Kuinka monta seksikumppania sinulla on ollut?
Kommentit (165)
40 N20. Ei kaduta, mut ei kovin kivalta tuossa näytäkkään.
3, mutta vain 1 yhdyntään asti. N35
26. Olen 31-vuotias, mutta saman miehen kanssa olen ollut jo 14 vuotta, eli 25 kumppania oli ollut 17-vuotiaana, ennen nykyistä miestäni.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 18:12"]
3, m19. Tekee pahaa, etten rietastellut enempää ennen tätä pidempää parisuhdetta, tähän ikään mennessä puoliskon vastaava luku oli kymmenkertainen.
[/quote]
No hyi hitto jos naisella on tossa iässä ollut jo 30 kumppania. Jättäisin kyllä hänet samantien.
~20, N37. Viimeisen 12 vuoden aikana 1.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 21:39"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 20:59"]
Itse ajattelin vielä vuoden loppuun asti kestää poikuuttani ja sen jälkeen tulee jokin muutos tavalla tai toisella.
[/quote]
Jos haluat muutoksen silloin, niin sinun pitää alkaa tehdä asian (itsesi) suhteen jotain jo nyt.
[/quote]
Ajattelitko että olen hakannut päätäni seinään kaikki nämä vuodet ja yrittänyt samalla toimimattomalla tavalla koko ajan? Melkein kaikki muut keinot on yritetty paitsi suoraan rahan tarjoaminen.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 18:08"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 18:07"]0. m32.
ei se asia kuiteskaan ole niin stressaavaa, että väkisin huorilla menisin. Kulutan aikaani paljon harrastusten parissa ja tyytyväinen elämääni.
[/quote]
Tuntuu jotenki uskomattomalta ettei osalla ole ollu ketään. Itse en tunne ketään neitsyttä. T. nainen 25
[/quote]
Varmasti tunnet, mutta tämä on sellanen aihe ettei siitä paljon kylillä huudella.
T. N30/0
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 20:41"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 18:28"]
1000, M 55. Tai todellisuudessa huomattavasti yli, mutta en ole pitänyt kirjaa.
[/quote]Ällöä. Todella käytetyt vehket. Oksettaa kun ajattelen.... Toivottavasti vain leuhkit,etkä ole tosissasi muuten olet kyllä aika, miten nyt sanoisin....ÄLLÖTTÄVÄ.En ikinä voisi olla tuollaisen miehen kanssa.
[/quote]
Siis mitä ällöä tässä on, jokainen elää tavallaan, miksi minä en olisi saanut elää näin?
Tasan 30 ja luku pysyy toivottavasti siinä, olen ollut puolisoni kanssa 4 vuotta yhdessä, sitä ennen pari vuotta toisen kanssa.
Luku koostuu nuoruusvuosien (17-24) "hurjasteluista". Ne opetti paljon, myös sen verran etten kaipaa yhden illan juttuja!
Arvostan kaikkia jotka ovat olleet ainoastaan yhden kanssa, mutten myöskään häpeä omaa lukuani. Nykyinen puolisoni menetti poikuutensa teini-iässä, mutta varsinaisen seksielämän aloitti vasta kanssani.
N27
Lukee näitä määriä niin kyllä huomaa, että on mennyt oma elämä hukkaan :(
M25, 20 kpl. Yli puolet olisi voinut näin jälkikäteen ajateltuna jättää tekemättä. Seksi parisuhteessa on useimmiten paljon parempaa kuin yhden illan jutut.
1, N37 (tapasimme kun olin 22 v, naimisissa nyt 11 vuotta)
1, n39. Asia okei.