Päivi Lipponen tulee vähällä toimeen
Nyt Venäjän kaasuputkilobbarimiljonääri Paavo Lipposen vaimo kehuskelee sillä, miten vähällä tuli aikaisemmin toimeen. En tiedä, miten tähän oikein pitäsi suhtautua...
Kommentit (33)
On se tiukkaa. Aina pitää leikata pienempi tuloksilta että itse saa .
Ihan reilu ammatti . Leikkaa pienituloisilta pois että itse saa enemmän. Edustaa kansaa .
Leikataan hei pienistä eläkkeistä siirretään sopeutus eläkkeeseen ja palkkoihin kuin venäjä seuralle.
Päivi Lipponen ei edes tiedä mitä ' tulla vähällä toimeen' tarkoittaa.
Anna mun nauraa.
Lipposet tienasi miljoonia Putinin putkella ja Päivin piti kikkailla vielä sopeutumiseläkkeelläkin. Siinä on se heidän vähällä pärjääminen.
Kristittyjen turvallisuuden vaarantaminen on myös ihmisoikeus ja uskonnon vapaus loukkaus.
Vierailija kirjoitti:
Lipposet tienasi miljoonia Putinin putkella ja Päivin piti kikkailla vielä sopeutumiseläkkeelläkin. Siinä on se heidän vähällä pärjääminen.
MIljonääriä ovat. Paavo Lipponen todellakin nosti yhtiönsä kautta valtavat putkirahat. Vielä tuli tuloja Venäjän toimista keväällä 2022, vaikka sota oli alkanut 2022 talvella.
Ekumenia on rikollinen eksytys vääriä oppeja vastaan evankeliumia. Talouspetoksia.
Eurot euroista Mooses. Markat markoista Mooses. Hammas hampaasta karmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MIljonääriä ovat. Paavo Lipponen todellakin nosti yhtiönsä kautta valtavat putkirahat. Vielä tuli tuloja Venäjän toimista keväällä 2022, vaikka sota oli alkanut 2022 talvella.
Kun korruptiosta ei saa eikä voi puhua, niin tämä oli ainakin moraalitonta. Venäjähän valtasi Krimin vuonna 2014.
Päivi vähällä toimeen tuleva on aina halunnut identidioida itsensä vähävaraiseksi, jossain vaaleissa ratsasti yksinhuoltajuudellakin, vaikka vanhemmat rakensivat hänelle ja hänen ensimmäiselle miehelleen paritalo-asunnon Helsinkiin merenrannalle. Myöhemmin sinne muutti pääministeri Paavo.
Vierailija kirjoitti:
On se tiukkaa. Aina pitää leikata pienempi tuloksilta että itse saa .
Niin se Purra on tehnyt koko ajan , siksipä persujen kannatus romahti kesken hallituskauden puolivälissä ihan pohjamutiin. 🤭
Vierailija kirjoitti:
Leikataan hei pienistä eläkkeistä siirretään sopeutus eläkkeeseen ja palkkoihin kuin venäjä seuralle.
Niin Purra ja Orpo nosti eläkekassasta nyt valtavasti rahaa että vio antaa rikkaille verohelpotuksia. 😝😝😝
Sosialidemokrstian koko kuva, larpataan köyhää, varsinkin vaalien alla.
Vierailija kirjoitti:
Ihan reilu ammatti . Leikkaa pienituloisilta pois että itse saa enemmän. Edustaa kansaa .
Siksipä Purran ja persujen kannatus romahti rökääleesti kolmissa vaaleissa peräkkäin kaksikolmasosaa pohjamutiin 😝😝😝😝
Ja mikähän se Päivin "vähä" on? Tulisko toimeen 595 eurolla?
No jos katsoo pariskuntaa yhdessä niin eivät kyllä ole mitenkään hyvän näköisiä.Paavo on vanha juntti ja muijansa mitään sanomaton hiiri.Niin kai sitä vähällä kulutuksella pääseekin kun eivät itseensä panosta.
Kun on lusikalla annettu, ei voi kauhalla vaatia. Silloin pitää tulla vähällä toimeen.