Onko muilla miesystävää joka ei koskaan sano rakastavansa sinua?
Kommentit (57)
Ohi aiheen, mutta mulla on avovaimo, joka ei koskaan sano niin, eikä häneltä saa mitään hellyyttä/läheisyyttä.
Minulla on mies, joka sanoo rakastavansa vain, kun haluaa seksiä.
Synonyymi: 'rakastan sinua' = 'mieleni tekee seksiä'.
Näin meillä.
Meillä ei kumpikaan sano koskaan rakastavansa.
Yhdessä ollaan oltu yli 30 vuotta.
Se tarkoittaa ettei rakasta. Toki ihmisillä voi olla monia syitä pysyä parisuhteessa.
Mies sanoo noin vain kännissä.
Kertoi että ei rakasta vasta naimisiin menon jälkeen. Olin uskonut kännipuheisiin, tyhmä kun olen.
On. Hän sanoi hyvin pian tutustumisemme alkuaikoina, ettei koe luontevaksi "harlekiiniromantiikkaa" eikä rakastamisesta puhumista. Hän osoittaa rakkautensa teoillaan ja niissä se todella näkyy <3
40 vuotta yhdessä ja mies sanoo, jos tilanne muuttuu. (eli jos ei rakasta)
Yhdessä liki 10v, rakkautta on kovasti, mutta mies osoittaa rakkautta teoilla eikä sanoilla. Mies ei myöskään ole sentyyppinen että kehuisi ulkonäköäni, koska ulkonäkö ei ole hänelle olennainen asia. Kiusaantuu jos kehun hänen ulkonäköään. Läheisyyttä ja intiimielämää kuitenkin on. Ei kannata takertua tuollaisiin pinta-asioihin ja tehdä niistä ongelmia. :) Vuosien mittaan oppii pikkuhiljaa rakastamaan ja kunnioittamaan toista sellaisena kuin hän on.
On ja olen suunnitellut hänen jättämistä
Vierailija kirjoitti:
Minulla on mies, joka sanoo rakastavansa vain, kun haluaa seksiä.
Synonyymi: 'rakastan sinua' = 'mieleni tekee seksiä'.
Näin meillä.
Minä en ymmärtänyt tuota nuorena. Kun mies puhuu rakastamisesta, hän tarkoittaa yleensä seksiä. Sana läheisyys tarkoittaa aika usein sellaista seksiä, josta nainen ei pidä. Kukaan ei ollut valistanut minua siitä, että miehet ja naiset puhuvat eri asioista.
Vierailija kirjoitti:
Ei ne miehet sellaisia sano enää, kun ollaan oltu pitempään yhdessä.
Se on heille itsestään selvyys.
Kun on silloin sanonut alussa että rakastaa, niin mies ei sitä toistele jatkuvasti, vaan olettaa että nainen tietää sen.Miehet ja naiset ovat tunteiden osoittamisessa ja sanoittamisessa erilaisia, vaikka niin moni väittää, ettei näin ole.
10v oltu yhdessä, mies sanoo oma-aloitteisesti edelleen. Älä yleistä.
Vierailija kirjoitti:
Kun on silloin sanonut alussa että rakastaa, niin mies ei sitä toistele jatkuvasti, vaan olettaa että nainen tietää sen.Miehet ja naiset ovat tunteiden osoittamisessa ja sanoittamisessa erilaisia, vaikka niin moni väittää, ettei näin ole.
Sitten tulee huppispuppis ero ihan puskista tän ja muiden asioiden takia. "Ei kukaan kädestä pitäen opettanut että ero voi tulla"
Olen ollut kahdesti naimisissa. Kumpikaan miehistä ei sanonut kertaakaan rakastavansa minua. Toisen aviomiehen toiminnassa rakastaminen sentään edes näkyi, ensimmäisen ei.
Seurustelukumppaneita on ollut useita. Heistä vain kaksi on sanonut rakastavansa.
Suomalaiseen kulttuuriin rakastamisesta puhuminen ei ole kuulunut. Ehkä amerikkalainen viihde tulee aikanaan muuttamaan tätä?
Vierailija kirjoitti:
Se nyt on vain sana, joka on saanut ylikorostetun merkityksen jenkkileffojen yms takia. Jos se äijä siinä vierellä kulkee vuosia eikä käy vieraissa yms niin kyllä se ainakin sitoutumista osoittaa, mutta eihän se riitä kun akat katselee lässy-leffoja sormi namilootassaan joissa joku jenkkiukkoprinssi-itämaan vie ravintolaan, ostaa kukkia, sukulaatia, koittaa sopiiko lasikenkä jalkaan jne. Sitten lähtee sillä sohvan montulle istuneella 100 kg kotihegettärellä heti ajatus laukalle.
Ensi kerralla kun mietit, miksi et saa naista, vastaus on viestissäsi. Tunteiden osoittaminen on ilmaista, ja sitä naiset useimmiten parisuhteessa kaipaavat. Sitä en sitten tiedä, millaisia naikkosia sinä silmäilet...
Vierailija kirjoitti:
Se tarkoittaa ettei rakasta. Toki ihmisillä voi olla monia syitä pysyä parisuhteessa.
Minun käsitys on että aika moni on naimisissa/suhteessa vaikka ei olisi kunnolla rakkautta.
Syyt yhdessä oloon on muita kuin rakkaus sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
10v oltu yhdessä, mies sanoo oma-aloitteisesti edelleen. Älä yleistä.
Mullakin mies sanoo yhä ja ollaan kohta oltu 17v yhdessä.
Miksi pilata hyvää toimivaa suhdetta r-höpinöillä?
M
Ihminen voi sanoa mitä vain ja tarkoittaa sitä tai olla tarkoittamatta. Ihan mielenkiinnosta kysyisin, että kumpi on useammin pettänyt, se joka hokee rakkauttaan joka käänteessä vai se joka on sanonut kerran ja luvannut ilmoittaa jos asiantilaan tulee muutos
Joka päivä sanomme toisillemme (joskus useastikin) rakastavamme toisiamme. Ja joka kerta se saa hymyn huulille. Kohta kymmenen vuotta yhdessä joista kaksi naimisissa ❤️ Naiset, älkää tyytykö mieheen joka ottaa teidät itsestäänselvyytenä.
Juu on.