisikäni nukkunut alasti, hui kamalaa!
[/quote]
Jaa, minulla ainakin on nukkuessa jalassa alushousut ja yöpuvun housut. Lisäksi käyn iltaisin suikussa, mikä on ainakin AV:n juttujen perusteella harvinaista. Kuvottaa ajatellakin, miten alasti nukkuvan likaisesta perseestä varisee paskamurusia jotka hieroutuvat ihoon ja lakanoihin.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 07:39"]
Missä ap harrastaa seksiä, jos hänen lakanansa eivät saa koskettaa persettä? Tiedän, että ei sänky ole suinkaan ainoa paikka seksille, mutta ihan mielenkiinnosta: mikä kohta kodissa on riittävän likainen kohtaamaan seksin aikana takaliston?
[/quote]
Seksin ajaksi sängylle levitetään pyyhe, joka lentää käytön jälkeen pyykkikoriin.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 22:30"]
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 22:18"]Eiköhän jokainen peseydy vessassa käydessään? [/quote] Ei tosiaankaan peseydy, sen verran olen täällä av:lla oppinut, että se on oikeastaan aika harvinaista. Kuulemma pyyhkien tulee ihan puhdas perse. Näin nämä metsäläiset täällä opettaa.
[/quote]
Pyyhkien tuleekin puhdasta, jos on taipumus kovaan ulosteeseen. Jos uloste on löysää, saa pyyhkiä koko päivän.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 16:25"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 22:30"]
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 22:18"]Eiköhän jokainen peseydy vessassa käydessään? [/quote] Ei tosiaankaan peseydy, sen verran olen täällä av:lla oppinut, että se on oikeastaan aika harvinaista. Kuulemma pyyhkien tulee ihan puhdas perse. Näin nämä metsäläiset täällä opettaa.
[/quote]
Pyyhkien tuleekin puhdasta, jos on taipumus kovaan ulosteeseen. Jos uloste on löysää, saa pyyhkiä koko päivän.
[/quote]
Ei vittu vie tule pyyhkimällä niin puhdasta kuin pesemällä, kyllähän sen järkikin sanoo ja tää on jo ihan naurettavaa edes keskustella tästä, mutta eihän se paskaperseitä haittaa.
itse nukun ainakin pikkarit jalassa, joskus jos on vilu niin pidemmät alushousut päällä.. eipä mene lakanat perseisiksi. :)
Hahhah taas yksi legendaarinen av sanonta lisää, perseiset lakanat.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 16:42"]itse nukun ainakin pikkarit jalassa, joskus jos on vilu niin pidemmät alushousut päällä.. eipä mene lakanat perseisiksi. :)
[/quote]
Hyvä, mua kuvottaa jotkut tutut jotka kehuu nukkuvansa alasti. Se on heidän mielestä niin hienoa ja seksikästä ja mua taas heti öllöttää ajatus niistä perseisistä lakanoista.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 07:39"]
Missä ap harrastaa seksiä, jos hänen lakanansa eivät saa koskettaa persettä? Tiedän, että ei sänky ole suinkaan ainoa paikka seksille, mutta ihan mielenkiinnosta: mikä kohta kodissa on riittävän likainen kohtaamaan seksin aikana takaliston?
[/quote] aina ei tarvii sitä tylsää lähetyssaarnaajaa harrastaa, muitakin asentoja on olemassa.
niin ja seksin ajaksi voi tosiaan laittaa vaikka pyyhkeen alle, niin ei mällitkään valu lakanoille... ;)
Tämän illan jaksossa ei ole mieskatsojalle mitään tarjottavaa. Kaksi miestä laitetaan kilpailemaan yhdestä naisesta.......ja vielä naisesta jonka vartalokin on melko samanlainen kuin ensimmäisen jakson naisella, eli ei mitään uutta....on jo nähty tuo kokonaisuus.
Hyi vittu, miten kukaan voi nukkua alasti kun kaikki eritteet pinttyy lakanoihin kiinni ja haisee kalaisalle pillulle
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 21:13"]
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 21:09"]
[/quote] Meidän persepyyhe on vieras-kyltin alla. :)
Roikkuuko miesten kulkuset pytyssä kun istuvat paskalla entä pissaavatko samalla sinne? Kunhan tuli mieleeni. Sopii tähän ketjuun kysymys mielestäni.
[quote author="Vierailija" time="05.05.2015 klo 22:24"]
Roikkuuko miesten kulkuset pytyssä kun istuvat paskalla entä pissaavatko samalla sinne? Kunhan tuli mieleeni. Sopii tähän ketjuun kysymys mielestäni.
[/quote] Varmaan jos on sellaiset vitjamunat. Hyi, kusee munilleen ja kaikki pöntön paskabakteeritkin tarttuvat säkkeihin.
Käsittämätöntä, mitä sairaita perverssejä tänne kirjoittelee. Menkää hoitoon tai jotakin.