Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täytän kohta 30 vuotta, minulla ei ole muuta kuin velkaa 15 tonnia. Kysymyksiä?

Vierailija
09.01.2022 |

Minulla ei ole kumppania, perhettä, ystäviä, työpaikkaa, rahaa, asuntoa, autoa.

Minulla on vain ylikallis vuokraluukku ja yli 15 tonnia velkaa.

Mitä haluaisit kysyä?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi velka?

Vierailija
2/20 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. Av mammoilla on omistusasunto, onnellinen parisuhde ja vaativa asiantuntijatyö vähintään 5500€/kk ansioilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suora kysymys kirjoitti:

Miksi velka?

Opintolainoja.

Vierailija
4/20 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä näet itsesi 5 vuoden päästä?

Vierailija
5/20 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on silti terveys, ruokaa kaapissa ja katto pään päällä? Paremmin asiat siis kuin suurimmalla osalla maailman ihmisistä.

Kaikki järjestyy.

Vierailija
6/20 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni 50 tonnia vippivelkoja, terveys mennyt, vihaan työtäni, ei kavereita ja olen läski. Ikää sellaiset 35

Vierailija
7/20 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko. Av mammoilla on omistusasunto, onnellinen parisuhde ja vaativa asiantuntijatyö vähintään 5500€/kk ansioilla.

Niinpä, ja kaikki tämä on hankittu viimeistään 24-vuotiaana. Perheen ruokkimiseen menee 50e kuussa ja autoon 20e kuussa.

Vierailija
8/20 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa alkaa tanssimaan. Mieli virkistyy.

Vierailija
9/20 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä näet itsesi 5 vuoden päästä?

Toivottavasti jossain muualla, kuin Suomessa.

Vierailija
10/20 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän sä työttömänä maksa edes vuokraasi, etkä varmaan velkaasikaan.

Vierailija
11/20 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on silti terveys, ruokaa kaapissa ja katto pään päällä? Paremmin asiat siis kuin suurimmalla osalla maailman ihmisistä.

Kaikki järjestyy.

Ruokaa on ja katto pään päällä, mutta nekin on tällä hetkellä hankittu lainarahalla, joten lainat vaan kasvaa ja samalla henkinen ja fyysinen terveys heikkenee stressin takia.

Vierailija
12/20 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sun tie ulos tosta tilanteesta on?

Vierailija
13/20 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on lapsia, mutta muuten sama tilanne. Opintolainavelkaa 20 000€, ei mitään omaisuutta. Työpaikka löytyy ja maksan velkaa kokoajan pois, mutta aika hidasta se on. Monilla muilla samanikäisillä on lapsia, puoliso, hieno auto ja omistusasunto. Myönnän kadehtivani heitä.

Vierailija
14/20 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ressukalta kuulostat. Yleensähän tuossa vaiheessa on jo vintään 50 000 eurolla sijoituksia + omistusasunto

Vierailija
15/20 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ap. duuniin ja maksa velkas. Lopeta vinkuminen ja itsesääli, kyllä se siitä.

Vierailija
16/20 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla päihdeongelma?

Vierailija
17/20 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa itse asiassa aika tavalliselta nykypäivänä.

Vierailija
18/20 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin, oot vielä todella nuori! Ei tuon ikäisenä tarvitse vielä olla mitään omistusasuntoja ym.

Toiseksi, 15000 euroa velkaa on kuitenkin aika vähän, varsinkin jos se on lähes korotonta opintolainaa.

Olen työssä, jossa nään erittäin surullisia ihmiskohtaloita ja siksi kehotankin nyt sua laittamaan asiat oikeisiin mittasuhteisiin.

Sulla on elämä vielä edessä, aikaa löytää oma paikkasi, ystäviä ja ehkä kumppanikin (yksinkin on ihan hyvä, kokemusta on).

Vierailija
19/20 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkin, oot vielä todella nuori! Ei tuon ikäisenä tarvitse vielä olla mitään omistusasuntoja ym.

Toiseksi, 15000 euroa velkaa on kuitenkin aika vähän, varsinkin jos se on lähes korotonta opintolainaa.

Olen työssä, jossa nään erittäin surullisia ihmiskohtaloita ja siksi kehotankin nyt sua laittamaan asiat oikeisiin mittasuhteisiin.

Sulla on elämä vielä edessä, aikaa löytää oma paikkasi, ystäviä ja ehkä kumppanikin (yksinkin on ihan hyvä, kokemusta on).

Anteeks nyt mutta 30v ei ole enää mikään "ihan todella nuori". 20v on vielä hyvin nuori. 30v alkaa olla jo sen ikäinen että olisi jo erittäin korkea aika alkaa tekemään oikeita valintoja elämässä.

Vierailija
20/20 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli alle kolmekymppisenä perkeleen paljon vippivelkoja ym. Ulosotossa olin pitkään. Nyt onneksi se helvetti ohi, ja ikinä en enää päästä asioita siihen pisteeseen. Niin ja ihan lähärin palkalla maksoin ne velat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä