Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IL: Jenna, 22v, lähetti vanhemmilleen kuvan itsestään vaipoissa tutti suussa

Vierailija
09.01.2022 |

Isältä tuli viesti, että Jenna kuuluisi hullujen huoneelle.

Juttu alkaa näin:

"Kun Juhani, 49, haluaa tehdä jotain tosi tuhmaa, hän kakkaa vaippoihin. Jennalla, 22, on erityinen hoivaaja, jonka kanssa hän leikkii pientä lasta. Juhanilla ja Jennalla on vaippafetissi."

Jos haluat lukea lisää, tilaa IL Plus. Itse en halua tietää aiheesta yhtään enempää. Trollaako IL meitä näillä Plus jutuilla, mitä mieltä?

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/77f272e5-42cb-4cbc-865d-121ff23c5491

Kommentit (348)

Vierailija
101/348 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy alkaa valmistamaan ja myymään aikuisvauvojenvaunuja. Markkinarakoa näyttäisi löytyvän.

Vierailija
102/348 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset ovat elämän onni ja tarkoitus.

Elämä ilman lapsia ei kannata kun kukaan ei tule sitten vanhainkotiin katsomaan.

Edes vaipoissa ja tutti suussa.

Tämä. Paljosta vetoa, että ketju on katkeria veloja täynnä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/348 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosielämän Tanhupallo.

Vierailija
104/348 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairas lehti/media, joka julkaisee tällaista koko kansalle kuvien kanssa.

Vierailija
105/348 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki sympatiat Jennan isälle.

Jos lapsi on aina ollut tuollainen sekoboltsi niin joisin kyllä minäkin.

Ei varmaan isäsuhdetta parantanut tuo sairas kuvakaan.

Niinpä. En vaan käsitä tätä lainkaan. Ajatteliko Jenna, että isä ryntää sinne kämpillensä hoivaamaan häntä, kun saa kuvan 22v tyttärestään vaipat päällä ja tutti suussa? Oliko edes mitään rintojen päällä vai oliko tissit paljaana? Ihan kauhea juttu.

Vierailija
106/348 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy alkaa valmistamaan ja myymään aikuisvauvojenvaunuja. Markkinarakoa näyttäisi löytyvän.

Kiitti. Nauroin pitkästä aikaa ääneen.

Vierailija
107/348 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon jutun kuvituskuva pitää saada palstan banneriin!

Hahahaha on kyllä samaa matskua sen taannoisen tissiposken kanssa. Se oli yhtä hirveä kuva!

Vierailija
108/348 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkää huomionhakuisuuttahan tuo on. mitä vetoa, että kohta tuokin tytteli pylleröi vaippoineen jossain ylen dokkarissa kertomassa fetissistään.

Nykyään ei tarvita mitään erikoislahjakkuuta tai kykyjä, pitää vaan antaa itsestään tarpeeksi "vinksahtanut" vaikutelma, niin julkisuus on taattu.

Vierailija
109/348 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotimaisen elokuvan yle-tarjontaa alla , olkaa hyvät. 

Sairasta meininkiä per-voille illan laatuviihteeksi.   

https://areena.yle.fi/1-4466930

Vierailija
110/348 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme nössöt, itse nekrofiilinä laitan tuoreille v a i n a j i l l e vaipat kun rigor mortis päättyy ja tulee tavarat housuun

Ihan normi settiä.

Ootko Päijät-Hämeen ensihoidosta?

Vierailija
111/348 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mikä sun fetissi on?[/quote]

Feederismi. Olen tietenkin vuosien aikana lihonut tän fetissin myötä, mut en sellaisia määriä et siitä voisi vanhemmat mitään arvata. Kuvamateriaali kuitenkin on sellaista ettei siinä jäisi paljoa arvailujen varaan.[/quote]

Juu, teikäläisiä näkyy hesen jonossa.

Vierailija
112/348 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ainakaan ole mitään mielenkiintoa jakaa seksielämääni vanhempieni kanssa. Se tuossa melkein sairainta on.

Jennalla touhu ei liittynyt seksiin vaan haluun olla vauva.

