Onko muilla miesystävää joka ei koskaan sano rakastavansa sinua?
Kommentit (57)
Sanon kerran ja kun muutan mieleni, ilmoitan.
Me kerrotaan toisillemme joka päivä rakastavamme. Ja osoitetaan teoilla myös rakkautta. En haluaisi olla suhteessa, jossa rakkautta ei osoiteta sanoin ja teoin. Olemme toisillemme kaikki kaikessa ja osoitamme sen.
Ei voi sanoa, että ei koskaan. On nimittäin kerran sanonut yli 25 v sitten kun kosi. Minä vastaavasti en ole sanonut koskaan. Kerran olen vastannut "Ja mä sua.".
Vierailija kirjoitti:
Ohi aiheen, mutta mulla on avovaimo, joka ei koskaan sano niin, eikä häneltä saa mitään hellyyttä/läheisyyttä.
Miksi ihmeessä hän on edelleen avovaimosi?
Vierailija kirjoitti:
Se nyt on vain sana, joka on saanut ylikorostetun merkityksen jenkkileffojen yms takia. Jos se äijä siinä vierellä kulkee vuosia eikä käy vieraissa yms niin kyllä se ainakin sitoutumista osoittaa, mutta eihän se riitä kun akat katselee lässy-leffoja sormi namilootassaan joissa joku jenkkiukkoprinssi-itämaan vie ravintolaan, ostaa kukkia, sukulaatia, koittaa sopiiko lasikenkä jalkaan jne. Sitten lähtee sillä sohvan montulle istuneella 100 kg kotihegettärellä heti ajatus laukalle.
Se, että sinä olet katkera, ei tee kaikista umpimielisiä ja puhumattomia, edes rakkaudentunnustuksissa.
Eipä tuo sanominen tilannetta mitenkään muuta, ainakaan meillä.
Sanoin päivittäin, jopa useita kertoja, rakastavani vaimoa. Koetin näyttää sen myös teoilla.
Siitä huolimatta hyppäsi toisen mukaan.
No mulla oli miesystävä, joka kertoi rakastavansa, kehui usein kauniiksi ja lähetti aina kauniita viestejä.
Jossain vaiheessa sitten paljastuikin, että en ollut ainoa. Viestiä oli lähetelty niin työkavereille kuin kaverien ex-naisille, eikä niistä viesteistä jäänyt mitään epäselväksi.
Mun mies sanoo melkein joka päivä, että rakastaa minua
Nuorena sanoi kyllä. Kehui ja hellitteli myös sanallisesti. Nyt, 20-vuotta myöhemmin, ei mitään. Minun pitäisi sietää näpelöintiä, mutta hänen ei tarvitse sanoa mitään positiivista.
"Valitettavasti" tie makkariin käy monilla naisilla korvien kautta.
(Ja olen pitänyt itsestäni huolta; olen 35-vuotias kuten miehenikin. Olen hyvässä kunnossa, käyn salilla, meikkaan, jne.)
En tiedä mitä merkitystä tuolla jatkuvalla rakkauden höpinällä on. Tunnen pariskunnan, jotka joka paikassa, myös somessa hokee rakkauttaan toisiinsa. Kun tapaan heitä erikseen niin molemmat haukkuu toisiaan. Minulla mies, joka ei rakkauttaan hoe, mutta näyttää sen muuten kaikilla tavoilla.
Vierailija kirjoitti:
Tältä palstalta pitäisi tosiaan poistaa alapeukutus (ellei sitten samantien koko palstaa). Siitä tulee vain paha mieli, ja harvoin käy selväksi, mistä on oltu eri mieltä. Oma viestini on tuo 10, "Yhdessä liki 10v..." ja oletan että siinä ehkä alapeukutettiin väitettä, että rakastamisen sanominen olisi pinta-asia. Arvelen myös että joku alapeukutti vain siksi, että onnellisessa pitkässä parisuhteessa oleva avasi täällä suunsa. Tai ehkä alapeukutettiin koska ei uskottu koko viestiin. Tai mietittiin omaa m****umiestä, joka ei koskaan sanonut rakastavansa ja itkettiin näppäimistölle. Mutta tätä saan nyt jäädä pohtimaan, koska varsinaista keskustelua täällä harvoin näkee. :) Onnea joka tapauksessa itse kullekin parisuhteisiin, ei ne ole helppoja.
Näistä palstamammojen peukuista ei kannata välittää. Jokainen ajattelee asioista oman näkökantansa ja kokemuksiensa mukaan. Tulee ihan mieleen nuo Instagram babet, joille on tärkeätä, että heistä tykätään. Mitä väliä??
Ja olisi hyvä, jos koko palsta poistettaisiin tai toinen vaihtoehto: kaikki kommentit pitäisi kirjoittaa rekisteröityneenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohi aiheen, mutta mulla on avovaimo, joka ei koskaan sano niin, eikä häneltä saa mitään hellyyttä/läheisyyttä.
Miksi ihmeessä hän on edelleen avovaimosi?
Eikai sellaisen kanssa naimisiinkaan kannattaisi mennä?
Sanat on vaan sanoja. Tärkeempää on se miten toista kohtelee, siitä sen näkee rakastaako
Saan kauniita ja hyviä sanoja päivittäin. MIes on sosiaalinen, puhelias, avoin, positiivinen. Mutta me kumpikaan emme heittele rakkaus-sanaa kuin "muista tuoda leipää kaupasta" -kommenttia. Joka ikinen päivä puolisoni osoittaa teoillaan ja hellyydenosoituksillaan rakastavansa. Minulle se on paljon tärkeämpää kuin juuri sen sanan käyttäminen.