Mies tahtoo pitää lapsen
Vahinkoraskaus, käytettiin kortsua mutta se petti. Olen nyt kolmannella viikolla raskaana ja en mitään muuta halua nyt kuin vaan abortin mahdollisimman nopeasti, mutta mies raivoaa ja huutaa etten voi tappaa meidän yhteistä lasta... Ollaan molemmat vasta päälle parikymppisiä!
En tiiä yhtään mitä teen, meenkö tekemään abortin mieheltä salaa vai yritänkö keskustella hänen kanssaan vielä? Monesti oon yrittäny mutta hyvä kun hön suostuu edes katsomaan minuun!
Nyt mies majailee vihaisena muualla ja oon ihan hukassa... Neuvoja?
Kommentit (36)
Jos olet aivan täysin varma ettet lasta halua niin teet sen abortin salassa ja väität keskenmenoksi. Mieshän sitä ei saa tietää mistään. Epärehellistä ja miehen yli jyräävää joo, mutta sulla on valta päättää kehostasi.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 17:47"]Eikö kannattais miettiä uudestaan? Ei oo ainakaan mikään nössö miehes. Mies21
[/quote]
Entäpä kun lapsi on syntynyt ja mies ei jaksakaan valvoa, syöttää, vaihtaa vaipppoja, päättääkin ottaa ja lähteä? Nainenko sen hoitaa jota ei edes halunnut alunperinkään?? Tai mitä jos mies lähteekin siinä vaiheessa kun abortti ei ole enää mahdollinen??
Onko miehellä realistinen käsitys siitä, miten lapsi muuttaisi hänen elämänsä? Jos hän ei pysty edes keskustelemaan tilanteestanne asiallisesti, miten sen jälkeen, kun vauva on läsnä elämässänne 24/7...
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 17:50"]Jos olet aivan täysin varma ettet lasta halua niin teet sen abortin salassa ja väität keskenmenoksi. Mieshän sitä ei saa tietää mistään. Epärehellistä ja miehen yli jyräävää joo, mutta sulla on valta päättää kehostasi.
[/quote]
Mies tulee kyseenalaistamaan sun rehellisyyden AINA tuommoisen tempun jälkeen. Varmasti hänellä tulee vähintäänkin mieleen että teetit salaa abortin jos keskenmenoksi väität.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 17:47"]Eikö kannattais miettiä uudestaan? Ei oo ainakaan mikään nössö miehes. Mies21
[/quote]
Oon miettinyt ja mietin tässä jatkuvasti päätä puhki. Kaikki opinnot vielä kesken, rahat riittää nyt juuri ja juuri, en ole kovin lapsirakas ja kammoan raskaana oloa. Toisaalta tuntuu hirveältä miehen puolesta, toisaalta suututtaa kun ei ymmärrä mua yhtään. Voisin kuvitella kiintyväni omaan vauvaan, mutta se ei tunnu tarpeeksi suurelta syyltä pitää lapsi...
Teet abortin tietenkin! Mieshän kohtelee sua kuin paskakasaa, ei suostu ymmärtämään mitä raskaus ja synnytys ja äitiys tarkoittaa tuossa vaiheessa elämää.
Olen itse 23 ja vahinkoraskauden yllättäessä tekisin abortin, viis muiden mielipiteistä. Mieti, tämä on SUN elämä, jos sen lapsen pidät, olet ikuisesti sidottu siihen vaikka mies kuinka hoitaisikin ja tuskin edes hoitaa.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 17:50"]Kortsua käytitte yhdessä eli te molemmat halusitte ehkäistä. Jos mies vahingon käytyä onkin yllättäen muuttanut mielensä, ei se tarkoita että sinunkin pitäisi. Sinä päätät, mies hyväksyy tai lähtee vetämään.
[/quote]
Tääkin pelottaa mua, että hän lähtisi, koska rakastan häntä tosi paljon. Olis kamalaa, jos meidät erottaisi abortti.
Ap
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 17:46"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 17:43"]Raskausviikkoja on koossa 4kpl silloin kuin testin pystyy yleensä edes tekemään. Älä huijaa. Sun trollin rakenne on taas ihan sama. "Mitä tehdä?"
