IL: Jenna, 22v, lähetti vanhemmilleen kuvan itsestään vaipoissa tutti suussa
Isältä tuli viesti, että Jenna kuuluisi hullujen huoneelle.
Juttu alkaa näin:
"Kun Juhani, 49, haluaa tehdä jotain tosi tuhmaa, hän kakkaa vaippoihin. Jennalla, 22, on erityinen hoivaaja, jonka kanssa hän leikkii pientä lasta. Juhanilla ja Jennalla on vaippafetissi."
Jos haluat lukea lisää, tilaa IL Plus. Itse en halua tietää aiheesta yhtään enempää. Trollaako IL meitä näillä Plus jutuilla, mitä mieltä?
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/77f272e5-42cb-4cbc-865d-121ff23c5491
Kommentit (348)
Ei kukaan terve ihminen kerro mitään petipuuhistaan omille vanhemmille.
Tuo tyttö on mieleltään todella sairas ja estoton.
En vanhempana osaisi enää suhtautua normaalisti jos lapseni tekisi tuollaista, näkisin vain ällöttävän perverssin siitä eteenpäin.
Juhani on päästään ihan yhtä sekaisin.
Jälleen yksi hyvä syy olla hankkimatta lapsia.
Isä käyttäytyi infantiilisti. Tytär sentään on niin kypsä, että hänen parafiliansa ei tuota häpeää.
Vanhemmat varmasti miettivät, että missä meni vikaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse pelkään ihan tosissani, että joskus vanhempani mistään saisivat fetissini selville. Jaan siis fetissiin liittyvää kuvamateriaalia fetissiin keskittyneellä sivustolla. Peitän niissä kasvoni, mutta vanhemmat voisivat silti tunnistaa mut niistä ja vähintään kodista, joka pilkottaa taustalla. Ja siis ei ole mitenkään todennäköistä että saisivat tätä mistään selville, silti se on mulla aito pelko. Mikään mahti maailmassa ei saisi mua lähettämään tälläistä materiaalia vanhemmilleni. Eli en voi mitenkään käsittää.
Mikä sun fetissi on?
Feederismi. Olen tietenkin vuosien aikana lihonut tän fetissin myötä, mut en sellaisia määriä et siitä voisi vanhemmat mitään arvata. Kuvamateriaali kuitenkin on sellaista ettei siinä jäisi paljoa arvailujen varaan.
Säälittää hänen vanhempansa ja lähipiirinsä.
Täytyy olla kärsimystä jos on tuollaisia ällöjä lähipiirissä.
En kestäisi sekuntiakaan tuollaisten oikkujen kanssa, menisin terapiaan tai lentäisin Sveitsiin ikilomalle...
Vierailija kirjoitti:
Eijumalauta, mikä villitys tämä on, että omille vanhemmille pitää kaikki perversionsa paljastaa?
Ei niitä kuulu paljastaa. Ei kukaan äiti tai isä halua tietää oman lapsensa pervoiluista. Eikä kukaan normaali lapsi halua, että hänen äitinsä tai isänsä tietäisi niistä.
Mielisairaala tosiaan. Ihan tästä syystä, että kokee tarvetta kertoa tuollaisesta vanhemmilleen. Sitä ei selitä mikään muu kuin mielen sairaus.
Jos se kuuluu jotenkin tohon vaippaleikkiin?
En muutenkaan ymmärrä nykymaailmaa.
Seksuaalisuus on jotenkin noussut ihmisten pääidentiteetiksi. Koko elämä pyörii "mä ja mun seksuaalisuus"-ympärillä. Ihmiset pohtii kuumeisena, että voiko sille "jemiina-petterille" antaa harrypotteri-kirjaa lahjaksi, kun se tenava on päättänyt että se on sellainen interufo-sukupuolinen ja panseksuaali.
Nyt jotkut 12-vuotiaat lapset jo julistavat julkisesti että mä olen sitten bi-seksuaali, mikä sää olet?
Mihin jäi entiset ajat, jolloin seksi ja seksuaalisuus oli vähän niin kuin yksityisasioita jotka kuului itselle ja ehkä kumppanille ja terapeutille. Ei niitä kuulutettu kirkoissa eikä yksityiskohtia hierottu koko suvun naamaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt jätetään tuo vanhemmille kertominen, niin mistä luulette tuollaisen johtuvan? Mitä on ollut lapsuudessa? Itselleni tulee mieleen ainakin välittämisen puute vanhempien taholta.
Mietin kanssa tätä, että kun Juhani haluaa tehdä jotain tuhmaa hän kakkaa vaippaan. Ei kai se ole tuhmaa, kun eihän vauvaa kuulu torua kakkaamisesta?
