Seksikkäin harrastus naisella
Kommentit (94)
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 12:17"]
Baletti on naisten harrastusten ykkönen. Vastaa lätkää miehellä. Taitoluistelu tulee niukasti kakkosena, vastaten ehkä jalkapalloa miehellä
Ratsastus naisen harrastuksena on kaikkea sitä mitä RUK (ja metsästys) miehellä
Runot, teatteri, kirjallisuus = autonrassaus, remontointi yms. tee-se-itse - taidot miehellä
Tennis on seksikäs harrastus naisella mutta taitaa olla sitä miehelläkin
[/quote]
+ koodaus
Ratsastus. Varsinkin edistyneemmät harrastajat kun ne osaa hallita isoa eläintä vähällä vaivalla. Ryhdikäs ja sellainen hiukka dominoiva olemus lupaa hyvää sängyssä nam
Seksikkäin:
-tanssi
-jyrsijälemmikit
-vapaaehtoistyö
Epäseksikkäin:
-useimmat taistelulajit
-fitness tai ainakin bodaus
-jääkiekko (myös fanitus)
-autot
-Aasiafilia (japanin kieli ja kulttuuri yms.)
-videopelit ja muu tietokonenörtteily
-Mies 29v + 1v-
Kyllähän se tanssi on. Oma naiseni harrastaa tanssia, ja on kyllä timmi keskivartalo ja meno on kuumaa sängyn puolella. ;)
Minun sanani totteleminen ja hemmotteluni. Tämä olisi.
Oikeastihan suomalainen mies tykkää eniten naisesta, joka leipoo korvapuusteja. Olkoon se harrastus.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 13:42"]Seksikkäin:
-tanssi
-jyrsijälemmikit
-vapaaehtoistyö
Epäseksikkäin:
-useimmat taistelulajit
-fitness tai ainakin bodaus
-jääkiekko (myös fanitus)
-autot
-Aasiafilia (japanin kieli ja kulttuuri yms.)
-videopelit ja muu tietokonenörtteily
-Mies 29v + 1v-
[/quote]
Ei vittu koskaan ei oo näin pahasti kopsahtanu :D Kivasti katson jääkiekkoa, kersasta asti harrastanut judoa, pelaan videopelejä ja opiskelen japania. Ja inhoan jyrsijöitä hahahhahaha
N18
Judo, myös muut kamppailulajit ovat plussaa naisessa.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 13:59"]
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 13:42"]Seksikkäin: -tanssi -jyrsijälemmikit -vapaaehtoistyö Epäseksikkäin: -useimmat taistelulajit -fitness tai ainakin bodaus -jääkiekko (myös fanitus) -autot -Aasiafilia (japanin kieli ja kulttuuri yms.) -videopelit ja muu tietokonenörtteily -Mies 29v + 1v- [/quote] Ei vittu koskaan ei oo näin pahasti kopsahtanu :D Kivasti katson jääkiekkoa, kersasta asti harrastanut judoa, pelaan videopelejä ja opiskelen japania. Ja inhoan jyrsijöitä hahahhahaha N18
[/quote]Hyi. No olet vasta noin pieni.
-Mies 29v + 1v-
Puutarhanhoito. Vaimo hurahti siihen täysin ja on varsin soma näky pyllistellessään pihalla. Ja pihaakin kyllä kehtaa katsella.
Jooga, zumba ja sellon soitto.
Kukka-asetelmien lattaminen, ystävättärien hiusten laittaminen, siis jos ovat kauniita.
[quote author="Vierailija" time="18.07.2015 klo 17:15"]
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 15:28"]
Jos tämä ei ole seksikästä niin mikä sitten?!
[/quote] Muuten 6/5 nainen, mutta on liannut itsensä tatuoinnilla. Nyt 4/5.
[/quote] Lisäksi rinnat puuttuu.
Työnteko. Käy jossain pikkutoimistossa päivisin pikkuautollaan pikkujakkupuvussaan. Sitten tulee kotiin oikeisiin töihin huolehtimaan perheestään.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 11:59"]Työnteko. Käy jossain pikkutoimistossa päivisin pikkuautollaan pikkujakkupuvussaan. Sitten tulee kotiin oikeisiin töihin huolehtimaan perheestään.
[/quote]
Ei työ ole harrastus
Olipa huono aloitus. Luulin, että ap itse sanoo ensin mielipiteensä.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 12:01"]Olipa huono aloitus. Luulin, että ap itse sanoo ensin mielipiteensä.
[/quote]
Sori :D no itse sanoisin tennis tai cheerleading. Ap
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 15:50"]Nuorien komistuksien kanssa rakastelu
[/quote]
Missä tollaseen harrastepiiriin voi osallistua?? Haluun tietää!