[/quote]
Clearblue näyttää positiivista kun on 2-3
[/quote]
Eikös tuo 2-3 viikkoa kerro sen kuinka pitkä aika on hedelmöittymisestä. Jos testi näyttää tuon, viikkoja on 4 tai 5.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 17:54"]Teet abortin tietenkin! Mieshän kohtelee sua kuin paskakasaa, ei suostu ymmärtämään mitä raskaus ja synnytys ja äitiys tarkoittaa tuossa vaiheessa elämää.
Olen itse 23 ja vahinkoraskauden yllättäessä tekisin abortin, viis muiden mielipiteistä. Mieti, tämä on SUN elämä, jos sen lapsen pidät, olet ikuisesti sidottu siihen vaikka mies kuinka hoitaisikin ja tuskin edes hoitaa.
[/quote]
Tiedän... mies on mulle rakkainta ikinä ja yhtäkkiä tollanen puoli paljastui. Toisaalta on hänelläkin menossa tunnemyrsky tämän asian takia ja saattoi sanoa asioita joita ei tarkoittanut.
Ajattelin kohta soittaa miehelle, että tulisi kotiin ja juteltais tää asia läpi... pelottaa vaan että se on yhtä vihainen kun eilenkin ja saa mun olon syylliseksi.
ap
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 17:50"]Jos olet aivan täysin varma ettet lasta halua niin teet sen abortin salassa ja väität keskenmenoksi. Mieshän sitä ei saa tietää mistään. Epärehellistä ja miehen yli jyräävää joo, mutta sulla on valta päättää kehostasi.
[/quote]
Ja miehen lapsen elämästä siinä sivussa.
Aborttiin ja äkkiä. Johan miehen keskenkasvuisuudesta kertoo se, että majailee vihaisena muualla... Haloo? Ei normaali vastuuntuntoinen tuleva perheenisä majaile muualla, kun pitäisi olla kotona ratkomassa kriisiä rakentavasti.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 17:56"]
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 17:50"]Kortsua käytitte yhdessä eli te molemmat halusitte ehkäistä. Jos mies vahingon käytyä onkin yllättäen muuttanut mielensä, ei se tarkoita että sinunkin pitäisi. Sinä päätät, mies hyväksyy tai lähtee vetämään. [/quote] Tääkin pelottaa mua, että hän lähtisi, koska rakastan häntä tosi paljon. Olis kamalaa, jos meidät erottaisi abortti. Ap
[/quote]
Tuskin menetät mitään... Miehesi kuulostaa idiootilta kakarakusipäältä, joka on nyt vaan keksinyt, että olis hienoo leikkiä perhettä.
Soitin äsken ja nyt hän on matkalla kotiin juttelemaan. Katotaan mitä tästäkin tulee..
ap
"Jos olet aivan täysin varma ettet lasta halua niin teet sen abortin salassa ja väität keskenmenoksi. Mieshän sitä ei saa tietää mistään. Epärehellistä ja miehen yli jyräävää joo, mutta sulla on valta päättää kehostasi."
Tuo olisi pahinta, mitä ap voisi tehdä. Sillä valehteleminen ja salaaminen ei ole moraalisesti oikein ja mies muistaisi lopun ikäänsä, millainen ihminen ap. on ja tuskin hän saisi tuon kaiken jälkeen minkäänlaista arvostusta ja kunnioitusta mieheltä, eikä hänen ystäviltään.
Ap. sinä päätät omasta kehostasi, teetkö abortin vai et, mutta miehellä on oikeus tietää siitä etukäteen. Tietähän, että abortin jälkeen teidän suhteenne tulee muuttumaan, eikä siihen ole enää paluuta, halusin sitä sitten tai et.
Tajuatko millainen kultakimpale miehesi on? Etpä tietenkään kun ajattelet vain omaa napaa ja kuinka tappaisit omasi ja miehesi yhteisen lapsen.
Kortsua käytitte yhdessä eli te molemmat halusitte ehkäistä. Jos mies vahingon käytyä onkin yllättäen muuttanut mielensä, ei se tarkoita että sinunkin pitäisi. Sinä päätät, mies hyväksyy tai lähtee vetämään.