Miten rehellinen tinderprofiili?
Miten rehellisesti miehen pitäisi itsestään kertoa profiilissaan? Onko tarpeellista kertoa, että on 190cm pitkä mies jonka miehinen varustus on 11cm? Tai, että on 35-vuotias eikä ole koskaan ollut naisen kanssa? Tai, että on työtön eikä ole sosiaalista elämää. Onko aiheellista tuoda ilmi heti vai toivoa, että näillä asioilla ei ole lopulta merkistystä?
"Olen 35-vuotias seksuaalisesti kokematon herrasmies Kainuusta. Pituutta minulle on siunaantunut peräti 190cm, ja painoakin on miehiset 138kg, mainittakoon, että sentit ovat kohdallani kerääntyneet valitettavasti hieman vääriin paikkoihin ja miehinen varustukseni on ainoastaan 11cm pitkä erektoituneessa tilassa. Tämä on aiheuttanut sekä minulle, että suvulleni suurta häpeää ja epävarmuutta suvun jatkumisen puolesta. Saunaillat suvun ukkojen kesken ovat yhtä tuskaa. On sanomattakin selvää, että tällainen on vaikuttanut itsetuntooni ja naissuhteisiini. Mutta tässä minä nyt kuitenkin olen kaikkine vikoineni, nähdään pian kahvittelujen merkeissä ja tutustaan lisää!"
Lähtisittekö hetimiten kahville mikäli vastaan tulisi vastaavanlainen esittely itsestään? Kenties varustettuna kuvalla jossa kyseinen mies istuskelee pihakiikussa valkoisessa t-paidassa, taustalla auringon valaisema ja punaiseksi maalattu rintamamiestalo. Tai vaihtoehtoisesti kerrostaloyksiö, jonka seinät ovat vuorattu animehahmoilla.
Terveisin Naispelko28
Kommentit (2)
Vierailija kirjoitti:
Tavallista pidempi "Onko 11cm penis riittävä 190cm pitkälle miehelle".
Loistavaa.
Kyllä vain. Kokematon mies 35v ja 190cm pitkä mies 11cm peniksellä lienevät ne yleisimmät tapaukset palstalta, jotka päivittäin tuovat ongelmansa esiin. Ajattelin hyödyntää heidän tarinaansa.
Terveisin Naispelko28
Tavallista pidempi "Onko 11cm penis riittävä 190cm pitkälle miehelle".
Loistavaa.