Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko elämässäsi joku osa-alue tai asia, joka on sinulle hankalaa? Mikä?

Vierailija
09.01.2022 |

Itselläni on elämässäni moni asia kunnossa; talous, työ, ystävät, parisuhde, terveys jne.

Löytyy silti kaksi osa-aluetta/asiaa, joissa on sakannut "aina" ja jotka hankaloittavat elämääni. Niiden kanssa kipuilen enemmän tai vähemmän tasaisin väliajoin.

Ensimmäinen on jonkinsorttinen jo teini-iässä puhjennut syömishäiriö/ahmimishäiriö, ja toinen on aaltoilevalla voimakkuudella esiintyvä sosiaalisten tilanteiden pelko ja esiintymisjännitys.

Mites teillä muilla?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Numerodien kanssa on jatkuvasti hankaluuksia, olen numerosokea. Vaatii täyden keskittymisrauhan ja runsaasti aikaa saada näpytellyksi verkkopankissa laskun viitenumero oikein.

En ollut millään oppia oman pankkikorttini PIN-numeroa, kunnes sain vinkin ankuroida se johonkin visuaaliseen kohteeseen. Nyt osaan sen, jos en unohda miltä susi näyttää.

Koodisi on siis 5451.

Vierailija
22/32 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suuntavaisto on huono minullakin ja ei se karttakaan hirveästi auta. Osaan sitäkin katsoa väärin. Autolla ajo ei onnistu.

Erilaisten lomakkeiden täyttö vaatii lujaa keskittymistä.

Käsitöitä tehdessä onnistun usein tekemään asioita väärinpäin. Viimeksi neuloessa olin jossain vaiheessa alkanut neulomaan suljettua neuletta vastapäivään.

Pelkästään kuullut ohjeet voivat mennä täysin ohi korvien. Mitään en opi pelkästään kuuntelemalla.

Meille kimppakyydit (voiko näin sanoa, tämäkin on osa-alue joka on hankala kun en tiedä piilomerkityksiä aina)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Omat narsistiset hullut vanhemmat. Tuo ”osa-alue” kiusaa ja rienaa ja on väkivaltainen, eikä siihen auta edes välien poikki laittaminen, ne jatkaa riehumistaan siitä huolimatta.

Vierailija
24/32 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmissuhteet. Oman miehen ja lasten kanssa välit ok, mutta muuten en oikein osaa olla ihmisten kanssa.

Vierailija
25/32 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaaliset taidot. En vain osaa olla luentevasti kuin todella tuttujen ihmisten kanssa. Olen saanut kuulla jälkikäteen olevani töykeä, hiljainen, epäsosiaalinen, outo, vaikka mitä tilanteissa joissa olen omasta mielestäni yrittänyt parhaani olla ihan normaalin sosiaalinen. Vuosien varrella olen oppinut karsimaan sosiaaliset kontaktit minimiin, ihmisten kanssa tekemisissä oleminen aiheuttaa vain mielipahaa.

Vierailija
26/32 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunnuntait.

Vierailija
27/32 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää

Vierailija
28/32 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painonhallinta.

Olen muuten kurinalainen ja hyvin pärjäävä tyyppi, minulla on melko mukava ura ja säästöjä, maksan laskut ajallaan, olen onnellisessa parisuhteessa ja minulla on kavereita, kotini on siisti, lemmikkini onnellisia, olen oikein terve, en käytä päihteitä ja olen melko kauniskin. Kaikki on oikein hyvin mutta en saa painoa laskemaan. En ole himoläski, mutta voisin laihduttaa parikymmentä kiloa. Tykkään urheilusta ja kokkaan terveellisiä ruokia, silti, bmi 29.

Vierailija
29/32 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa olla toistamiseen korona puolenvuoden sisään. Kovat lihassäryt ja kunto romahti ensimmäisestä. Itkettää olla rapakuntoinen ja kokoajan kipeä :(

Vierailija
30/32 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalisten tilanteitten pelko, en osaa koskaa aloittaa keskusteluja. Olen erakkoluontoinen..

Vierailija
31/32 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä?

Vierailija
32/32 |
10.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä