Yhden illan hoito ilkeilee jälkeenpäin
Vietin yhden suht' humalanhuuruisen yön aikoja sitten miehen kanssa. Hän oli mun luona, ei vaihdettu numeroita ja hienovaraisesti (ei sarkasmia!) vihjailtuani hän poistui nopeasti herättyämme. Meillä oli kuitenkin ihan kivaa ja seksi oli hyvää. Ei sen kummempaa. Nyt jälkeenpäin olemme törmänneet samoissa juhlissa ja baareissa, mutta ei olla edes moikattu (vaikka ekalla kerralla yritin). Sen sijaan mies tai oikeastaan hänen kaverinsa vilkuilevat, elehtivät/naureskelevat ilkeästi ja tulevat tahallaan lähelle. Miksi? En odottaisikaan, että pitäisi halailla tai vaihtaa kuulumisia, mutta se käytös on lapsellista. Mikseivät voi vain ignoorata täysin? En koe tehneeni yhtään mitään väärää eikä kukaan heistä ei tunne minua ollenkaan.
Kommentit (23)
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 00:39"]
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 00:26"]
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 00:19"]
Olet törmännyt ihka oikeaan sikaan. Mä olen myös näitä tavannut, koska mielestäni myös naisella voi olla seksuaalisuus, mitä eivät jotkut miehet näytä hyväksyvän. Huorittelu on tästä oiva todiste. Hyvin vaan on näyttänyt tavara kelpaavan kuitenkin. Ja ihan vaan seksistä on ollut kyse, etten ole perään jäänyt ruikkaamaan.
Ei voi kuin ihmetellä, kun on käyty kuussa, kehitetty rokotteet, valloitettu vuoria ja nikkaroitu pitkän matkan ohjuksia, niin yhä ollaan tässä tilanteessa tämän asian suhteen!!! Mies "nussii yhden illan hoitoo, eli huoraa", ja siitä lennetään heti kertomaan kavereille, voi voi voi. Pitäiskö kasvaa aikuiseksi?
[/quote]Yhden illan hoidot ovat luonnottomia ja täysin naisten perusluonteen vastaisia. Ei ihme, että miehetkään eivät oikein osaa suhtautua asiaan ja voivat käyttäytyä kummallisesti tilanteen jälkeen. Kulttuuriin on vain tullut sellainen kirjoittamaton sääntö, että perusluonteesta ja säännöistä voi luopua känniravintoloissa tavatessa.
En siis tuomitse ns.yhden illan juttuja, mutta mielestäni koko pariutumiskulttuuri on absurdi tässä mielessä ja se hämmentää kaikenlaisia ihmisiä molemmista sukupuolista.
-Mies 29v + 1v-
[/quote]
No mitäpä jos kirjoitettaisiin kulttuurin sääntöjä hiukan uusiksi? Sinkkutalouksien määrä kasvaa kohisten, joten varmaankin pitäisi uudistaa sitä arvomaailmaa sukupuolikäyttäytymisen ja moraalisen oikeuden kannalta. Kaikki muu näytetään sujuvasti hyväksyvän, mutta naisen halu ainoastaan ottaa seksiä vastaan ihan pelkkään omaan tarpeeseen on täysi tabu. Sukupuolisuus ja kiima kuuluu kaikille, samoin kuin nälkä, jano, tarve liikkua ym. Jokaisella on oikeus antaa itselleen tyydytystä, kunhan ei loukkaa sillä ketään.
Onko miestä, joka uskaltaisi hyökätä kaveriaan vastaan tämän käyttäytyessä yhtä sikamaisesti, kuin ap:n tapauksessa? Kaikki lähtee siitä oman asenteen muutoksesta.
[/quote]
Jokainen saa arvostella toisia jos itse niin haluaa
Mitä ihmeellistä tossa nyt on? Miesporukoissa satutaan naureskelemaan helpoille naisille..
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 00:12"]
Vietin yhden suht' humalanhuuruisen yön aikoja sitten miehen kanssa. Hän oli mun luona, ei vaihdettu numeroita ja hienovaraisesti (ei sarkasmia!) vihjailtuani hän poistui nopeasti herättyämme. Meillä oli kuitenkin ihan kivaa ja seksi oli hyvää. Ei sen kummempaa. Nyt jälkeenpäin olemme törmänneet samoissa juhlissa ja baareissa, mutta ei olla edes moikattu (vaikka ekalla kerralla yritin). Sen sijaan mies tai oikeastaan hänen kaverinsa vilkuilevat, elehtivät/naureskelevat ilkeästi ja tulevat tahallaan lähelle. Miksi? En odottaisikaan, että pitäisi halailla tai vaihtaa kuulumisia, mutta se käytös on lapsellista. Mikseivät voi vain ignoorata täysin? En koe tehneeni yhtään mitään väärää eikä kukaan heistä ei tunne minua ollenkaan.
[/quote]
Miksi sen pitäisi sinua mitenkään huomioida?