IL: Jenna, 22v, lähetti vanhemmilleen kuvan itsestään vaipoissa tutti suussa
Isältä tuli viesti, että Jenna kuuluisi hullujen huoneelle.
Juttu alkaa näin:
"Kun Juhani, 49, haluaa tehdä jotain tosi tuhmaa, hän kakkaa vaippoihin. Jennalla, 22, on erityinen hoivaaja, jonka kanssa hän leikkii pientä lasta. Juhanilla ja Jennalla on vaippafetissi."
Jos haluat lukea lisää, tilaa IL Plus. Itse en halua tietää aiheesta yhtään enempää. Trollaako IL meitä näillä Plus jutuilla, mitä mieltä?
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/77f272e5-42cb-4cbc-865d-121ff23c5491
Kommentit (348)
Vierailija kirjoitti:
Tuon jutun kuvituskuva pitää saada palstan banneriin!
Aikuisvauva.fi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuon jutun kuvituskuva pitää saada palstan banneriin!
Aikuisvauva.fi
No eikös se ole palstan meininki? Ei täällä vauvat keskustele eikä usein keskustella vauvoista myöskään. Kerran tein aloituksen, jossa kyselin vauvantarvikkeista eikä kukaan edes kommentoinut siihen.
Elämme mielisairaassa ajassa. Tämän täytyy olla Matrix jonka ohjelmoija on laittanut meidät kaikki pelihahmot hullujen huoneelle ja luemme lehdistä yhä erikoisempia tarinoita aina vaan ja alamme pitää niitä "normaaleina"
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän sen, että jollain voi olla joku fetissi, mutta sitä en tajua kun muita ihmisiä pitää sotkea siihen ja pakottaa osallistumaan. Jenna voi ihan rauhassa puolestani vaippailla sydämensä kyllyydestä, mutta miksi ikääntyvien vanhempien mieltä pitää tuolla lailla järkyttää?
No ei 22-vuotiaalla vielä kovin ikääntyneitä vanhempia ole? Saattaa olla, että vanhemmat ovat riettaampia kuin Jenna itse, mutta eihän sitä omalle lapselle voi paljastaa.
Jos mun lapsi (24v.) lähettäisi tuollaisen kuvan, niin enpä muuta voisi ajatella kuin että tuli väärälle henkilölle. Jonkun nauruemojin laittaisin takaisin. Olen vasta 48-vuotias, niin ei oikein osaisi järkyttyä moisesta. Katsomani elokuvatkin ovat kamalampia kuin joku vaippakuva omasta aikuisesta lapsesta.
On tuo hillitympi perversio verrattuna näihin "kurista mua, isukki" -sekopäihin!
Hyi helvata! Onko nämä jotain elämästä syrjäytyneitä ressukoita?
Jotain on pahasti vialla...
Olen lukeunut jostain, että hyvin monella on jokin fetissi. Joillakin se on jotain yleisesti hyväksyttyä (esim. joku tyypillinen eroottiseksi mielletty vaate tai varuste), joillakin sitten jotain vähän vähemmän hyväksyttyä.
Hullujen huoneelle tuollaiset pitäisi laittaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän sen, että jollain voi olla joku fetissi, mutta sitä en tajua kun muita ihmisiä pitää sotkea siihen ja pakottaa osallistumaan. Jenna voi ihan rauhassa puolestani vaippailla sydämensä kyllyydestä, mutta miksi ikääntyvien vanhempien mieltä pitää tuolla lailla järkyttää?
No ei 22-vuotiaalla vielä kovin ikääntyneitä vanhempia ole? Saattaa olla, että vanhemmat ovat riettaampia kuin Jenna itse, mutta eihän sitä omalle lapselle voi paljastaa.
Jos mun lapsi (24v.) lähettäisi tuollaisen kuvan, niin enpä muuta voisi ajatella kuin että tuli väärälle henkilölle. Jonkun nauruemojin laittaisin takaisin. Olen vasta 48-vuotias, niin ei oikein osaisi järkyttyä moisesta. Katsomani elokuvatkin ovat kamalampia kuin joku vaippakuva omasta aikuisesta lapsesta.
Sehän se vasta olisikin, jos isä olisi laittanut vastauksena kuvan itsestään alasti käsiraudoissa.
Vierailija kirjoitti:
On tuo hillitympi perversio verrattuna näihin "kurista mua, isukki" -sekopäihin!
Ne enemmän tarvitsevat apua kuin tämä Jenna - antaa larpata vaan.
Miksi hitossa se piti omille vanhemmille tiedottaa?! Ei minulle tulisi mieleenkään lähettää isälleni kuvaa minusta sidottuna seksikeinuun..
Vierailija kirjoitti:
Oon paskantanut vaimoni suuhun, se oli ainoa kerta kun sain orgasmin.
Tuliko vaimo samalla?
Tämä on Uusi Normaali. Kaikki sairas halutaan saada hyväksyttäväksi
Vierailija kirjoitti:
Hyi helvata! Onko nämä jotain elämästä syrjäytyneitä ressukoita?
Jotain on pahasti vialla...
Yleensä ne syrjäytyneet on niitä fiksuja. Eivät pysty olemaan kuin kauppareissun ajan teidän orjien ja lampaiden kanssa samassa tilassa.
Eikös fetissit tule lapsuuden kokemuksista? Tyttöraukka ollut märissä vaipoissa liian kauan.
Oksettaa tämä fetissien ja muiden sairaiden oikkujen normalisoiminen.
Kaikki sairaat perverssit iloisesti mediassa röörejään raottamassa päivästä toiseen ja ties mitä hullutuksia.
Jumala on meidät hylännyt aikoja sitten noiden elukoiden takia, hävetkää!
Sairas tyttö avun tarpeessa. Passittaisin hoitoon jos olisi munun lapsi.
Kerron kyllä vanhemmilleni, kuka on kumppanini, mutta en, mitä teemme intiimielämässämme 🙄