Jääkiekon MM-kisat 3.5.2015
Keskustelua tämän iltaisesta ottelusta Tanska-Suomi
Kommentit (28)
Ei ne saa aikaseks mitään!
Kyllä pitäs naisten olla pelaamassa!
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 21:48"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 21:28"]
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 21:26"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 21:17"] [quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 21:15"]Tamminen pilaa mun kisat, kun näen sen pellen niin alkaa vituttaa. Jättäsin katsomatta koko kisat, mutta kun tykkään jääkiekosta ja olen kisat katsonut jo kolmekymmentä vuotta. [/quote] Tamminen on kuningas.. :D ihan paras kyllä! [/quote] Joo onhan se kuningas, klovnien kuningas nimittäin. Kun ei muuten enää saa näkyvyyttä niin tehdään se sitten pukeutumalla kuin pelle. Jättäis vaan noi lasten verhot rauhaan. [/quote] Taasko sinä, et tainnut edellisessä ketjussa saada tarpeeksi muita haukkumaan Tammista.
[/quote]
Ei teidän tarvi sitä haukkua, tykätkää ihan rauhassa. Mua se vituttaa ja pilaa mun kisat. Vaikka mä miten yritän tsempata itseäni olemaan välittämättä niin peli on pilalla kun nään Tammisen. Näin kävi taas tänään :(
Miksei noi kisat voi olla ylellä :( Siellä osataan hommat ilman pelleilyä. Mtv on pilannut koko homman :(
[/quote]
Outoa jos yksi mies joka välillä vilahtaa ruudussa pystyy pilaamaan sun kisat....
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 21:54"]
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 21:48"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 21:28"] [quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 21:26"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 21:17"] [quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 21:15"]Tamminen pilaa mun kisat, kun näen sen pellen niin alkaa vituttaa. Jättäsin katsomatta koko kisat, mutta kun tykkään jääkiekosta ja olen kisat katsonut jo kolmekymmentä vuotta. [/quote] Tamminen on kuningas.. :D ihan paras kyllä! [/quote] Joo onhan se kuningas, klovnien kuningas nimittäin. Kun ei muuten enää saa näkyvyyttä niin tehdään se sitten pukeutumalla kuin pelle. Jättäis vaan noi lasten verhot rauhaan. [/quote] Taasko sinä, et tainnut edellisessä ketjussa saada tarpeeksi muita haukkumaan Tammista. [/quote] Ei teidän tarvi sitä haukkua, tykätkää ihan rauhassa. Mua se vituttaa ja pilaa mun kisat. Vaikka mä miten yritän tsempata itseäni olemaan välittämättä niin peli on pilalla kun nään Tammisen. Näin kävi taas tänään :( Miksei noi kisat voi olla ylellä :( Siellä osataan hommat ilman pelleilyä. Mtv on pilannut koko homman :( [/quote] Outoa jos yksi mies joka välillä vilahtaa ruudussa pystyy pilaamaan sun kisat....
[/quote]
Sanos muuta, mutta näin se vaan on :( Ei pysty nauttimaan peleistä, kun vituttaa se yks äijä.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 21:48"]
Miksei noi kisat voi olla ylellä :( Siellä osataan hommat ilman pelleilyä. Mtv on pilannut koko homman :(
[/quote]
Aamen. Toivottavasti koko paska lafka menee nurin, niin saadaan kisat ja lottoarvonta takaisin ylelle.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 22:20"]Mikä tässä maksaa??!
[/quote]
Älä muuta sano.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 22:16"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 21:48"]
[/quote]
Aamen. Toivottavasti koko paska lafka menee nurin, niin saadaan kisat ja lottoarvonta takaisin ylelle.
[/quote]
Miten YLEllä ei muka ole varaa ostaa kisoja nyt, kun kaikki maksavat heille veroa, mutta silloin riitti rahat, kun vain osa katsojista maksoi lupamaksua, joka oli vieläpä vähemmän kuin nykyisen veron määrä?
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 21:28"]
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 21:26"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 21:17"] [quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 21:15"]Tamminen pilaa mun kisat, kun näen sen pellen niin alkaa vituttaa. Jättäsin katsomatta koko kisat, mutta kun tykkään jääkiekosta ja olen kisat katsonut jo kolmekymmentä vuotta. [/quote] Tamminen on kuningas.. :D ihan paras kyllä! [/quote] Joo onhan se kuningas, klovnien kuningas nimittäin. Kun ei muuten enää saa näkyvyyttä niin tehdään se sitten pukeutumalla kuin pelle. Jättäis vaan noi lasten verhot rauhaan. [/quote] Taasko sinä, et tainnut edellisessä ketjussa saada tarpeeksi muita haukkumaan Tammista.
[/quote]
Ei teidän tarvi sitä haukkua, tykätkää ihan rauhassa. Mua se vituttaa ja pilaa mun kisat. Vaikka mä miten yritän tsempata itseäni olemaan välittämättä niin peli on pilalla kun nään Tammisen. Näin kävi taas tänään :(