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ainakaan ole mitään mielenkiintoa jakaa seksielämääni vanhempieni kanssa. Se tuossa melkein sairainta on.
Jennalla touhu ei liittynyt seksiin vaan haluun olla vauva.
Vierailija kirjoitti:
Oksensin suuhuni.
Mikä ajaa ihmisen tuollaiseen?
Täysin varmasti en osaa suuhunoksentamiseen ajavaa juurisyytä haarukoida, mutta joissain tapauksissa Nissenin fundoplikaatio auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyse on seksuaalisesta fetissistä, kuka lähettää vanhemmilleen kuvia seksuaalisista fetisseistä?
En minäkään lähetä vanhemmilleni kuvaan kun käsiraudoitettuna saan piiskaa.
Isä on oikeassa, seksuaalifetissejään vanhemmille jakavat ei ole ihan normaaleja.
Tämä. Kyse taitaa olla vain sateenkaaariväen yritys luoda kohu aiheesta joka ei ole ongelma, voivat sitten taas uhriutua. Sateenkaariväki yrittää tehdä vauvakuteista ongelman, vaikka oikea asia mitä vanhempia häiritsee on että lapsi lähettää heille kuvia seksileikeistään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse pelkään ihan tosissani, että joskus vanhempani mistään saisivat fetissini selville. Jaan siis fetissiin liittyvää kuvamateriaalia fetissiin keskittyneellä sivustolla. Peitän niissä kasvoni, mutta vanhemmat voisivat silti tunnistaa mut niistä ja vähintään kodista, joka pilkottaa taustalla. Ja siis ei ole mitenkään todennäköistä että saisivat tätä mistään selville, silti se on mulla aito pelko. Mikään mahti maailmassa ei saisi mua lähettämään tälläistä materiaalia vanhemmilleni. Eli en voi mitenkään käsittää.
Mikä sun fetissi on?
Feederismi. Olen tietenkin vuosien aikana lihonut tän fetissin myötä, mut en sellaisia määriä et siitä voisi vanhemmat mitään arvata. Kuvamateriaali kuitenkin on sellaista ettei siinä jäisi paljoa arvailujen varaan.
Onneksi ei deeverismi. Se olisi jo aika extremeä.
Nuo läskifetissit on kyllä myös sairaita, joutaisivat suljetulle. Mikähän mennyt kehityksessä pieleen jos saa tyydytystä siitä, että joku toinen friikki syöttää ja lihottaa muodottamaksi kasaksi.
Vierailija kirjoitti:
Eijumalauta, mikä villitys tämä on, että omille vanhemmille pitää kaikki perversionsa paljastaa?
Ei niitä kuulu paljastaa. Ei kukaan äiti tai isä halua tietää oman lapsensa pervoiluista. Eikä kukaan normaali lapsi halua, että hänen äitinsä tai isänsä tietäisi niistä.
Mielisairaala tosiaan. Ihan tästä syystä, että kokee tarvetta kertoa tuollaisesta vanhemmilleen. Sitä ei selitä mikään muu kuin mielen sairaus.
Omat vanhempani eivät tiedä, että olen bi. Olen naimisissa miehen kanssa ja aion olla jatkossakin joten miksi kertoisin jotain tuollaista? Ei se nyt mitään kummallista ole, mutta miksi?
Jennan kohdalla vaippoihin ei liity mitään seksuaalista. Hänelle ne ja pikkuistelu, eli pikkutytön roolin ottaminen silloin, kun hoivaaja hoivaa häntä, tuovat lohtua ja turvaa. Pikkuisena oleminen on hänelle mielentila, johon on helppoa ajautua vaippojen, tuttien ja muiden asusteiden kanssa.
– Se on tavallaan osa luonnettani, hän sanoo.
Lohtua ja turvaa hän kokee tarvitsevansa huonon isäsuhteen vuoksi. Lapsuus kului isän alkoholismin varjossa. Jenna kokee, että vaippafetissi täyttää ainakin jossain määrin sitä tyhjiötä, jonka poissaoleva isä jätti.
Vierailija kirjoitti:
Nuo läskifetissit on kyllä myös sairaita, joutaisivat suljetulle. Mikähän mennyt kehityksessä pieleen jos saa tyydytystä siitä, että joku toinen friikki syöttää ja lihottaa muodottamaksi kasaksi.
Kuultiin jo.
Nyt pisulle, pesulle ja nukkumaan, jonne.
Juhani ei taida lähetellä kuvia itsestään kakat housussa vanhemmilleen? Toisaalta vanhemmathan ovat jo varmaan nähneet Juhanin kakat vaipoissa joskus 48 vuotta sitten.