Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IL: Jenna, 22v, lähetti vanhemmilleen kuvan itsestään vaipoissa tutti suussa

Vierailija
09.01.2022 |

Isältä tuli viesti, että Jenna kuuluisi hullujen huoneelle.

Juttu alkaa näin:

"Kun Juhani, 49, haluaa tehdä jotain tosi tuhmaa, hän kakkaa vaippoihin. Jennalla, 22, on erityinen hoivaaja, jonka kanssa hän leikkii pientä lasta. Juhanilla ja Jennalla on vaippafetissi."

Jos haluat lukea lisää, tilaa IL Plus. Itse en halua tietää aiheesta yhtään enempää. Trollaako IL meitä näillä Plus jutuilla, mitä mieltä?

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/77f272e5-42cb-4cbc-865d-121ff23c5491

Kommentit (348)

Vierailija
41/348 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohto-elokuvan katsoneet muistatteko kun yhdessä huoneessa oli touhut menossa eläinpuvut päällä! En tajunnut alkuun ollenkaan, että mikä juttu sekin oli... mutta kai joku fetissihomma kyseessä siinäkin?

Vierailija
42/348 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty lukemaan juttua, mutta onko kyse hänen oikeista vanhemmistaan vai jostain leikki-daddystä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/348 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oma kakara tekisi tuollaista niin soittaisin ambulanssin ja pistäisin välit poikki ikuisiksi ajoiksi. Ei kiinnostaisi olla tekemisissä tuollaisen hullun kanssa.

Vierailija
44/348 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks vauvalla on kynsilakkaa? Ei nyt mennyt roolileikki ihan putkeen.

Vierailija
45/348 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta siis onko tuo tuollainen pukeutuminen mikään seksuaalinen asia? Vai jokin muu elämäntapa.

Vierailija
46/348 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän sen, että jollain voi olla joku fetissi, mutta sitä en tajua kun muita ihmisiä pitää sotkea siihen ja pakottaa osallistumaan. Jenna voi ihan rauhassa puolestani vaippailla sydämensä kyllyydestä, mutta miksi ikääntyvien vanhempien mieltä pitää tuolla lailla järkyttää?

Samaa mieltä. Ei kukaan halua tietää lapsiensa tai vanhempiensa seksielämästä. Jennan isällä oli ihan oikea reaktio tyttäreltä tulleeseen fetissikuvaan.

Vierailija
47/348 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvottavia sekopäitä, mitä ovatkaan, jumalan hylkäämiä friikkejä.

Sanoo joku, joka sidotaan käsiraudoilla sänkyyn ja ruoskitaan.

Vierailija
48/348 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä nämä toimittelijat kaivavat näitä järjettömiä juttuja. Jos oma läheiseni kertoisi minulle tuollaisesta, en pystyisi suhtautumaan häneen enää missään asiassa vakavasti. Silmissä pyörisi aina hänet kohdatessani kuva tuttisuisesta vaippoihin pukeutuneesta aikuisesta vauvasta. Ihmiset saisivat pitää hölmöytensä omana tietonaan.

Vierailija
49/348 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä koskaan ottaisi töihin ketään julkisesti tuollaisia harrastavia ihmisiä.

Minulla tulee valitettavasti mieleen, että haluavat vähän muutakin kuin vain itse esittää vauvoja.. En todellakaan päästäisi omien lasten lähelle.

🤮

Vierailija
50/348 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pelkään ihan tosissani, että joskus vanhempani mistään saisivat fetissini selville. Jaan siis fetissiin liittyvää kuvamateriaalia fetissiin keskittyneellä sivustolla. Peitän niissä kasvoni, mutta vanhemmat voisivat silti tunnistaa mut niistä ja vähintään kodista, joka pilkottaa taustalla. Ja siis ei ole mitenkään todennäköistä että saisivat tätä mistään selville, silti se on mulla aito pelko. Mikään mahti maailmassa ei saisi mua lähettämään tälläistä materiaalia vanhemmilleni. Eli en voi mitenkään käsittää.

Vierailija
51/348 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä koskaan ottaisi töihin ketään julkisesti tuollaisia harrastavia ihmisiä.

Minulla tulee valitettavasti mieleen, että haluavat vähän muutakin kuin vain itse esittää vauvoja.. En todellakaan päästäisi omien lasten lähelle.

🤮

Hmm, en kyllä itse halua kutsua kenenkään lapsia h u o riksi tai sitoa niitä sänkyyn, vaikka sängyssä tämä on asiallista menoa. Enkä kyllä töissäkään. Yleensä terveellä ihmisellä fetissit ovat muusta elämästä erillinen asia, vaikka on toki yksilöitä jotka tekevät niistä elämäntavan.

Mutta onpa vähän kaukaa haettuja ennakkoluuloja sinulla.

Vierailija
52/348 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin tulee valitettavasti heti mieleen ettei noilla ole ihan viattomat leikit kyseessä, vaan ovat kiinnostuneita myös oikeista lapsista vähän väärällä tavalla.

Hoitoonhan tuollaiset kuuluisi ja terapiaan, minusta jopa ne ruoskimiset ja kuristamiset ovat aika perussettiä tähän verrattuna..

Vierailija
53/348 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksensin suuhuni.

Mikä ajaa ihmisen tuollaiseen?

Vierailija
54/348 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä että täälläkin arvostellaan vain naista ties miksi ja housuun p*skova mies ei aiheuta mitään reaktiots

Vierailija
55/348 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt jätetään tuo vanhemmille kertominen, niin mistä luulette tuollaisen johtuvan? Mitä on ollut lapsuudessa? Itselleni tulee mieleen ainakin välittämisen puute vanhempien taholta.

Vierailija
56/348 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse pelkään ihan tosissani, että joskus vanhempani mistään saisivat fetissini selville. Jaan siis fetissiin liittyvää kuvamateriaalia fetissiin keskittyneellä sivustolla. Peitän niissä kasvoni, mutta vanhemmat voisivat silti tunnistaa mut niistä ja vähintään kodista, joka pilkottaa taustalla. Ja siis ei ole mitenkään todennäköistä että saisivat tätä mistään selville, silti se on mulla aito pelko. Mikään mahti maailmassa ei saisi mua lähettämään tälläistä materiaalia vanhemmilleni. Eli en voi mitenkään käsittää.

Mikä sun fetissi on?

Vierailija
57/348 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on seksuaalisesta fetissistä, kuka lähettää vanhemmilleen kuvia seksuaalisista fetisseistä?

En minäkään lähetä vanhemmilleni kuvaan kun käsiraudoitettuna saan piiskaa.

Isä on oikeassa, seksuaalifetissejään vanhemmille jakavat ei ole ihan normaaleja.

Vierailija
58/348 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt jätetään tuo vanhemmille kertominen, niin mistä luulette tuollaisen johtuvan? Mitä on ollut lapsuudessa? Itselleni tulee mieleen ainakin välittämisen puute vanhempien taholta.

No eikös ne, jotka tykkää piiskaleikeistä, niin ovat lapsena saaneet remmiä?

Vierailija
59/348 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon paskantanut vaimoni suuhun, se oli ainoa kerta kun sain orgasmin.

Jos olisin sinä, ottaisin yhteyttä IL Plus toimitukseen. He varmaan haluavat julkaista tarinasi.

Laatulehti ja persujen informaatiolähde Seiska myös

Vierailija
60/348 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Juhani 49 kakkahousu ei sitten ilmeisesti ole mitenkään epänormaali?