Aikuisen ihmisen ei ole tervettä haluta olla vauva ja vaihtaa keski-ikäisen kakka vaippoja. Molemmat ovat psykiatrin tarpeessa ja heidät pitäisi itseasiassa ottaa pakkohoitoon.

No se vaipanvaihtaja-fetisti vois mennä vanhusten hoivalaitokseen hommiin -ja nauttimaan. Siellä riittäisi vaipanvaihtoa.

Vierailija
113/348 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eijumalauta, mikä villitys tämä on, että omille vanhemmille pitää kaikki perversionsa paljastaa?

Ei niitä kuulu paljastaa. Ei kukaan äiti tai isä halua tietää oman lapsensa pervoiluista. Eikä kukaan normaali lapsi halua, että hänen äitinsä tai isänsä tietäisi niistä. 

Mielisairaala tosiaan. Ihan tästä syystä, että kokee tarvetta kertoa tuollaisesta vanhemmilleen. Sitä ei selitä mikään muu kuin mielen sairaus. 

Jos se kuuluu jotenkin tohon vaippaleikkiin?

En muutenkaan ymmärrä nykymaailmaa.

Seksuaalisuus on jotenkin noussut ihmisten pääidentiteetiksi. Koko elämä pyörii "mä ja mun seksuaalisuus"-ympärillä. Ihmiset pohtii kuumeisena, että voiko sille "jemiina-petterille" antaa harrypotteri-kirjaa lahjaksi, kun se tenava on päättänyt että se on sellainen interufo-sukupuolinen ja panseksuaali.

Nyt jotkut 12-vuotiaat lapset jo julistavat julkisesti että mä olen sitten bi-seksuaali, mikä sää olet?

Mihin jäi entiset ajat, jolloin seksi ja seksuaalisuus oli vähän niin kuin yksityisasioita jotka kuului itselle ja ehkä kumppanille ja terapeutille. Ei niitä kuulutettu kirkoissa eikä yksityiskohtia hierottu koko suvun naamaan.

Joo ei pysy mukana enää nykymenossa.

Pojan tyttöystävä aloittaa joulupöydässä ruokaillessa keskustelun: " mä oon sit muuten muunsukupuolinen."

Vanha faari pöydän päästä huokasee helpotuksesta  ja sanoi: ai jaa, mä jo säikähdin että sellanen vekaani, kun tuo kinkkukin ehdittiin nostaa jo tohon pöytään.

Vierailija
114/348 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pervot pakkohoitoon.

Vierailija
115/348 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mitään sairautta ei enää tarvitse hävetä tai yrittää olla toteuttamatta?

Vierailija
116/348 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaisia sekopäisyys normalisoituu. 666.

Vierailija
117/348 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt jätetään tuo vanhemmille kertominen, niin mistä luulette tuollaisen johtuvan? Mitä on ollut lapsuudessa? Itselleni tulee mieleen ainakin välittämisen puute vanhempien taholta.

Mietin kanssa tätä, että kun Juhani haluaa tehdä jotain tuhmaa hän kakkaa vaippaan. Ei kai se ole tuhmaa, kun eihän vauvaa kuulu torua kakkaamisesta?

Juhani jos luet tätä vauvapalstaa, annan sinulle uuden ajatuksen: Mitäs jos seuraavan kerran haluat tehdä jotain oikein tuhmaa, niin kakkaa potan viereen lattialle tai olohuoneen sohvalle. Se on erittäin tuhmasti tehty!!

Vierailija
118/348 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi mitään sairautta ei enää tarvitse hävetä tai yrittää olla toteuttamatta?

Miksi sairautta pitäisi hävetä, kun monelle sairaudelle ei voi mitään? Fetissit ja huomionhakuisuus sen sijaan eivät ole sairauksia, joille ei voi mitään. Yleensä ihmiset pystyy jollain lailla kontrolloimaan käytöstään ja mitä tuovat julki.

Vierailija
119/348 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka vinksahtanut pitää olla että lähettää vanhemmilleen tuollaisen kuvan? Olen samaa mieltä isäpapan kanssa, hullujen huoneelle tuo kuuluisi!

Vierailija
120/348 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavistahvot täällä pöyristelee kun omassa elämässä hurjinta on Novan kuuntelu. Olette säälittäviä.